Na štajerskem se dela!

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

VeeDub
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 328
Pridružen: Petek 6.1.2006 19:32:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a VeeDub »

G-Tech je pa ena fajn napravca, k se jo napopa na šipo, pa ušteka u vžigalnik v avtu. notr je kuglca, ki služi kot senzor pospeška. Preko jakosti pospeška v določenem času preračuna čas od 0 do 100 km/h. Izmeri ti tudi čas na 402 m. Moč motorja na kolesih!!! pa izračuna iz mase avtomobila, pospeška ter časa. Kot rečeno, odstopanje je minimalno, in sicer +-3 km.

ni problema, ko boš hotel, povej magari po zs, pa se bomo zmenil ane. :wink:

glede ostalih stvari pa... očitno so za nekatere logična dejstva in zakoni fizike za druge čudeži :?
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

VeeDub napisal/-a:
glede ostalih stvari pa... očitno so za nekatere logična dejstva in zakoni fizike za druge čudeži :?

Se 100% strinjam worship.gif worship.gif
CHAPTER Štajerska!!!
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

Ja teb očitno paar stvari ni jasnih! protiuteži na gredi niso zaradi hoda! Gredi se dobijo z protiutežmi hoda 69, 72, 74 , 78 , 82, 84mm in tvoja čudna logika da te protiuteži, zavirajo motor je popolnoma smešna,ker nimajo 50kg!!!
Tudi vztrajnik , pa ztapomni si to , se ne lajša zato da bo motor dobil več obratov, ampak ,pa povdarjam zato da hitreje nabira obrate! .
Gremo nazaj h gredi. Standardna gred uspešno pretvarja silo z ojnic v vrtenje tam nekje do 4500 obratov, potem pa se začne dogajati , da hočejo ojnice zaradi silnadaljevati naravnost ko bat doseže najnižjo točko in rezultat so vsem znani sesuti sedeži ležajev na bloku .Klasičen pokazatelj za to je axialen luft gredi, ja? Pa še tole isto se dogaja z veliko konji tudi pri nizjih obratih in klasični 1.8 motorji so oprosti , ampak slabo zasnovani in netrpežni. Kar se pa naših vozil tiče, če boš hotu katerga probat, se komot oglasiš pri men ti dam rade vole kjuče od katerga v roke za test. Na srečanjih me pač ne vidiš lih zaradi takih glav ki misljo da vse vejo ker so našl site od Hoffnana.Ja ni vse zlato kar se sveti, beri korejski krom plehi ne pomenjop 150 konjev.
Tole lahko vzameš na znanje in se še kej naučiš, lohk nardiš pa najlažjo stvar pa okol razlagaš kaka pizda sm,ampak jst pač nobenga ne šparam in tud zamerm ti nč ne. Še več če boš pokazu kako željo po znanju ti lahko dam kako knjigo za skopirat.
l.p. Tadej
VeeDub
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 328
Pridružen: Petek 6.1.2006 19:32:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a VeeDub »

aljazkrebs napisal/-a:
VeeDub napisal/-a:
glede ostalih stvari pa... očitno so za nekatere logična dejstva in zakoni fizike za druge čudeži :?

Se 100% strinjam worship.gif worship.gif
em, tole je pa ubistvu nate letel veš :?
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

halo junak nikol se obrati ne merjo v frejlaufu!!! Zato ti pa morjo vsak let generalko delat, ane.
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

1)
Bug Customs napisal/-a: in tvoja čudna logika da te protiuteži, zavirajo motor je popolnoma smešna,ker nimajo 50kg!!!
Ne zavirajo ga, ampak mu povečujejo vztrajnostni moment(kot si sam napisal 2 strani nazaj)V končni fazi v teroiji pride motor do enako visokih obratov, le da do tja potrebuje dalj časa, torej počasneje nabira vrtlaje. Zakaj torej obesit lažji vztrajnik na gred na kateri smo povečali vtrajnostni moment. To je pljuvanje v lastno skledo.(BTW hvala za razlago ampak vem zakaj se lajša vztrajnik)

2)
50kg? Priznaj, ta je bila neumna.

3)
Axialna zračnost je zračnost vzdolž glavne gredi. Ko preseže mejo 0,15mm jo je treba korigirat z šajbico pod vztrajnikom. Pomoje si mislil diagonalno zračnost, ki pa res nastane zaradi pritiska glavne gredi na steno ležaja. Zaradi nje gred začne opletat.(če se motim me prosim popravi)

4)
Hvala za ponudbo, ampak z tujimi vozili se ne naganjam, ker cenim čas in denar ter živce, ki so vloženi v kako koli vozilo te vrste. Preveč cenim te vrednote , da bi potešil svoj ego na tujih vozilih(kodeks etike recimo)

5)
Pametne glave so ti priskutile srečanja? škoda jaz se na njih vrhunsko zabavam.

6)
Glede korejskega kroma se strinjam s tabo. NE sveti se najlepše niti ne da 150 konjev.

7)
Vse življenje se učimo. Debate v tem stilu se mi zdijo zelo priročne saj se da iz njih izvedet marsikaj o tehniki.

