Mene pa nekej zanima glede teh blažilnikov...a so uporabni tud v primeru da maš znižano premo? Kolk so sploh kej kvalitetni drugače? A se to smatra bol kot športna varianta al kako?
Pa moj je recimo spuščen cca 4-5 cm od oka...kako je pa lahko vožnja bol udobna če je še dodatna vzmet...pričakoval bi da je še trši... A ga kej vzigne spet ko dodaš še te vzmeti, al ostane enaka višina?
Vidim da se pišejo razne traparije,kaj je boljše Bilstein ali Koni.Za take izjave moraš vzeti avto vgraditi nove Koni ali Bilstein narediti test potem vzeti amortizerje druge znamke premontirati vse štiri amortizerje in pisati.To stane okrog 800eurov plus delo in mi je jasno da pišete stvari iz želodca.Mene boš težko prepričal kateri amortizerji so boljši.Pri avtu ki ima od 30-100konjev so take primerjave precej za lase privlečene.Tudi amortizerji iz Taiwana so za ceno inkvaliteto ,ter življensko dobo vredni tega denarja.Če se hoče opraviti primerjava in vzameš amortizerje enake vrste-z vzmetmi pa stane taiwanski 35euro Koni ali Bilstein pa 200euro komad.
Uprašal je za mnenje in sem mu ga dal glede na izkušnje to pa da na avtu do 100 konjev ne igra take vloge kaj gor zmontiraš
je pa res bedarija in popolno zavajanje,sorry!