živjo! imam feltne, 17 inčne, gor so zdej gume 225/45, et35, pa me samo zanima kolk dolge distančnike bom rabu, pa kakšen meterial distančnikov mora bit? pa kolk morm blatnike poširit? hrošč je pa 1200 76 letnik. hvala v naprej za odgovore.
lep pozdrav
Anže
feltne et35
Moderator: uredniki
feltne et35
moja mama je strela, moj fotr je hrošč...
- smrco
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 313
- Pridružen: Petek 10.3.2006 13:12:04
- Kraj: Vrhnika
Ce majo feltne et 35 mislm da nebo treba nic sirit blatnikov, ker mam jest et 5 pa tut 225 gume, pa sm mogu glih ene 3 cm, tko da bi se pomoje mogl glih nekak izit....ne me pa glih 100% za besedo drzat... Distancniki je pa najbols da so iz aluminija ce jih bos ze rabu ane, ker ne rjavijo, pa se lazji so...
PlayBoy & PlayBug!!!
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Te gume so mal preširoke za spredej pa mal previsoke , drgač pa snameš gumo z avta pa prslonš feltno na droml pa boš vidu kolk poširt.
Zadej sigurno gre pod orig. blatnik , spredaj pa 100% ne tko da boš mogu širt vse 4 blatnike da bo avto v proporcu. Ali pa če boš ugotovil da ti spredaj hodi narobe za 30mm ali manj na vsaki strani pa ti lohk nardimo novo premo, ožjo.
Zadej sigurno gre pod orig. blatnik , spredaj pa 100% ne tko da boš mogu širt vse 4 blatnike da bo avto v proporcu. Ali pa če boš ugotovil da ti spredaj hodi narobe za 30mm ali manj na vsaki strani pa ti lohk nardimo novo premo, ožjo.
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
lej z premo je tkole če ti, ko predaj prisloniš feltno na droml ta gleda od roba blatnika ven do največ 30mm in ne želiš širit prvih blatnikov potem naredimo zožano premo do 60mm.
Če pa misliš širit blatnike pa nardimo std. širino.
Malo o premi: Je poplolnoma naš izdelek , cca30% močnejša od originala,
prečne cevi so brezšivne, stena je 5mm (original3,5mm) , nosilni stolpi za amortizer so iz 10mm železa zrezani na CNC (orig 1,5mm štancan v obliko in punktiran skupaj), nastavljiva po višini, skonstruirana tako ,da je naklon koles od1-3stopinje v minus za boljšo lego (orig. 1stopinja v plus), nima ležajev, temveč posebne puše , ki ne potrebujejo mazanja.
Varjena po TIG postopku. Preme bodo v kratkem dobile TUV.
Cena je 350 eu
obesim še slikce kmalu
Zadaj pa boš če želiš da bo imel avto lepo optiko(beri videz) moral poširiti blatnike in dat gor distančnike. Mi npr širimo zadej cca2cm več kot predaj. Gume pa ti priporočam da zamenjaš , ker imajo prevelik obseg in pa roke boš mel kt popaj.
Če pa misliš širit blatnike pa nardimo std. širino.
Malo o premi: Je poplolnoma naš izdelek , cca30% močnejša od originala,
prečne cevi so brezšivne, stena je 5mm (original3,5mm) , nosilni stolpi za amortizer so iz 10mm železa zrezani na CNC (orig 1,5mm štancan v obliko in punktiran skupaj), nastavljiva po višini, skonstruirana tako ,da je naklon koles od1-3stopinje v minus za boljšo lego (orig. 1stopinja v plus), nima ležajev, temveč posebne puše , ki ne potrebujejo mazanja.
Varjena po TIG postopku. Preme bodo v kratkem dobile TUV.
