Akumulator
Moderator: uredniki
- M0M0
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 404
- Pridružen: Ponedeljek 6.8.2007 18:53:46
- Kraj: Besnica pri Kranju
- CONTACT:
Ja mam musko okol 500w, samo je ojačevalec vezan na signal, tko da mi laufa smo če mam avtoradio pržgan. fila mi ga skr 14V če mam vse porabnike ugasnjene. Kdo bi mi lahko to pogledal? Pa ne rečt en avtoelektričar, ker me samo to, da mi pogleda kaj je narobe košta skor 100€ + da mi še to popravi?!
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Dve stvari poglej.
1. Preveri koliko ti fila med delovanjem ( mora biti okoli 14V).
2. Snemi plus klemo dol vmes priklopi instrument in zmeri porabo toka, ko je avto ugasnjen. (do 30 mA je še ok).
To naredi pa mi javi rezultate.
1. Preveri koliko ti fila med delovanjem ( mora biti okoli 14V).
2. Snemi plus klemo dol vmes priklopi instrument in zmeri porabo toka, ko je avto ugasnjen. (do 30 mA je še ok).
To naredi pa mi javi rezultate.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
radijo
Jaz sem imel isti problem, ko sm kupil novi radijo. Starega sem imel priklopljenega na stalni + štrom in sem tudi novega tako priklopil, pač da igra tudi, če je avto ugasnjen.Vendar ta novi mi je v dveh dneh, ko se nisem vozil izpraznil akumulator.Potem sem pa priklopil kot je pisalo v navodilih, da dela, ko je kontakt, oziroma, ko avto laufa in težav ni več.
Življenje je lepo, s hroščem seveda.
Z merjene amperaže (toka) vežeš ampermeter zaporedno s porabnikom.. Torej daš eno merilno vrvico amper metra na + ki pride iz akumolatorja, druga pa na + od npr. radia... Pazi, da ima pravilno izbrano merilno območje in način, na A-metru oz. multimetru...
KOMBIT CHAPTER
...................................
VW T2a panel
...................................
VW T2a panel