S podnom od hrošča sem prišel tako daleč da je nslednja faza barvanje. Pa me zanima kakšne barve se uporabljajo, kakšno zaščito naj uporabljam na spodnji strani podna, kakšen kit pri spoju dveh pločevin in vrstni red barv (kaj najprej nanesen...)
Kateri kit pa naj uporabljam pri točkovnih varih (orginalno je bilo prekrito z neko debelej�o plastjo gumijastega kita ali nekaj podobnega (okoli panel)
ali naj to zakitam pred končno barvo ali na pločevino?
kita� direkt na golo pločevino in sicer z dihtmaso tako ki se ve�e z barvo to je pomembno ker nekatere so take kot silikon(gumijaste) in se barva odlu�či iz njih!
Hvala za odgovore! �e nekaj me zanima, pa da ne bom odpiral nove teme, bom kar tukaj vpra�u!
Ali je na levi in na desni strani torzije enako �tevilo zob? Kajti jst sem sprostil torzijo, pomeril od sable pa do vijaka za amortizer in ugotovil da je na eni strani večji razmak kot na drugi (čisto narazen pa �e nisem dal) tudi ko je avto bil �e sestavljen je stal malo postran, samo jst sem mislu da zaradi tega ker je bila sprednja prema na eni strani gnila! Ali je mo�no da je samo na eni strani torzija "Zmatrana"?
veliko stvari je mo�nih ampak da bi bila ena tozija bolj utrujena sa mi zdi bolj čudno lahko da je kdo mel narazen zadnje torzije in jih ni dal več točno skup! Ker zadaj lahko avto vi�a� in di�a� skoraj do milimetra natančno na vsaki strani posebaj!
to je ena mo�nost drugač �e bolj natančno pa je če meri� na koncu sable in na nosilec amortizarja nastavi� ga pa pač po �elji. Ko bo� nastavljal mora� torzijsko vzmet potegnat ven in nastavljat notranje in zunanje zobe ker niso vzporedni! Ko bo� razdrl ti bo vse jasno o čem sem ti pisal!
če to prvič dela�, pa če nisi glih mehanik po fachu, bi blo mogoče bolj� da prepusti� to narest komu, ki to zna, al pa da saj prisostvuje... Ni glih tok simpl kot je napisan...