zanima me če je kdo uporabu te tekoimenovane gumbe za omejitev gibanja sornika
kako se obnese, kolikšna je potem /mora bit/ distanca do puše, ? se samo vtaknejo v sornik ali se nabijejo
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=172
je kdo kar sam postružu kaj podobnega
hvala
teflonski "gumbi" za batne sornike
Moderator: uredniki
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
odgovor
Ponavadi pri večjih motorjih vedno uporabim teflonske čepe,ker so bolj sigurni in enostavnejši za vgradnjo.Ti čepi pridejo točno od stene cilindra na eni strani do stene cilindra na drugi,zato so tudi po merah na primer za 90,5 92,94 tako da če uporabiš 92 za 90,5 bi moral vsak teflon dol pobrat za razliko/2 se pravi 0,75mm.Ti tefloni pa obstajajo tudi aluminijasti samo da imajo na koncu na drsni strani teflon.Še vedno pa sem mnenja da se jih ne splača stružit,če jih rabiš jih imam in ti jih za primerno ceno odstopim.
kubi
no, to je pa že bol konkretno
sorniki so običajno fiksno nasajeni na batnico ali pa omejeni s zegerjevim obročem +ti teflonski čepi in morda še kaj /nisem tolk v tem/
imam bate katerih sorniki so fiksirani v batnici, uporabil pa bi batnice katerih bati so originalno imeli zeger obroče
ta mix +teflonski čepi /zračnosti so ok/
čepi bi bili domače izdelave, ker že narejene je verjetno težko vpet v stružnico
ni za vw motor
lp
sorniki so običajno fiksno nasajeni na batnico ali pa omejeni s zegerjevim obročem +ti teflonski čepi in morda še kaj /nisem tolk v tem/
imam bate katerih sorniki so fiksirani v batnici, uporabil pa bi batnice katerih bati so originalno imeli zeger obroče
ta mix +teflonski čepi /zračnosti so ok/
čepi bi bili domače izdelave, ker že narejene je verjetno težko vpet v stružnico
ni za vw motor
lp
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Kaj ima sploh smisla to gor dajat pri normalni konfiguraciji motorja.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
te teflone so se zmisenli ker jim je metalo ven segerje ker se gred tolko zvija. Potem so začeli dodajat protiuteži in typ 4 dimenzije srednjega ležaja in se je težava odpravla- beri gene berg tech tips. Pri novejših gredeh z protiutežmi in dobrega mateijala naj nebi bli več potrebni , čeprav jih še vedno marsikdo uporabla. Na sfreziranem motorju z original neprotiuteženo gredjo so po moje smiselni.
odgovor
Glede na moje videnje in premislek o zvijanju gredi ,sem mnenja,da se gred od ležaja do ležaja ne more toliko zviti da bi vrglo ven segerjev obroček,prej bi lahko prišlo do opletanja ojnice,oziroma krivljenja,ki bi imelo posledico prijemanja ojnične puše na sornik in premik sornika,ki bi izrinil seger iz ležišča.Ti čepi precej poenostavijo sestavo in razstavljanje motorja.To je zgolj moje mišljenje.
kubi