Cena je 350 eu
obesim še slikce kmalu
Zadaj pa boš če želiš da bo imel avto lepo optiko(beri videz) moral poširiti blatnike in dat gor distančnike. Mi npr širimo zadej cca2cm več kot predaj. Gume pa ti priporočam da zamenjaš , ker imajo prevelik obseg in pa roke boš mel kt popaj.
kt popaj mam roke že zdej no gume itak nameravam menat zato ker so tele zlizane u nulo... no sej za premo vrjetn nebi rabu tuva, razn za znižanje... distančnike lahko sam naredim, zato me ne košta nič, samo uprašov bi kolk bi pol mogu distančnike dolge nardit odspredej? kar se pa preme tiče, zlo fajn ponudba, sam bo pr men u poštev pršla čez nekej časa, ker sm zapufan za tega hrošča že tolk da se sam seb smilm... hvala za odgovor
moja mama je strela, moj fotr je hrošč...
mal sva se narobe razumela glede širjenja... še enkrat sm šov brat poste. zamešov sm širjenje, sm mislu da bi za odspred nujn nucov distančnike, pa pol še odzadej distančnike 2 cm dalše da nebi grdo zgledov hrošča, pol pa še blatnike širt. zgleda da bo treba širt samo blatnike? če zdej prov mislem? če je pa tako se pa res bolj splača premo zožat.
moja mama je strela, moj fotr je hrošč...
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Še enkrat od začetka,ki pa je tvoja vizija avta. Torej če želiš poširit vse blatnike da bi avto zgledal bolj "nabit",jih torej poširiš tolk da ti je vizualno všeč in potem delaš distančnike da poravnaš feltne z robom blatnikov. Druga varjanta ki pa je bolj praktična, pa je tale:
prvi blatniki, so pri hrošču za moj okus dovolj široki in glede na to da itak kupuješ novo premo z regulacijo višine lahko mi naredimo premo tolk ožjo da gume ne bojo štrlele ven in ti tako ne bo treba prvih blatnikov niti dotaknt. Ker pa je karoserija zadaj širša so posledično zadnji blatniki
zlo ozki in da to popraviš zadnje poširiš za 30mm vsakega. Potem pa postaviš pod blatnik kolo in pomeriš kako široke distančnike potrebuješ , da bo guma lepo poravnana z robom. Rezultat je lep avto ki je zadaj širši in zgleda zato bolj mišičast ni pa glomazen.
Malo drugače pa je če bi rad da blatniki prekrivajo prve in zadnje gume tako kot čaramo to zadnje čase mi, ker mora prva guma pod blatnikom zavijati in tu je pa nujno dat gor zožano premo in še izdatno poširt blatnike.Primer jaz sm poširu pri sebi prve blatnike za 40mm in dal gor našo premo ožjo za 50mm da mi gume 205/45/17 lepo zavijajo pod njimi,
sem pa zato da avto izgleda proporcjonalno ok poširu zadej po80mm vsakega.Če še vedno nisi ziher kaj pa kako, pridem do tebe pa bova na avtu pogledla kaj pa kako da bo tak kot je treba, ok?
prvi blatniki, so pri hrošču za moj okus dovolj široki in glede na to da itak kupuješ novo premo z regulacijo višine lahko mi naredimo premo tolk ožjo da gume ne bojo štrlele ven in ti tako ne bo treba prvih blatnikov niti dotaknt. Ker pa je karoserija zadaj širša so posledično zadnji blatniki
zlo ozki in da to popraviš zadnje poširiš za 30mm vsakega. Potem pa postaviš pod blatnik kolo in pomeriš kako široke distančnike potrebuješ , da bo guma lepo poravnana z robom. Rezultat je lep avto ki je zadaj širši in zgleda zato bolj mišičast ni pa glomazen.
Malo drugače pa je če bi rad da blatniki prekrivajo prve in zadnje gume tako kot čaramo to zadnje čase mi, ker mora prva guma pod blatnikom zavijati in tu je pa nujno dat gor zožano premo in še izdatno poširt blatnike.Primer jaz sm poširu pri sebi prve blatnike za 40mm in dal gor našo premo ožjo za 50mm da mi gume 205/45/17 lepo zavijajo pod njimi,
sem pa zato da avto izgleda proporcjonalno ok poširu zadej po80mm vsakega.Če še vedno nisi ziher kaj pa kako, pridem do tebe pa bova na avtu pogledla kaj pa kako da bo tak kot je treba, ok?
ja zdej te razumem. edin problem je dnar, prema me nekej keša pride, ker sm pa klošar pa nimam kje uzet ane... blatnike še zmerej lahko sam poširim, distančnike tut lahko sam naredim na stružnci, samo lepo bi pa zgledal da ni pretiran potlej vse poširjen, pa bi izbrov vašo varjanto, sej bi avto na konc res lepo zgledov.
moja mama je strela, moj fotr je hrošč...