pred cajtm sm se lotil generalne obnove in predelave 1.3 AR mašine na 1.8. cilj je narediti en soliden motor s precej navora, malo porabe in doooolgim rokom trajanja. za blok sem vzel AS 41 z 10mm stojnimi vijaki, ki je potreben prvega brušenja ležišč glavnih ležajev, in povečanja lukenj za cilindre z bati mahle 90.5mm. odmična bo engle 284°, dročniki scat, 30mm oljna pumpa, zunanji hladilnik olja s termostatom, filter olja ostalo bo več al manj original.
zasvinjana 1.3 mašina
glavna gred je potrebna samo poliranja drsne površine, mera ostane standardna. ojnice bo treba stehtat in odbrusit kej proč če bo treba
1776 mild
Moderator: uredniki
po dolgem cajtu...
mašino bo hladil ''širok'' ventilator v originalni kišti, v kateri pa ne bo hladilnika za olje, zato je blo treba odstranit pleh okol njega in luknjo zakrpat
obnove je bil deležen tudi alternator ki je dobil nove ležaje, ščetke in še spoliru sm ga
blok ima po novem večje luknje za cilindre in brušena ležišča ležajev
mašino bo hladil ''širok'' ventilator v originalni kišti, v kateri pa ne bo hladilnika za olje, zato je blo treba odstranit pleh okol njega in luknjo zakrpat
obnove je bil deležen tudi alternator ki je dobil nove ležaje, ščetke in še spoliru sm ga
blok ima po novem večje luknje za cilindre in brušena ležišča ležajev
Maybe You And A Volkswagen Were Made For Each Other