Močnelša oljna črpalka.

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

Oddaj odgovor
John
Tafrišn
Prispevkov: 2
Pridružen: Torek 17.7.2007 14:08:24
Kraj: Ljubljana
CONTACT:

Močnelša oljna črpalka.

Odgovor Napisal/-a John »

Obnavljam WBX 2,1 mašino, pa na vseh tujih forumih opažam, da svetujejo vgradnjo večje oljne črpalke 30 mm (sedanja je 25). Ali mi lahko svetujete, kje najbližje Ljubljani oz. Sloveniji bi se jo dalo dobiti.

John
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Probaj na tole št: 041 863-977 joža
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
John
Tafrišn
Prispevkov: 2
Pridružen: Torek 17.7.2007 14:08:24
Kraj: Ljubljana
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a John »

Generalna je uspela, pa naj povem nekaj zanimivih ugotovitev v zvezi s temo oljne črpalke:

Nova črpalka (30) je večja predvsem zaradi tanjše notranje stene, navzven je debelejša le za kak milimeter. V bistvu niti nebi bilo treba menjavati štirih pritrdilnih vijakov, a ker sem vse, kar se je dalo zamenjal z inox vijaki, sem tudi te.

Pumpa deluje odlično, seveda je to tudi posledica kompletne obnove motorja. končno sem prišel tudi do pravega oljnega filtra, kot ga priporoča VW. Izbira filtra je bistvena za VBX motorje - po tujih forumih sem zasledil, da deluje le na MANN in Mahle...

Iz izkušnje vem, da je prvi štart motorja - po generalni zelo kritičen - zaradi slabega mazanja v prvih trenutkih. Včasih se celo zgodi, da pumpa sploh noče potegniti olja. Uporabil sem mali trik. Obe stikali za dinamično kontrolo pritiska olja sta na precej nedostopnih mestih. Ker sem se itak odločil za vgradnjo merilnika pritiska olja, obdržati pa sem hotel tudi stikali, sem si na bolj dostopno mesto vgradil T člen, za stikalo in senzor. Prav ta priključek pa sem uporabil, da sem pred prvim štartom napumpal olje v vse kanale, filter, predvsem pa v pumpo. Takoj po zagonu je pritisk poskočil in mazanje je bilo zagotovljeno. Ne mislitti, da "zganjam paniko", ampak na lastne oči sem že videl zariban motor - takoj po generalni, kljub temu, da so bili vsi deli sestavljani "na mokro".

Hvala vsem, ki ste mi svetovali in dobavili novo pumpo. Iz stare pumpe in kakšne odslužene baterijske bormašine, bo pa nastal pripomoček za polnjenje menjalnikov in diferencialov.
Oddaj odgovor