Stran 1 od 1

teflonski "gumbi" za batne sornike

Objavljeno: Nedelja 8.2.2009 0:50:41
Napisal/-a gost930
zanima me če je kdo uporabu te tekoimenovane gumbe za omejitev gibanja sornika
kako se obnese, kolikšna je potem /mora bit/ distanca do puše, ? se samo vtaknejo v sornik ali se nabijejo
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=172
je kdo kar sam postružu kaj podobnega

hvala

odgovor

Objavljeno: Nedelja 8.2.2009 13:25:16
Napisal/-a Kubi
Če stane taka stvar 10dolarjev,pa se točno ve material in pa tudi mere za vsak premer bata,potem je neumnost izumljati toplo vodo.

Objavljeno: Ponedeljek 9.2.2009 7:32:14
Napisal/-a Klemen Klemen
Kubi, gost930 je vprašal, če je že kdo uporabil, tako, da bi bilo fino, če vsaj približno odgovoriš, če že odgovarjaš!

odgovor

Objavljeno: Ponedeljek 9.2.2009 8:49:52
Napisal/-a Kubi
Ponavadi pri večjih motorjih vedno uporabim teflonske čepe,ker so bolj sigurni in enostavnejši za vgradnjo.Ti čepi pridejo točno od stene cilindra na eni strani do stene cilindra na drugi,zato so tudi po merah na primer za 90,5 92,94 tako da če uporabiš 92 za 90,5 bi moral vsak teflon dol pobrat za razliko/2 se pravi 0,75mm.Ti tefloni pa obstajajo tudi aluminijasti samo da imajo na koncu na drsni strani teflon.Še vedno pa sem mnenja da se jih ne splača stružit,če jih rabiš jih imam in ti jih za primerno ceno odstopim.

Objavljeno: Ponedeljek 9.2.2009 9:46:57
Napisal/-a gost930
no, to je pa že bol konkretno
sorniki so običajno fiksno nasajeni na batnico ali pa omejeni s zegerjevim obročem +ti teflonski čepi in morda še kaj /nisem tolk v tem/
imam bate katerih sorniki so fiksirani v batnici, uporabil pa bi batnice katerih bati so originalno imeli zeger obroče
ta mix +teflonski čepi /zračnosti so ok/

čepi bi bili domače izdelave, ker že narejene je verjetno težko vpet v stružnico
ni za vw motor

lp

odgovor

Objavljeno: Ponedeljek 9.2.2009 19:50:07
Napisal/-a Kubi
Tanjši del čepa gre v sornik z debelejšim pa je naslonjen na sornik,se pravi da je dolžina sornika plus 2xdebelejši del čepa dejansko premer luknje cilindra.

Objavljeno: Torek 10.2.2009 8:42:21
Napisal/-a Anton aus
Kaj ima sploh smisla to gor dajat pri normalni konfiguraciji motorja.

Objavljeno: Torek 10.2.2009 9:33:41
Napisal/-a eugene
te teflone so se zmisenli ker jim je metalo ven segerje ker se gred tolko zvija. Potem so začeli dodajat protiuteži in typ 4 dimenzije srednjega ležaja in se je težava odpravla- beri gene berg tech tips. Pri novejših gredeh z protiutežmi in dobrega mateijala naj nebi bli več potrebni , čeprav jih še vedno marsikdo uporabla. Na sfreziranem motorju z original neprotiuteženo gredjo so po moje smiselni.

odgovor

Objavljeno: Torek 10.2.2009 21:45:00
Napisal/-a Kubi
Glede na moje videnje in premislek o zvijanju gredi ,sem mnenja,da se gred od ležaja do ležaja ne more toliko zviti da bi vrglo ven segerjev obroček,prej bi lahko prišlo do opletanja ojnice,oziroma krivljenja,ki bi imelo posledico prijemanja ojnične puše na sornik in premik sornika,ki bi izrinil seger iz ležišča.Ti čepi precej poenostavijo sestavo in razstavljanje motorja.To je zgolj moje mišljenje.