KAAJ? Zakaj s kakim razlogom?jura napisal/-a:Najprej odklopi AKUMULATOR!
Štarter
Moderator: uredniki
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Zdravo! Še jaz s tako obrazložtvijo kot jo jaz ponavadi rabim.
Pri številki ena moraš v X odšraufati matico, ki je za ËdoghouseomË, ker je matica na strani pri motorju. Pri številki dve v X pa tudi odšraufaš matico samo ta je na tej strani, kjer je menjalnik.vVem, če nisi nikoli tega delal je težko, ker za doghausom težko najdeš matico in jo odšraufaš.
No, če je kaj pomagalo fajn, če ne ti bo najlažje poklicat CHAPTER ŠTAJERSKA ali Aljaža ali Majkla oba iz MB pa mislim, da si bodo vzeli čas za pomoč.
Pri številki ena moraš v X odšraufati matico, ki je za ËdoghouseomË, ker je matica na strani pri motorju. Pri številki dve v X pa tudi odšraufaš matico samo ta je na tej strani, kjer je menjalnik.vVem, če nisi nikoli tega delal je težko, ker za doghausom težko najdeš matico in jo odšraufaš.
No, če je kaj pomagalo fajn, če ne ti bo najlažje poklicat CHAPTER ŠTAJERSKA ali Aljaža ali Majkla oba iz MB pa mislim, da si bodo vzeli čas za pomoč.
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Bravo Klemen sedaj pa je obrazložitev 100 posto. To je pa res zadnji stadij pred avansom
P.S.
Klemen ki si že sliko dal gor a tvoj menjalnik že dobiva takšnjo obliko.
P.S.
Klemen ki si že sliko dal gor a tvoj menjalnik že dobiva takšnjo obliko.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 122
- Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
- Kraj: Duplek (MB okolica)
Ker je od akumulatorja do štarterja ponavadi napeljan debel kabel, ki je vedno pod tokom in nima varovalke. Vsaj pri mojem T2 je tako, pa pri vseh avtih kar sem jih kdaj šraufal.CRC napisal/-a:KAAJ? Zakaj s kakim razlogom?jura napisal/-a:Najprej odklopi AKUMULATOR!
Če se ti tisti kabel nasloni na maso lahko imaš pomoje kar lep ognjemet.
Pa še pred vsakim delom na vozilu bi naj odklopil akumulator. Tako piše na prvi strani priročnikov.
Pa veliko sreče pri odstranjevanju tega štarterja
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Jura jaz sem govoril o signal kablu za starter, in ta je vedno 'mrtev' , razen kadar se vergla. In obvezno rabi tok za probat. Kar pa še vedno trdim da je treba naredit preden se snema starter. To je preverit če ni problem v dodatni tipki za start ki jo je Roman montiral in če je starter izpraven. Ne pa kar snemat starter. Se je že zgodilo da so bile tovrstne tipke prešvoh in so zapikale kadar se je verglal. Pravilno bi blo tako zadevo vezat čez 30A rele.jura napisal/-a:Ker je od akumulatorja do štarterja ponavadi napeljan debel kabel, ki je vedno pod tokom in nima varovalke. Vsaj pri mojem T2 je tako, pa pri vseh avtih kar sem jih kdaj šraufal.CRC napisal/-a:KAAJ? Zakaj s kakim razlogom?jura napisal/-a:Najprej odklopi AKUMULATOR!
Če se ti tisti kabel nasloni na maso lahko imaš pomoje kar lep ognjemet.
Pa še pred vsakim delom na vozilu bi naj odklopil akumulator. Tako piše na prvi strani priročnikov.
Pa veliko sreče pri odstranjevanju tega štarterja
-
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 122
- Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
- Kraj: Duplek (MB okolica)
Maš prav, tudi jaz sem že prišel do mojstra z štarterjem v roki pa ga je priklopil pa je delal:)CRC napisal/-a:Jura jaz sem govoril o signal kablu za starter, in ta je vedno 'mrtev' , razen kadar se vergla. In obvezno rabi tok za probat. Kar pa še vedno trdim da je treba naredit preden se snema starter. To je preverit če ni problem v dodatni tipki za start ki jo je Roman montiral in če je starter izpraven. Ne pa kar snemat starter. Se je že zgodilo da so bile tovrstne tipke prešvoh in so zapikale kadar se je verglal. Pravilno bi blo tako zadevo vezat čez 30A rele.jura napisal/-a:Ker je od akumulatorja do štarterja ponavadi napeljan debel kabel, ki je vedno pod tokom in nima varovalke. Vsaj pri mojem T2 je tako, pa pri vseh avtih kar sem jih kdaj šraufal.CRC napisal/-a:KAAJ? Zakaj s kakim razlogom?jura napisal/-a:Najprej odklopi AKUMULATOR!
Če se ti tisti kabel nasloni na maso lahko imaš pomoje kar lep ognjemet.
Pa še pred vsakim delom na vozilu bi naj odklopil akumulator. Tako piše na prvi strani priročnikov.
Pa veliko sreče pri odstranjevanju tega štarterja
No, ko pa štarter dol jemlje pa vsekakor mora odklopit akumulator.