mislim da ne bi škodlo če bi malo podebatirali okol hlajenja olja in mazanja mašine v naših strojih. zanima me kolko pritiska olja proizvajajo vaše mašine, kolko se dvigne temperatura in katero olje uporabljate. razpišite se...sploh pa tisti ki imate nafrizirane
moj (hroščev motor) na primer, ima mrzu na 800rpm okol 4,5 bara pritiska, ko se segreje pa pade na slaba 2 bara, pr 3000rpm ima topla mašina 4 bare pritiska
hladilnik olja imam od tip 4 motorja ki je malo širši, temperatura olja pa prileze največ do 95 stopinj če ga teram po AC. takrat je olje že preveč segreto ker ima že ful malo pritiska, je pa res da je senzor temperature na napačnem mestu in kaže za par 10 stopinj premalo. olje je valvoline 15W 40
Pritisk, temperatura olja
Moderator: uredniki
Pritisk, temperatura olja
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other
-
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 596
- Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
- Kraj: MARIBOR
Z merilniki je križ
Verjetno z VDO-jevimi, ne so pa pregrešno dragi.
Pritisk pri moji mašini, okol 4 bare na štandgasu(850-900) pri hladnem, pri toplem pa pade na 1,5 do 2. drugače med vožnjo med 2,5 in 5 odvisno od obratov.
Tudi jaz merim temp pri lukni za pritisk. glede na stanje v karterju je do max 10 stopinj razlike. hladilnik mam od mercedesa w123 namešenega nad menjalnikom. v klanec prileze olje na nekje 80 do 85 stopinj kar je recimo nekje med 90 in 95 v karterju. sicer pa hitreje kot se peljem bolj prepih hladi olje
če bo poleti potreba bomo hlajenje pojačali z "zakrilci" ali pa z ventilatorčkom
Verjetno z VDO-jevimi, ne so pa pregrešno dragi.
Pritisk pri moji mašini, okol 4 bare na štandgasu(850-900) pri hladnem, pri toplem pa pade na 1,5 do 2. drugače med vožnjo med 2,5 in 5 odvisno od obratov.
Tudi jaz merim temp pri lukni za pritisk. glede na stanje v karterju je do max 10 stopinj razlike. hladilnik mam od mercedesa w123 namešenega nad menjalnikom. v klanec prileze olje na nekje 80 do 85 stopinj kar je recimo nekje med 90 in 95 v karterju. sicer pa hitreje kot se peljem bolj prepih hladi olje
če bo poleti potreba bomo hlajenje pojačali z "zakrilci" ali pa z ventilatorčkom
CHAPTER Štajerska!!!
to vas sprašujem ker se mi zadnje cajte precej bol greje olje in tudi pritiska je manj, tudi če je odzuni ista temperatura. zdej ima pri 3000rpm namesto 4bare pritiska, slabih 3! na 800rpm pa pade na nulo se pa ne čudim preveč, ker sm učjri ugotovu da je na jeremenici že pošten luft. mašina ima samo 100.000 km, od tega 1000 driftanja s prižgano lučko OIL. sploh pa zdej k ga še bol razganja zarad dellortota... ja bo treba malo pohitet z 1.8 mašino da bo v hrošču prej ku se razstreli 1.6. zaenkrat bom dal notr olje 20w 50, upam da bo kej pomagalo
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje