Zanima me ali so vsi menjalniki ki so za samonosilne obese(kot 1303S) dolgi in če niso po čem se prepozna in če jih je mo�no vgradit na bilokak način v 1200j hra�ča sam da obese ostanejo iste (če se da mogoče sam menjalnik prestanit v ono ohi�je al kaj podobnega)?
če bi rad tak menjalnik v 1200j mor� za�vajsat nosilce za zadnje roke tko da dobi� vn IRS premo (kot jo majo 1302/3) , zamenja� �e torzije in in tiste stranske sablje. pol ma� na razpolago 3 različne menjalnike tko da niso vsi dolgi,1303 Ju�ni 1.3 so imeli takratke (tip AM), nem�ki 1.6 tadolge AT, srednje pa 1302 1.5 če se ne motim
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other
Vse menjalnike se da predelati oz premontirati v ohi�je 1200 menjalnika.
Potrebno je podreti cel menjalnik in zamenjati komponente.
Nič varjenja in nobenih torzij itd...
Končna hitrost odvisna od tipa menjalnika in izbire zobni�kih
parov. Previdno s četrto(4) prestavo in njeno dol�ino.
Oba menjalnika sta najkraj�a v paleti.
Če �eli� hitrej�i avto, poskusi kaj drugega.(AK,AL,AO,AN,...)
Te so najdalj�i od serijskih. Ali ti motor zmore zavrteti tako dolge
prestave.(četrta??)
ja sej sm nabavo 1.6 zdaj pa delam generalno pa bom dal not tavisoko odmično gred, kanale na glavah bom mal obdelal da ne bo robov sesalni in izpu�ni kolektor bota najbolj optimalna kolk se da potem bom olaj�al vztrajnik in dal gor kakega webra ali kaj podobnega računam na okoli 80-90 konjev pomoje no
Ne ni dalj�a ampak so vse dalj�e zaradi razmerja v difu. Četrta je �e tko predolga in če ni konjev se enostavno ne izvrti. Dellorto je carburator
pravi..
mal nasvet, čeprov mam občutek da vse ve�. Ko bo� pobral vztrajnik , je priporočljivo da ga da� z gredjo zbalansirat, skupaj! In pa nujno ko bo na drej ponku predn boste zarezal vanjga pomert z urco da ste ga spravl v centr opleta loh največ za 8 stotinkMM