Stran 1 od 1

PREDELAVA MENJALNIKA 4 na 5-stopnj

Objavljeno: Sreda 1.10.2008 13:43:57
Napisal/-a voukk
helo!

Sm lastnik hrošča 1302s. ma 4-stopnski menjalnik pa bi ga rd spremenu u 5-stopnskega. zanima me, a se da že ve tega smo dodat 5 prestavo, a je treba komplet menjalnik zamenat?

Hvala za odgovor, Lp

Objavljeno: Četrtek 2.10.2008 13:32:46
Napisal/-a eugene
Za 5 brzin so dve varjanti. ali menjalnik od stare 911. Model 901 sicer se da montirat a se je treba zajebavat okrog nosilcev. Malo novejši 915 pa je daljši in treba odrezat kjer so vpete zadnje torzije in je zato treba it na coilover adnje vzmetenje. Potem je tu še problem z prestavno ročico ker ni na isti višini kot od hrošča in pride palca od ročice postrani in malo slabo deluje. Lahko uporabiš tudi menjalnik od 914 a treba obrnit diferencijal in terba kupit vsaj ''nose cone''- končni del kjer pride menjalni mehanizem. Cena za 901 je nekje 800€. 915 so dražje. Od poršeja 914 pa bi znali bit cenejši samo potem rabiš vsaj nose cone. Neka neška firma se je poglobila v zadevo in prodaja dele da svar zafunkcionira kot je treba, ampak je vse kar drago. Aja in za vse rabiš IRS zadnje vzmetenje- 1302/03 stil.
http://www.bugat5speed.de/cms/content/b ... 2/lang,en/

In tu je še nekaj build linkov:

http://www.germanlook.com/Forums/showthread.php?t=9153

http://aircooled.net/gnrlsite/resource/ ... pdconv.htm


In tu je še berg 5. Pet brzinc iz hroščevega(ali T2) manjalnika. Sicer je v kitu a jim je treba poslat glavno gred menjalnika da jo podalšajo in je drago. Edino če bi ga kupu druge roke iz USA, kar je spet težko izvedljivo.

Pa zakaj bi sploh hotu met 5 brzin. Hroščev menjalnik se da dobit v poljubnih razmerjih- poglej na CPS(custom speed parts) če rabiš daljšega. Najdaljši original pa je menda iz 1303S in se ga da dobit za primeren dnar.

Objavljeno: Sobota 4.10.2008 12:40:07
Napisal/-a izzy
eugene napisal/-a:Najdaljši original pa je menda iz 1303S in se ga da dobit za primeren dnar.
No, ne da se ga ravno dobit, kaj šele za ugoden denar. Sem ga iskaj več kot eno leto, pa ga nisem dobil, tako da sem kupil celega 1303s-a samo zaradi menjalnika [smilie=zmesan.gif] majmun

Objavljeno: Ponedeljek 6.10.2008 22:08:58
Napisal/-a voukk
Helo!

nameravam pridobit kakšnih 70knjov iz mašine in bi rd da se ne vri pov prevelikimi obrati... 5 bi bla kot nekakšn overdrive za na avtocesto pa tko...

Objavljeno: Ponedeljek 6.10.2008 22:42:21
Napisal/-a Anton aus
Pozabi na peto brzino. če boš dobil ta dolgi menjalni AT se boš lahko peljal 170 km/h po avtocesti itak so pa radarji na 130km/h.

Objavljeno: Torek 7.10.2008 0:13:34
Napisal/-a smrco
Radarji so sele nad 150km/h ;) do te hitrosti sploh ni dolocene kazni, oz. je voznja dovoljena :)

Objavljeno: Torek 7.10.2008 9:28:33
Napisal/-a voukk
dolgi menjalni AT?? kje ga lohka dobim, oz. kako pol to deluje?

Objavljeno: Torek 7.10.2008 10:16:06
Napisal/-a VeeDub
AT je oznaka dolgega menjalnika, oz. menjalnika z najdaljšim razmerjem diferenciala in prestav. Kje ga dobiš? Hm, malo okol povprašaš, iščeš, verjetno nekaj časa brez sreče, pol se pa kak oglas pojavi in se hitro zagrebeš...
Mogoče e-bay.de?! Al pa tako kot izzy, kupš celga 1303 zarad menjalnika.
Uglavnem težko ga je najdt. Pa s tem menjalnikom res ne rabš petih prestav... razn če maš konjev za izvoz :P

Objavljeno: Petek 8.10.2010 14:16:01
Napisal/-a progear
Pozdravljeni!

LAHKO VAM PONUDIMO!!!!

