[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2402: Undefined array key "PAGE_TITLE_NUMBER"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
VW Hrošč klub Slovenija • TYPE3 RS -
Stran 2 od 4

Objavljeno: Torek 2.2.2010 17:39:30
Napisal/-a CRC
Kolk maš pa premer cevi iz glave?
Ktere glave?
A ga boš na fergije peljal?
Ted

Objavljeno: Torek 2.2.2010 17:51:40
Napisal/-a B.S.T.
Premer cevi je 38mm zunej in 35mm znotrej.
Od turbine naprej pa bo šla 60mm cev.
Glave bodo 044 ali o43 z 40×35.5 ventili.
So še potrebne obdelave. Maš čist prov,
turbina bo pihala skozi dva DELLORTO 45mm
fergazarja. Sta predihtana in pripravljena za
turbo blowtrough.

Objavljeno: Torek 2.2.2010 23:55:44
Napisal/-a CRC
z 35mm cevmi iz glav boš mel zlo exploziven motor z polnim boostom verjetno že pri cca 2000 rpm ,samo bo šel pa težko čez 5500 ker majo premal pretoka.

Objavljeno: Sreda 3.2.2010 15:10:06
Napisal/-a B.S.T.
To je pa en zelo uporaben podatek. Iz tvojih ust
v sej vemo čigava ušesa. Zakaj bi vrtel motor
če ga ni treba, zakaj bi obremenjeval dele če ni treba.
Rad bi naredil street motor z veliko navora čim
nižje v obratih. WRC avti so narejeni po tem principu,
pa fejst butajo. Kot sem prej omenil- dirkamo drugje,
tu pa upam na vzdržljiv motor z 200 konji, tam kjer
jih potrebujem.

odgovor

Objavljeno: Sreda 3.2.2010 19:05:31
Napisal/-a Kubi
35mm cevi so dosti,rabiš le turbino,ki to požre.

Objavljeno: Sreda 3.2.2010 20:15:06
Napisal/-a CRC
35mm za tak motor kot ga hoče je dovolj in turbina naj bo raj mal premejhna kot ne. Zato da bo prej dosegel tlak.
B.S.T. , bom poiskal še izpise iz dinota, od mojga 2.3T
mam pa 37mm iz glav in je bil poln tlak pri 2200rpm in največji navor pri mal čez 3200 in ga je držal skor celga do 5000 pol je pa začel padat , ampk pri 5700 je blo pa konc veselja,. Si ga lohk vrtel naprej sam brez pomena.
Konji pa najprej 175 in 250Nm navora pri 0,7 bara pol pa 238KM in okol 320 Nm navora pr 1bar. Je pa problem z fergijem in je Senica povedal da pričakuje letos ko bo Efi in večje cevi , da se bo vrtel do 8000 (ker bom dragal), tam okol 330-350 KM in okol 450Nm navora.
Je pa res da je že zdej v četrti pod tlakom zgubljal stik z podlago, se reče kopal pri 140km/h. in pa tretja prstava z dolgim menjalnikom se je zvrtela do 170km/h.

Objavljeno: Torek 9.2.2010 18:26:02
Napisal/-a B.S.T.
Med prazniki je bilo malo več časa, pa mi je uspelo
skoraj dokončat tlačni sistem od turbine do
Dellortov. Še jutri naredim priključek za blow off
pa smo.
Na izpuhu je še trba dokončat lonec in izpušno cev za
wastegate. Če gre vse po planu bom marca že sestavil motor.Slika
Slika
Slika
Slika
Vse mi je uspel po pokrov motorja zbasat!
Slika
Turbosmart blow off ventil
Slika
Se vidimo ko bo kej novega

Veso

Objavljeno: Torek 9.2.2010 18:46:05
Napisal/-a B.S.T.
Ja CRC
Kakšna turbina pa bo za 8000 rpm. Jest mislim da ni težav z carburatorji.
Sej ne rečem, EFI je zanimiva in moderna stvar, samo?!.....
Se mi zdi da z carburatorji je pravi oldschool tuning, ki se za te
avte spodobi. So tudi mene šopal z raznimi MOTECI, Pecteli pa
te zadeve, ampak sem se odloču da bom raje pihal skozi Dellortote.
Za tistih 300 konjev mi je pa vseeno, ker za na cesto jih je še 200
preveč.
Želim ti uspešno sezono na drag racingu in upam da tudi
Kubi nazaj zloži raketo, tako bosta vsaj dva predstavinka VW
na drag racu. A bo avto za drag al samo street hrošč??

