batni obročki
Moderator: uredniki
batni obročki
a ma kdo mogoče podatek kolik�nja mora bit re�a pri 1600 ko da� sam batni obroček v cilinder tam kjer je obroček sklenjen?
Ni ga čez starga nemca!(motor al pa auto)
-
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 596
- Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
- Kraj: MARIBOR
Bug Customs napisal/-a:2 do 5 stotink MM, to je tolk da bi se ti moral zdet sklenjen
Jaz imam druge podatke!
prva mera je za nov cilinder druga je pa kritična meja.
1.tesnilni obroček: 0,30-0,45mm ; 0,90mm
2.tesnilni obroček: 0,30-0,45mm ; 0,90mm
oljno posnemalni obroček:0,25-0,40mm ; 0,50
Meri se 4-5mm pod spodnjim robom cilindra.
2 stotinki se mi zdita neumnost. Materjal se raztegne bolj kot za 2 stotinki, kar bi pomenilo, da postane obroček preprosto prevelik. Za kaj takega �e pa nisem sli�al. [/i]
CHAPTER Štajerska!!!
-
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 596
- Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
- Kraj: MARIBOR
No kakorkoli smo kr globoko zabredli s temi raztezki.
Moje mnenje, bodočega strojnega in�inerja(upam) je sledeče, da je primerjava med med raztezkom obročka in cilindra nesmilselna. Nikakor nam ne da odgovora kak�na je pravilna razdalja med koncema obročka v cilindru.
Raztezek se računa glede na volumen. Večji volumen ima cilinder zato se logično bolj raztegne. Ampak sama oblika in gradnja je obročka omogača le temu raztezek v njegovo dol�ino(kar cilindru ni omogočeno). Tako topel obroček zmanj�a re�o med svojima koncema. Vsekakor je točne cifre te�ko izračunat, saj ne poznam niti materjala cilindra niti obročka kaj �ele temperaturne spremembe. Vsekakor se pa obroček raztegne za več kot 2 do 5 stot v dol�ino, kar bi pomenila da bi obroček postal preprosto prevelik in bi se recimo zlomil.
Z časom (obrabo) je cilndra v premer vedno več in obročka v debelino(tlorisno) vedno manj zato je re�a vedno večja. Ko preide do mere 9 centlov je krtična meja za menjavo.
Zato se je morda Marcel najbolje zanesti na moje mere, ki so prepisane iz knjige za obnovo VW motorjev. Me pa zanima kako uspe ljudem zmerit če je re�a prava, če je leta velika 2 stoti. Se opravičujem ampak moji �pijoni ne potegnejo tako daleč
S tem postom nekako blatim svojega izpred par dni nazaj. Komaj danes sem si vzel čas in v miru napisal kaj sem �elel tam zgoraj povedat.Torej da, obseg obročka se bol poveča kot notranji obseg cilindra
Moje mnenje, bodočega strojnega in�inerja(upam) je sledeče, da je primerjava med med raztezkom obročka in cilindra nesmilselna. Nikakor nam ne da odgovora kak�na je pravilna razdalja med koncema obročka v cilindru.
Raztezek se računa glede na volumen. Večji volumen ima cilinder zato se logično bolj raztegne. Ampak sama oblika in gradnja je obročka omogača le temu raztezek v njegovo dol�ino(kar cilindru ni omogočeno). Tako topel obroček zmanj�a re�o med svojima koncema. Vsekakor je točne cifre te�ko izračunat, saj ne poznam niti materjala cilindra niti obročka kaj �ele temperaturne spremembe. Vsekakor se pa obroček raztegne za več kot 2 do 5 stot v dol�ino, kar bi pomenila da bi obroček postal preprosto prevelik in bi se recimo zlomil.
Z časom (obrabo) je cilndra v premer vedno več in obročka v debelino(tlorisno) vedno manj zato je re�a vedno večja. Ko preide do mere 9 centlov je krtična meja za menjavo.
Zato se je morda Marcel najbolje zanesti na moje mere, ki so prepisane iz knjige za obnovo VW motorjev. Me pa zanima kako uspe ljudem zmerit če je re�a prava, če je leta velika 2 stoti. Se opravičujem ampak moji �pijoni ne potegnejo tako daleč
S tem postom nekako blatim svojega izpred par dni nazaj. Komaj danes sem si vzel čas in v miru napisal kaj sem �elel tam zgoraj povedat.Torej da, obseg obročka se bol poveča kot notranji obseg cilindra
CHAPTER Štajerska!!!
-
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 596
- Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
- Kraj: MARIBOR
Speedy napisal/-a:Saj moj osnovni poklic je kovinarski, to da se kovine pri segrevanju raztegujejo je fizikalni pojav, da pa se obroček, ki je dalj�i (če izmeri� obseg je večji kot fi bata ) bolj raztegne (v dol�ino in ne �irino) kot bat, ki je manj�i - premer, je pa logika,
Bat je ob vrhu kjer sedi obroček mnogo manj�i kot ob korenu bata. zato prihaja do razlike v obsegu. Tukaj se gre obroček glede na cilinder in ne glede na bat.
Bat je grajen trapezoidno, kar pomeni da je zgoraj manj�ega premera kot ob korenu. Zato se bati zmeraj merijo na korenu.
CHAPTER Štajerska!!!