Možna je predelava in obnovo menjalnika tako,da ostane 4 stopenjski in se spremeni prestavno razmerje tako, da bi bila 4 prestava takšna oz. bi imela razmerje kot 5 prestava. S tem pridobiš končno hitrost,izgubiš pa malo na pospeških v vsaki posamezni prestavi,če je mašina predelana pol to ni problem. To velja tudi za vse ostale 5 ali 6 stopenjske manjalnike
Predelava je zelo enostavna. Predelamo vam menjalniki po vaših željeh brez dodatnih posegov v avto.... In ceneje kot nakup drugih menjalnikov in dodatnih posegov v avtomobil.

kontakt:
progear.predik@gmail.com

Objavljeno: Petek 8.10.2010 15:50:04
Napisal/-a BuG#BuS
progear napisal/-a:Pozdravljeni!

LAHKO VAM PONUDIMO!!!!

Možna je predelava in obnovo menjalnika tako,da ostane 4 stopenjski in se spremeni prestavno razmerje tako, da bi bila 4 prestava takšna oz. bi imela razmerje kot 5 prestava. S tem pridobiš končno hitrost,izgubiš pa malo na pospeških v vsaki posamezni prestavi,če je mašina predelana pol to ni problem. To velja tudi za vse ostale 5 ali 6 stopenjske manjalnike
Predelava je zelo enostavna. Predelamo vam menjalniki po vaših željeh brez dodatnih posegov v avto.... In ceneje kot nakup drugih menjalnikov in dodatnih posegov v avtomobil.

kontakt:
progear.predik@gmail.com


kaj pa pride zamenjano oz. predelano da se to doseže?

Mislim da se to najlažje naredi z menjavo menjalnika. Če je predhodno v hrošču kratek menjalnik se ga zamenja z srednjim ali dolgim.
Npr. srednji menjalnik ima 3. prestavo prbližno isto hitro kot večina novejših 90- 110 konjskih bencincev. 4. prestava pa je že tako hitra kot 5. prestava pr novejših avtih. V 4. prestavi z gumami 205-60-15 z 4000 obrati leti 140km/h, pri 5000 pa 175km/h.
Z dolgim diferencialom gre 4. brzina cirka isto kot 4. s srednjim, ker ima 4. pri srednjem 0.89 prestavnega razmerja pri dolgem pa 0.93.

In še ena zanimivost: 4. brzina v mojem hrošču z srednjim menjalnikom in prej omenjenimi gumami je malenkost daljša kot 5.(!) brzina pri Seat Leonu 1.6 letnik 2006. Se pa definitivno čuti potreba po še eni prestavi med 3. in 4. :twisted:

odgovor

Objavljeno: Nedelja 10.10.2010 1:31:52
Napisal/-a Kubi
Predelava ,ki v bistvu ni predelava.A je to nekaj takega kot če si natakneš lasuljo,če nimaš las?Menjalnik ima 5 brzin brez vzratne brzine.Menjalnik pa bi imel 4 brzine bil bi pa tak,kot tisti s šestimi.V tem nobenga ne žalim in upam da tole ne bo zbrisano,kot zadnjič,naj pa tisti,ki misli da je ta bog na forumu napiše zakaj,da se pogovorimo.Če bi kdo želel videti menjalnik,ki ima 5 brzin naprej seveda ga pri meni lahko vidi v živo!

Objavljeno: Sreda 13.10.2010 8:49:26
Napisal/-a CRC
progear napisal/-a:Pozdravljeni!

LAHKO VAM PONUDIMO!!!!

Možna je predelava in obnovo menjalnika tako,da ostane 4 stopenjski in se spremeni prestavno razmerje tako, da bi bila 4 prestava takšna oz. bi imela razmerje kot 5 prestava. S tem pridobiš končno hitrost,izgubiš pa malo na pospeških v vsaki posamezni prestavi,če je mašina predelana pol to ni problem. To velja tudi za vse ostale 5 ali 6 stopenjske manjalnike
Predelava je zelo enostavna. Predelamo vam menjalniki po vaših željeh brez dodatnih posegov v avto.... In ceneje kot nakup drugih menjalnikov in dodatnih posegov v avtomobil.

kontakt:
progear.predik@gmail.com
A ni tole reklama? Plačana? Verjetno ne, no saj ni pomembno.
Zakaj imam občutek , da ta ki je to pisal nima pojma o čem govori. Vsaj kar se hroščev tiče, ker je že ta najkrajši hroščev menjalnik približno enako dolg kot večina modernih 5 brzincev in 4trta že itak overdrive. Pa za 200-300€ kolikor stane drug daljši hroščev menjalnik ga noben junak ne bo predelal.
Vsi iščete daljše menjalnike, namesto da bi porihtal motorje da bi se zavrtel tja do 6000 in bi bila končna hitrost tudi temu primerna.Tak avto z originalnim kratkim menjalnikom gre 190km/h in ima pri 5000rpm 175km/h Pa da ne bo sedaj kdo pametoval kako se motor pri takih obratih matra, bolj se matra in da me omenjam pregreva z dolgim menjalnikom in premalo konji in premalo obrati.