Zdej bi bil že čas da nekdo naredi ta pravo zadevo. Mogoče iz
cevi, pa samo karoserijo gor postavljeno????????.......
A SE KDO JAVI.

Mam že eno dosti dobro osnovo pripravljeno. Bom kakšno sliko
gor vrgu pa bomo vidl, če se kdo gre. Kubi ma tud ta
pravo karoserijo, bomo videl. Letošnja sezona je tako ali
tako izgubljena za kakšne resne zadeve.

LP

Veso

Objavljeno: Torek 9.2.2010 21:17:43
Napisal/-a Klemen Klemen
A je tebi lažje povarit te krivine kot, da bi jih dal skrivit ali jih nisi krivil iz kakega drugega razloga?

Objavljeno: Sreda 10.2.2010 15:43:35
Napisal/-a B.S.T.
Pač je zmankal kolenčkov, pa še 2 bi rabu.
Glede na to da ni 90 stopinj je blo lažje tako,
PA ŠE RAD VARIM, PA ŠE DOST ČASA MAM. :twisted:

Objavljeno: Sreda 10.2.2010 18:16:00
Napisal/-a B.S.T.
Evo Klemen Klemen, še ena za živce kravžlat.
Včasih so pač standardna kolena neuporabna,
pa se morš kakšno tako traparijo zmislt.
Downpipe od wastegate.Slika

Objavljeno: Sreda 10.2.2010 18:24:34
Napisal/-a CRC
Veš kaj pa mene zanima , zakaj si se odločil delat tlačne cevi z turbine do fergijev iz rostfreja in ne alu, ker inox blazno drži temperaturo in to ni lih fajn še posebej pr zračno hlajenem motorju. Alu bi bil pomoje mnogo bolj primeren in tud lažji

Objavljeno: Sreda 10.2.2010 18:32:17
Napisal/-a B.S.T.
Kaj pa vem. Preveč inoxa mi leži po delavnici.
Poleg tega pa je bila pri blowoffu priložena inox
cev za privarit??
Bomo vidl kako bo šlo, mogoče bom pa
dal kakšen coating gor.
http://www.calicocoatings.com/industrie ... ve-racing/
Enkrat smo že izvajal z aluminijam pa se je vse skupaj
razletel.

Objavljeno: Sreda 10.2.2010 21:48:56
Napisal/-a CRC
a to misliš ko je Kubiju odprl? Jaz mam vse narjen iz aluj pa vse štima. Ne vem kako bo z inoxom ker blazno zadržuje toploto in če ga boš prevlekel bo še slabše. Ti bi jo moral odvajat al pa intercooler. Tkole sem imel do sedaj ,
letos pa efi
Slika

Slika

Slika

Slika

Aja pa Bugster je bil samo za test letos bo nova žival oz. dve

Objavljeno: Četrtek 11.2.2010 18:45:39
Napisal/-a B.S.T.
Ne vidim razloga da bi blo s coatingam še slabš.
Stvar je v tem da toplota od motorja ne pride v cev,
ven iz cevi itak ne more, pa tudi če je alu.
Zrak potuje skozi cevi tako hitro da ne verjamem,
da sploh zazna temperaturno razliko med
aluminijem in inox. Če bi jo potem verjetno nebi
nihče rabu intercoolerja, ampak bi enostavno
napeljal malo alu cevi pa bi blo.
Da vroč zrak odda svojo temp ga je treba zbasat
skozi IC, kjer vsak atomček odda malo temperature
V IC core in tako dobiš hladnejšo mešanico.
Ampak 80-90% vožnje po cesti se dogaja brez
tlaka v sistemu. Nimamo takih cest da bi ga lahko tišal
300kmh. V tem primeru pa ti malo toplega zraka ne škodi.
Glede na to da boš verjetno tudi v naslednjem postu vztrajal pri svojem
pa vrži oko na tale link pa mi povej. Pa fantje ne furajo
0.5-1 bara tko kot mi.
http://www.m-specmotorsports.com/TurboI ... ystems.htm
Pa bom samo to reku: REZULTATI G. STAGGS-A NA DRAG RACU
GOVORIJO SVOJE!?
Veliko je ljudi ki delajo različne stvari. Potem pride napredek.
Če bi vsi isto delal potem tega ni.
Kakor koli ostane tako kot je pa bomo videl.

VESO