TYPE3 RS

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

TYPE3 RS

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Ne vem ali sem zadel pravo temo pa vendarle.
Avto ima nekaj tehničnih izboljšav in se mi zdi
primeren za kategorijo tehnika. Upam da ga
dokončam do pomladi oz za sezono.
SPEC:
- 1969 TYPE3 NOTCHBACK
- IRS PODVOZJE
- PORSCHE 964 ZAVORE
- PORSCHE 964 PLATIŠČA 6×16 SP. 8×16 ZD.
- KONI SP.-ZD.
- OMP CLASSIC SEDEŽI
- 1.9 TURBO MOTOR
- ITD..............
Nekaj slikic sedaj, kakšna pa kasneje ko bo
na avtu še kaj narejeno.
SE VIDIMO POLETI.

VESO - B.S.T.racing
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil 1, dne B.S.T., skupaj popravljeno 0 krat.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Uporabniški avatar
mitja
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 58
Pridružen: Petek 1.2.2008 20:25:25
Kraj: Lenart

Odgovor Napisal/-a mitja »

Kaj takega vidiš malogdaj.Super :eek:-
hrošč 1500,T3 single cab
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak »

lepo! nikar ne skopari z slikami :D
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

OOOOO si začel mal brcat ,no komaj čakam ,da se pomerva na pomlad.
Uporabniški avatar
The Boris
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 171
Pridružen: Ponedeljek 26.10.2009 10:01:00

Odgovor Napisal/-a The Boris »

:eek:-
Nice :wink:

Le prlep še kakšno sliko :wink:
Uporabniški avatar
majkl
Ornk hroščar
Prispevkov: 255
Pridružen: Sreda 5.9.2007 17:31:03
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a majkl »

Lušna zadeva. Pedali zgledajo dobro!
CHAPTER Štajerska!
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak »

ooooo, tole pa obeta :eek:-
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
Uporabniški avatar
Tine
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 102
Pridružen: Četrtek 12.3.2009 12:06:46

Odgovor Napisal/-a Tine »

Zvari na ispuhu zgledajo noro dobro. Lastna proizvodnja ali kupljeno / naredil kdo drug?
Chapter Štajerska.
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak »

argon 8)
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Vse je zvarjeno na TIG postopek, z podpihavanjem
argona v cevi. Notri je zvar enak kot zunaj, vsaj tisto
kar prebije cev. Avto sestavljam sam, vse elektrika, barva,
varjenje,..... Seveda bi marsikdo od vas varil tako če
bi na "šihtu" vsaj 4-6 ur na dan varil INOX.
Kar se pedal tiče so tudi lastna produkcija.
Malo tehnike iz WRC, F1, Hidravlična kuplunga
in dva zavorna cilindra, ki sta med seboj povezana z vago.
To vago lahko med vožnjo premikam levo ali desno
in tako nastavljam razmerje zavor med sp in zd akso
Upam na zdravih 200 konjev in veliko navora med 2000-
5000 obrati.Slika
Slika
Slika
Slika
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak »

ti si pa že ornk mojster :!: smiley32.gif
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
Uporabniški avatar
The Boris
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 171
Pridružen: Ponedeljek 26.10.2009 10:01:00

Odgovor Napisal/-a The Boris »

Tole je čist preveč za moje šibko srce :lol: :D

to-,
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

odgovor

Odgovor Napisal/-a Kubi »

Lepo varenje in dobri izdelki -posamično ali komplet.Nekaj novega,kar je pohvalno in vredno ogleda.Vidim, da bo malo prostora ali nič za izpušni lonec in filter za turbino.Sicer pa se najde vedno kakšna rešitev.
kubi
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Re: odgovor

Odgovor Napisal/-a CRC »

Kubi napisal/-a:Lepo varenje in dobri izdelki -posamično ali komplet.Nekaj novega,kar je pohvalno in vredno ogleda.Vidim, da bo malo prostora ali nič za izpušni lonec in filter za turbino.Sicer pa se najde vedno kakšna rešitev.
Madona kak komentar, skor za v revijo, no čist zares Veso vari , priznam, še mal lepš od mene in se je res potrudu. Se mi pa poraja vprašanje smiselnosti ''equal lenght'' cevi na turbo motorju, ker po meni dostopnih podatkih ne prinesejo niti 5% dodatne moči in imaš več od tega če jih spelješ čim hitrej do turbine, da pridejo tja čim bolj vroči. Do 8% lahko dodaš že samo z povijanjem(to ne velja za vn 1.2-1.8 motorje,ki jih nekateri tko radi povijajo).
Drugače pa upam da prideš na srečanja z njim , bomo uprizoril kako mini dirko. Mam v delu enga turbaka in en kompresor...
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Še par stvari sem zmontiral, upam da še ene
150 ur pa bo. Na kakšno srečanje sigurno pridem,
kar pa se dirkanja tiče??......winning is not important.
Mam boljši hobi za dirke-KARTING :twisted: .
Ni primerjave ko te 45 konjev brcne v rit. Pa dodaj
skupno težo 160kg in 6 prestav sekvenčno..... DRUGIČ
Nazaj na temo

CRC- moj izpuh je zelo daleč od EAQUAL LENGHT.
EAQUAL LENGHT izpuh pri teh dolžinah je res traparija.
Najdaljša pot je dolga 125cm!!!!!! Za NORMAL ASPIRATED
bi se bilo seveda treba potruditi saj je tam to veliko bolj pomembno.


KUBI- vem da se stvari komplicirajo in manjšajo, pa vendar,
kot praviš: "Sicer pa se najde vedno kakšna rešitev."

Hvala vsem za podporo
Slika
Slika
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Oddaj odgovor