Pritisk, temperatura olja

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

Oddaj odgovor
Uporabniški avatar
BuG#BuS
Ornk hroščar
Prispevkov: 278
Pridružen: Ponedeljek 14.2.2005 22:30:47
Kraj: Solkan

Pritisk, temperatura olja

Odgovor Napisal/-a BuG#BuS »

mislim da ne bi škodlo če bi malo podebatirali okol hlajenja olja in mazanja mašine v naših strojih. zanima me kolko pritiska olja proizvajajo vaše mašine, kolko se dvigne temperatura in katero olje uporabljate. razpišite se...sploh pa tisti ki imate nafrizirane

moj (hroščev motor) na primer, ima mrzu na 800rpm okol 4,5 bara pritiska, ko se segreje pa pade na slaba 2 bara, pr 3000rpm ima topla mašina 4 bare pritiska

hladilnik olja imam od tip 4 motorja ki je malo širši, temperatura olja pa prileze največ do 95 stopinj če ga teram po AC. takrat je olje že preveč segreto ker ima že ful malo pritiska, je pa res da je senzor temperature na napačnem mestu in kaže za par 10 stopinj premalo. olje je valvoline 15W 40
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

Z merilniki je križ :twisted:
Verjetno z VDO-jevimi, ne so pa pregrešno dragi.

Pritisk pri moji mašini, okol 4 bare na štandgasu(850-900) pri hladnem, pri toplem pa pade na 1,5 do 2. drugače med vožnjo med 2,5 in 5 odvisno od obratov.

Tudi jaz merim temp pri lukni za pritisk. glede na stanje v karterju je do max 10 stopinj razlike. hladilnik mam od mercedesa w123 namešenega nad menjalnikom. v klanec prileze olje na nekje 80 do 85 stopinj kar je recimo nekje med 90 in 95 v karterju. sicer pa hitreje kot se peljem bolj prepih hladi olje :D

če bo poleti potreba bomo hlajenje pojačali z "zakrilci" ali pa z ventilatorčkom 8)
CHAPTER Štajerska!!!
Uporabniški avatar
BuG#BuS
Ornk hroščar
Prispevkov: 278
Pridružen: Ponedeljek 14.2.2005 22:30:47
Kraj: Solkan

Odgovor Napisal/-a BuG#BuS »

to vas sprašujem ker se mi zadnje cajte precej bol greje olje in tudi pritiska je manj, tudi če je odzuni ista temperatura. zdej ima pri 3000rpm namesto 4bare pritiska, slabih 3! na 800rpm pa pade na nulo :cry: se pa ne čudim preveč, ker sm učjri ugotovu da je na jeremenici že pošten luft. mašina ima samo 100.000 km, od tega 1000 driftanja :roll: s prižgano lučko OIL. sploh pa zdej k ga še bol razganja zarad dellortota... ja bo treba malo pohitet z 1.8 mašino da bo v hrošču prej ku se razstreli 1.6. zaenkrat bom dal notr olje 20w 50, upam da bo kej pomagalo
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak »

Če hočeš da ti bo pomagal daj not gostejše olje(15-40) in boš mel večji pritisk v ležajih!
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
Uporabniški avatar
BuG#BuS
Ornk hroščar
Prispevkov: 278
Pridružen: Ponedeljek 14.2.2005 22:30:47
Kraj: Solkan

Odgovor Napisal/-a BuG#BuS »

ja sej sm v soboto dal notr 20w 50. razlika je, samo ni nekih drastičnih sprememb :roll:
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other
Oddaj odgovor