TYPE3 RS
Moderator: uredniki
TYPE3 RS
Ne vem ali sem zadel pravo temo pa vendarle.
Avto ima nekaj tehničnih izboljšav in se mi zdi
primeren za kategorijo tehnika. Upam da ga
dokončam do pomladi oz za sezono.
SPEC:
- 1969 TYPE3 NOTCHBACK
- IRS PODVOZJE
- PORSCHE 964 ZAVORE
- PORSCHE 964 PLATIŠČA 6×16 SP. 8×16 ZD.
- KONI SP.-ZD.
- OMP CLASSIC SEDEŽI
- 1.9 TURBO MOTOR
- ITD..............
Nekaj slikic sedaj, kakšna pa kasneje ko bo
na avtu še kaj narejeno.
SE VIDIMO POLETI.
VESO - B.S.T.racing
Avto ima nekaj tehničnih izboljšav in se mi zdi
primeren za kategorijo tehnika. Upam da ga
dokončam do pomladi oz za sezono.
SPEC:
- 1969 TYPE3 NOTCHBACK
- IRS PODVOZJE
- PORSCHE 964 ZAVORE
- PORSCHE 964 PLATIŠČA 6×16 SP. 8×16 ZD.
- KONI SP.-ZD.
- OMP CLASSIC SEDEŽI
- 1.9 TURBO MOTOR
- ITD..............
Nekaj slikic sedaj, kakšna pa kasneje ko bo
na avtu še kaj narejeno.
SE VIDIMO POLETI.
VESO - B.S.T.racing
Zadnjič spremenil 1, dne B.S.T., skupaj popravljeno 0 krat.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
Vse je zvarjeno na TIG postopek, z podpihavanjem
argona v cevi. Notri je zvar enak kot zunaj, vsaj tisto
kar prebije cev. Avto sestavljam sam, vse elektrika, barva,
varjenje,..... Seveda bi marsikdo od vas varil tako če
bi na "šihtu" vsaj 4-6 ur na dan varil INOX.
Kar se pedal tiče so tudi lastna produkcija.
Malo tehnike iz WRC, F1, Hidravlična kuplunga
in dva zavorna cilindra, ki sta med seboj povezana z vago.
To vago lahko med vožnjo premikam levo ali desno
in tako nastavljam razmerje zavor med sp in zd akso
Upam na zdravih 200 konjev in veliko navora med 2000-
5000 obrati.
argona v cevi. Notri je zvar enak kot zunaj, vsaj tisto
kar prebije cev. Avto sestavljam sam, vse elektrika, barva,
varjenje,..... Seveda bi marsikdo od vas varil tako če
bi na "šihtu" vsaj 4-6 ur na dan varil INOX.
Kar se pedal tiče so tudi lastna produkcija.
Malo tehnike iz WRC, F1, Hidravlična kuplunga
in dva zavorna cilindra, ki sta med seboj povezana z vago.
To vago lahko med vožnjo premikam levo ali desno
in tako nastavljam razmerje zavor med sp in zd akso
Upam na zdravih 200 konjev in veliko navora med 2000-
5000 obrati.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
odgovor
Lepo varenje in dobri izdelki -posamično ali komplet.Nekaj novega,kar je pohvalno in vredno ogleda.Vidim, da bo malo prostora ali nič za izpušni lonec in filter za turbino.Sicer pa se najde vedno kakšna rešitev.
kubi
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Re: odgovor
Madona kak komentar, skor za v revijo, no čist zares Veso vari , priznam, še mal lepš od mene in se je res potrudu. Se mi pa poraja vprašanje smiselnosti ''equal lenght'' cevi na turbo motorju, ker po meni dostopnih podatkih ne prinesejo niti 5% dodatne moči in imaš več od tega če jih spelješ čim hitrej do turbine, da pridejo tja čim bolj vroči. Do 8% lahko dodaš že samo z povijanjem(to ne velja za vn 1.2-1.8 motorje,ki jih nekateri tko radi povijajo).Kubi napisal/-a:Lepo varenje in dobri izdelki -posamično ali komplet.Nekaj novega,kar je pohvalno in vredno ogleda.Vidim, da bo malo prostora ali nič za izpušni lonec in filter za turbino.Sicer pa se najde vedno kakšna rešitev.
Drugače pa upam da prideš na srečanja z njim , bomo uprizoril kako mini dirko. Mam v delu enga turbaka in en kompresor...
Še par stvari sem zmontiral, upam da še ene
150 ur pa bo. Na kakšno srečanje sigurno pridem,
kar pa se dirkanja tiče??......winning is not important.
Mam boljši hobi za dirke-KARTING .
Ni primerjave ko te 45 konjev brcne v rit. Pa dodaj
skupno težo 160kg in 6 prestav sekvenčno..... DRUGIČ
Nazaj na temo
CRC- moj izpuh je zelo daleč od EAQUAL LENGHT.
EAQUAL LENGHT izpuh pri teh dolžinah je res traparija.
Najdaljša pot je dolga 125cm!!!!!! Za NORMAL ASPIRATED
bi se bilo seveda treba potruditi saj je tam to veliko bolj pomembno.
KUBI- vem da se stvari komplicirajo in manjšajo, pa vendar,
kot praviš: "Sicer pa se najde vedno kakšna rešitev."
Hvala vsem za podporo
150 ur pa bo. Na kakšno srečanje sigurno pridem,
kar pa se dirkanja tiče??......winning is not important.
Mam boljši hobi za dirke-KARTING .
Ni primerjave ko te 45 konjev brcne v rit. Pa dodaj
skupno težo 160kg in 6 prestav sekvenčno..... DRUGIČ
Nazaj na temo
CRC- moj izpuh je zelo daleč od EAQUAL LENGHT.
EAQUAL LENGHT izpuh pri teh dolžinah je res traparija.
Najdaljša pot je dolga 125cm!!!!!! Za NORMAL ASPIRATED
bi se bilo seveda treba potruditi saj je tam to veliko bolj pomembno.
KUBI- vem da se stvari komplicirajo in manjšajo, pa vendar,
kot praviš: "Sicer pa se najde vedno kakšna rešitev."
Hvala vsem za podporo
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946