8)
Nobenemu nisem rekel, da si pizda ker te v bistvu premalo poznam, da bi bi si drznil o tem sodit. Pa tudi ker verjamem da nisi.
9)
Kopije knjige bom zelo vesel :D

10) kar se tiče obratov. Če Speedy-jev obratomer res laže, . Pa ni v končni fazi prav odmična gred tista zaradi katere se serijski motor ustavi nekje med 4500 in 5000. kolko mi je jasno pride do tako imenovanega zaplavanja ventilov , ko se zaradi tajminga odpiranjain zapiranja ventilov kompresijski prostor ne uspe več popolnoma napolniti s svežo zmesjo zraka in goriva, in sprazniti izpušnih plinov.



10) Motorja in avta si nikakor ne gradim za to , da bi se pederišil po srečanjih in ljudem razlagal kako imam 150 konjev in 6 s do 100.(nemorem in nimam) To počnem zato, ker me to veseli, ker sem s tem zasvojen in počnem predvsem zase in za svojo dušo, kot to počne vsak pravi hroščar. Moj namen ni polaganje računov o enem in drugem. Mi pa ni vseeno. ko vem, da ne poznaš konfiguracije mojega motorja,in žal ne moreš sodit o njegovi moči. Še sam ne morem, pa poznam vsako stvar, ki sem jo vgradil.

ampak na vodi čutim da mam 120 konjev! :D


LP Aljaž
CHAPTER Štajerska!!!
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

lej krebs ne da se mi niti več s tabo debatirart, si pa dost neumen da se ti ne da osnovnih stvari pojasnt.In pa še enkrat o motorju se ti niti osnovne stvari ne sanjajo.
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

V čast mi je , da sem dobil oceno svojega psihosomatskega stanja s strani takšnega mojstra kot si ti. Najlepša hvala za tvoje mnenje, veliko mi pomeni smiley1.gif
CHAPTER Štajerska!!!
Uporabniški avatar
FiLe
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 375
Pridružen: Ponedeljek 11.7.2005 10:46:48
Kraj: POLŠNIK

Odgovor Napisal/-a FiLe »

Dolgo sem čakal,toda moram se vključiti.Konsrtuktivne debate so mi zelo všeč, kar pomeni, da osebno spoštujem različna mnenja, vendar nastopi trenutek, ko je potrebno pomisliti na "higieno" debate. sm69.gif
KAKO MALO JE POTREBNO, DA JE ČLOVEK SREČEN!
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

FiLe napisal/-a:Dolgo sem čakal,toda moram se vključiti.Konsrtuktivne debate so mi zelo všeč, kar pomeni, da osebno spoštujem različna mnenja, vendar nastopi trenutek, ko je potrebno pomisliti na "higieno" debate. sm69.gif

Morda so pa te debate poučne prav zato, da določeni kar sami dokažejo svoj "higienski minimum", Ki pa je po pravici povedano mnogo nižji od ravni , ki sem jo pričakoval.Žal :(

In BTW to je tudi moj zadnji post v tej temi.Bilo je zelo zanimivo.

Hvala in LP, Aljaž
CHAPTER Štajerska!!!
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

Po slabo prespani noči in razmišljujočem dnevu sem še enkrat prebral poste in ugotovil, da sem v minulih dveh dnevih šel nekolliko predaleč.
Če sem imel jajca in si drznil oporekati tvojemu znanju in strokovnosti, jih imam tudi , da se ti za vse izrečeno javno iskreno opravičim. Verjetno sem bil tudi nekoliko žaljiv, moraš pa razumeti da sem imel 2 precej slaba dneva , ko se je vse zlo tega sveta zgrnilo name. Ravno takrat sem "priletel" na tvojo oceno moči mojega motorja s katero se nisem strinjal in nemara uporabil kakšno besedo preveč. Ni mi žal za drugo stališče kot ga zastopaš ti, ampak mi je žal za način s katerim sem komuniciral s tabo. Vem, da nisem ravnal prav, in upam , da boš opravičilo sprejel. Oba pa veva , da so tudi ostali udeleženci prilili kar nekaj bencina na ogenj, in nemara so tudi zaradi tega stvari ušle iz nadzorovanega in željenega vljudnega pogvovora, kar pa ni in ne more biti opravičljiv razlog za moje izjave.

Sicer vem , da je po toči zvoniti prepozno, bi me pa kljub temu veselilo, če bi kdaj v znak sprave ob priliki spila pivo, saj nenazadnje vsi nekako živimo za aircooled sceno in ni prav, da se med seboj gledamo postrani ali po domače podjebavamo.

Lp Aljaž Krebs
CHAPTER Štajerska!!!
jan
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 128
Pridružen: Sreda 5.10.2005 20:15:19
Kraj: pristava pri Trľiču

Odgovor Napisal/-a jan »

Se nisem mislil vključiti v tole debato, ker pač (še) nimam toliko znanja kot marikateri drugi, ampak lepo pa je od tebe, Aljaž, da si se opravičil, pa ni važno, kdo je imel prav in kdo ne.Glavno in tisto najbolj pomembno je, da da bi bilo takih in drugačnih ''prepirov'' čim manj, saj, kot si rekel, živimo vsi za isto zadevo-naše zračnohlajenčke.

Aja, glede tistega o moči je pa itak brezveze karkoli govort, ker moj bo itak mel bi-turbo s 500 KM :twisted: :twisted: :twisted: .

lp, jan
Ampak VOLKSWAGEN je pa ZAKON:)
Oddaj odgovor