Pozdravljeni! Spet jst!
Pri postopku �telanja ventilov me zanima, kako določi� kdaj je bat v najvi�ji poziciji (TDC- top dead center)?? A se lahko zanesem na zarezice na spodnjem kolesu, ki poganja jermen? A se te zarezice naredijo �e v tovarni, al jih je naredu kdo k je prej popravlju avto!??! Kaj pa, če zarezic ni??
Če ima kdo �e kak�en nasvet glede �telanja ventilov, bo seveda dobrodo�el (na kaj morm pazt itd.).
THNX!!!
©telanje ventilov!!!
Moderator: uredniki
�telanje ventilov!!!
Hrošča voziti, to me veseli!
odg
pri �telanju ventilov ti ni treba vedeti kdaj je bat na vrhu.zareze so sicer na pravem mestu in so tovarni�ke ampak nepomembne za �telanje ventilov.ko se recimo odpira sesalni ventil na 3 cilindru in ko se zapira in odpira izpu�ni ventil se pravi ko se klaviaturi na 3 cilindru vagata se �tela oba ventila na 1cilindru in obratno ko se vaga na1 cilindru se �telata ventila na 3 cilindru.enako pa je s 4 in2cilindrom.se pravi ko se vagata ventila na enem cilindru se �tela ventile na nasproti le�ečem cilindru.�pijon se pravi rega je pri novej�ih motorjih 0,15.
kubi
Hvala za odgovor!
Zdej me pa zanima, če so bili do sedaj ventili na�telani narobe (sem jih preveril in so bili nekje pretesni nekje je bil razmik prevelik), kaj to pomeni za mojo ma�ino. Mi je tudi zelo cukal (ko sem npr. vozil brez pospe�evanja najbl pri 50-60km/h v tretji prestavi - pri pospe�evanju pa mi ni delal problemov). A je to cukanje posledica narobe na�telanih ventilov ali imam kje drugje problem?
�e enkrat THNX
Zdej me pa zanima, če so bili do sedaj ventili na�telani narobe (sem jih preveril in so bili nekje pretesni nekje je bil razmik prevelik), kaj to pomeni za mojo ma�ino. Mi je tudi zelo cukal (ko sem npr. vozil brez pospe�evanja najbl pri 50-60km/h v tretji prestavi - pri pospe�evanju pa mi ni delal problemov). A je to cukanje posledica narobe na�telanih ventilov ali imam kje drugje problem?
�e enkrat THNX
Hrošča voziti, to me veseli!
lahko so ventili drugač pa jih nastav če bo pa �e kr cukal pa na�teli frgazer in preveri bencinsko čerpalko če pa so ventili bili prenatesno nastavljeni pa ti je skor zihr za�gal sede�e sam če jih bo� nastavo se pol lahk to nazaj po�tima pa tankat mor� ventil+!
Ni ga čez starga nemca!(motor al pa auto)
odg
če je pri ventilih majhna razlika pri �telanju ni nobenega problema ,če pa bi blo zlo narobe pri izpu�nih ventilih ti jih lahko skuri pri sesalnih pa bi bil problem da avto nebi �el optimalno.če avto cuka je problem na fergazerju ali na platinah ali na kolektorju od frgazarja.mogoče kolektor ni zatesnjen ali so priključne gumice preperele(pri modelih 1300,1600)Mo�no je da frgazar dobiva zrak da spu�a pri loputi.
kubi