Nujno!!!
Moderator: uredniki
- smrco
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 313
- Pridružen: Petek 10.3.2006 13:12:04
- Kraj: Vrhnika
Ja stvar je taka, da sm zdej pri spidiju narocu use 4 diske nenavrtane, in jih bom dal navrtat na potreben razmak... Tko da sm se zadeve lotiv orng, in ne kar tko nekaj u tri dni. Kar se pa nosilcen za diske tice, sm pa govoru z enim mojstrom kle u moji okolici, k je take stvari ze delov, pa je reku da mi jih bo on naredu tko k je treba... Jest sam upam da me ne bo kej nategnu!
PlayBoy & PlayBug!!!
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Mogoče majhen nasvet pri hrošču je zelo hitro preveč zavorne sile predaj ker je lahek in posledica je zoprno blokiranje gum in s tem veliki problemi pri ustavljanju. Veliko pozornosti je treba posvetit zadnjim zavoram in nanje speljat čim več sile. Opcija npr. typ3 zadnje zavore(so močnejše) ali diski in nujno od glavnega cilindra pa do vsake zavore svojo lajtngo. Dobijo se original zavorni cilindri za hrošča ki imajo izhod za stikalo in 4 izhode za zavore. Mislim da bi bile premočne čeljusti spredaj v večjo škodo kot korist. In je treba cel sistem zasnovat tako da je zavorna sila predaj zadaj usklajena. Jaz mam predaj originalne hroščeve diske in čeljusti zadaj pa diske in čeljusti od Lancie Theme pa teflonske gibljive cevi pa na vsako svoj vod in ko pohodm bremze se avto vkoplje v tla. Zavorno pot od 100 do 0 imam 8 metrov krajšo kot MB SLK
jst mam tudi spredi original diske, zadaj bobne, VSE novo, iz glavnega cil. pa gre po ena cev spredi in ena zadi. blokira pa vse 4 gume če hočem , spredi malo kasneje. sm misli da bi spelju še eno cev na zadnje bobne a sm se premislu. mogoče čez 50 konju
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other