menjalnik

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

Oddaj odgovor
Uporabniški avatar
Marcel
Ornk hroščar
Prispevkov: 254
Pridružen: Ponedeljek 21.2.2005 18:48:58
Kraj: Celje

menjalnik

Odgovor Napisal/-a Marcel »

Zanima me ali so vsi menjalniki ki so za samonosilne obese(kot 1303S) dolgi in če niso po čem se prepozna in če jih je mo�no vgradit na bilokak način v 1200j hra�ča sam da obese ostanejo iste (če se da mogoče sam menjalnik prestanit v ono ohi�je al kaj podobnega)?
Ni ga čez starga nemca!(motor al pa auto)
Uporabniški avatar
BuG#BuS
Ornk hroščar
Prispevkov: 278
Pridružen: Ponedeljek 14.2.2005 22:30:47
Kraj: Solkan

Odgovor Napisal/-a BuG#BuS »

če bi rad tak menjalnik v 1200j mor� za�vajsat nosilce za zadnje roke tko da dobi� vn IRS premo (kot jo majo 1302/3) , zamenja� �e torzije in in tiste stranske sablje. pol ma� na razpolago 3 različne menjalnike tko da niso vsi dolgi,1303 Ju�ni 1.3 so imeli takratke (tip AM), nem�ki 1.6 tadolge AT, srednje pa 1302 1.5 če se ne motim
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other
VESO
Tafrišn
Prispevkov: 3
Pridružen: Petek 8.12.2006 18:54:13

Odgovor Napisal/-a VESO »

Vse menjalnike se da predelati oz premontirati v ohi�je 1200 menjalnika.
Potrebno je podreti cel menjalnik in zamenjati komponente.
Nič varjenja in nobenih torzij itd...
Končna hitrost odvisna od tipa menjalnika in izbire zobni�kih
parov. Previdno s četrto(4) prestavo in njeno dol�ino.
B.S.T. racing
040/212-946
Uporabniški avatar
Marcel
Ornk hroščar
Prispevkov: 254
Pridružen: Ponedeljek 21.2.2005 18:48:58
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Marcel »

sm na�o oznako in je AM se pravi kratki menjalnik
Kaj pa pomeni tip AB ta je bil original na 1200? :roll:
Ni ga čez starga nemca!(motor al pa auto)
VESO
Tafrišn
Prispevkov: 3
Pridružen: Petek 8.12.2006 18:54:13

Odgovor Napisal/-a VESO »

Oba menjalnika sta najkraj�a v paleti.
Če �eli� hitrej�i avto, poskusi kaj drugega.(AK,AL,AO,AN,...)
Te so najdalj�i od serijskih. Ali ti motor zmore zavrteti tako dolge
prestave.(četrta??)
B.S.T. racing
040/212-946
Uporabniški avatar
Marcel
Ornk hroščar
Prispevkov: 254
Pridružen: Ponedeljek 21.2.2005 18:48:58
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Marcel »

ja sej sm nabavo 1.6 zdaj pa delam generalno pa bom dal not tavisoko odmično gred, kanale na glavah bom mal obdelal da ne bo robov sesalni in izpu�ni kolektor bota najbolj optimalna kolk se da potem bom olaj�al vztrajnik in dal gor kakega webra ali kaj podobnega računam na okoli 80-90 konjev pomoje no :roll:
Ni ga čez starga nemca!(motor al pa auto)
VESO
Tafrišn
Prispevkov: 3
Pridružen: Petek 8.12.2006 18:54:13

Odgovor Napisal/-a VESO »

Ne ni dalj�a ampak so vse dalj�e zaradi razmerja v difu. Četrta je �e tko predolga in če ni konjev se enostavno ne izvrti. Dellorto je carburator
pravi..
B.S.T. racing
040/212-946
VeeDub
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 328
Pridružen: Petek 6.1.2006 19:32:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a VeeDub »

ti misl� dvokanalne glave portat, al kako?
Uporabniški avatar
Marcel
Ornk hroščar
Prispevkov: 254
Pridružen: Ponedeljek 21.2.2005 18:48:58
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a Marcel »

nevem kaj si mislil ampak mislim kanale bolj optimalne naredit in tud kolektorje bolj optimalne :twisted:
Ni ga čez starga nemca!(motor al pa auto)
Uporabniški avatar
BuG#BuS
Ornk hroščar
Prispevkov: 278
Pridružen: Ponedeljek 14.2.2005 22:30:47
Kraj: Solkan

Odgovor Napisal/-a BuG#BuS »

Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

mal nasvet, čeprov mam občutek da vse ve�. Ko bo� pobral vztrajnik , je priporočljivo da ga da� z gredjo zbalansirat, skupaj! In pa nujno ko bo na drej ponku predn boste zarezal vanjga pomert z urco da ste ga spravl v centr opleta loh največ za 8 stotinkMM
Oddaj odgovor