Dellorto 40 in črne svečke

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Ni toliko pogojeno kje je motor z obrati, bolj v kombinaciji
med obrati in tvojo desno nogo oz koliko so odprte lopute.
Seveda pri 1500 obratih in polno odprtimi ne bo velikega učinka.
Z normalno vsakodnevno vožnjo se verjetno vozimo na idle jet dizah
vsaj 70% časa.
Vseeno poskusi razne kombinacije, če imaš možnost.
Ko bom kaj naročal iz Italije, bom sporočil pa bomo več stvari naenkrat
dobili. Se mi zdi da so dize po 2 euro kos. Lahko pa daš zračne dize naredit
kakšnemu strugarju.

VESO
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

B.S.T. napisal/-a:Venturi 34mm ali Venturi 36mm
Main jet 140 150
Air jet 180 180
Idle 60 60
Acc pump 40 40

Z večjim venturijem bo seveda motor spodaj manj
odziven, vendar pa bo pridobil na visokih obratih.
Imamo zdej 2.4 motor na 40 dellorto z 34
venturijam pa zadeva lepo igra. Mogoče bi bilo
boljše z 45 dellorto vendar pa jih je težko dobiti.

VESO
Uspelo mi je dobiti sveder 0,60 mm tako da sem na kasonarju povrtal idle šobo na 60. Hrošč je pa že na zimskem spanju do pomladi.
Trenutna situacija na CU- Typ4 motorju z dvemi webri IDF 40.

Main jet 125
Air jet 180/ emulsion F11
Idle 60
Acc pump ?
Venturi 32mm

B.S.T. oziroma Veso misliš da bi povečal main jet samo svečke so lepe pšenično rjave.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Če so svečke take barve je OK, vendar se bojim da
niso tako lepe zaradi 125 diz, ampak zaradi tvoje vožnje.
Težko verjamem da voziš več kot 5% časa z plinom odprtim do konca.
Glede na to so main jeti zelo malo uporabljeni.
Izbira idle jetov je odlična in v kombinaciji 125 glavne
je sveča OK.
Jaz bi na tvojem mestu raje uporabil 130 main.
Poskusi na avtocesti ali v dolg hrib voziti vsaj z 4/5 polnega plina
oz z polnim plinom in potem poglej sveče. Čim manj počasne vožnje
ti bo dalo prave rezultate.
Še boljše pa bi bilo če imaš možnost vse skupaj preveriti
z lambdo sondo.

Srečno
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Thanks za razlago imam še ene dize in upam, da niso večje kot 130. Bom pa še nabavil sveder 0,70 če bo potrebno kaj idle povečat, potem ko bodo main dize večje. Pred tem pa bom še sprobal eno furo pred snegom naredit pod polnim gasom samo je hudič ko ni dobro sveče ven jemat ko je motor vroč. Bom pa šel malo v akcijo kjer bi lahko kontroliral s lambdo sondo.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak »

Čemu pa škoduješ če pri vročem svečke odviješ?
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Anton
Tud če so 135 vseeno poskusi. Kar se tiče 70 idle diz.
Opusti iskanje, z 60 imaš dovolj bencina, 70 dize so
za 45 ali 48 carburatorje. Ni potrebno jemati ven vročih sveč,
Samo poskusi čim manj časa voziti z malimi obrati do garaže.
Mali obrati ti bodo pokvarili test.
Če boš lahko z lambdo odlično, če si jo kupiš
še boljše, tako boš lahko ves čas nadziral delovanje motorja.
Preveri ta link.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innovate ... veQ5fTools
Teh je poln ebay.
LP
Veso
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Marcel, če odvijaš svečke pri vročem motorju se lahko zgodi, da grejo navoji s svečko ven.

Veso sem našel dize in jih preuredil na 130, ampak ko sem dize menjal sem pogledal še zračne dize in me je presenetilo, ko sem videl da so 210 to pa ni dobr, sem verjetn zamešal cifre z hroščevim fergijem(dellorto 36), tako da sedaj čakam na 180 dize potem pa test. Ali misliš, da vseeno testiram s 210.
Zadnjič spremenil 1, dne Anton aus, skupaj popravljeno 0 krat.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Z lahkoto jih vržeš v smeti. Za cesto samo 180. Izgleda da si imel kar precej suh motor.
Testiraj.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Uporabniški avatar
bostjanr71
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 93
Pridružen: Petek 6.6.2008 12:29:51
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a bostjanr71 »

B.S.T. napisal/-a:Mi je žal ampak vse nastavitve so zgrešene.
Če je mogoče odpri carburator in napiši kakšne imaš
notri venturije. Iz tega podatka lahko potem najdemo pravo nastavitev za tvoj motor. 180 zračne dize, ne bo šlo, razen če je vgrajen 25 ali 26mm
venturi. 52 idle jet povečaj na 60 in acc pump jet (špric dize) pa na 40.
Za zračno in glavno dizo pa nujno velikost venturija.

VESO
Berem vašo debato, pa sem se (malce pozno sicer) spomnil, da zadnjič sploh nisem vprašal, kaj je pravzaprav zdaj v mojem kombitu notri? Morda bi bilo dobro tole imeti nekje zapisano, "za bodoče rodove"...? :wink:

Teče pa motorček zdaj nadvse lepo, tudi vžge raje (le po daljšem mirovanju ga nisem še čisto pogruntal, pa traja vse skupaj malo dalj :-) prosti tek ali pa nizki obrati so pesmica in ne pacajo več mašine, le teža in zračni upor je ostala žal še vedno enaka, tako da pač redno gledam temperaturo in gremo včasih malo bolj počasi... :oops:
KOMBIT CHAPTER
Bodimo realni, zahtevajmo nemogoče!
Ernesto Che Guevara
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Ko bi se le lahko spomnil :oops: . 28mm venturi je 100%.
Dej filter odpri pa poglej glavno in zračno.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

B.S.T. napisal/-a:Z lahkoto jih vržeš v smeti. Za cesto samo 180. Izgleda da si imel kar precej suh motor.
Testiraj.
Evo Veso sem uredil konfiguracijo.

Venturi 32mm
Main jet 130
Air jet 180
Idle 60


Imel si prov z zračnimi 210, ki so pač bile noter od prej je bila res mešanica zanič sem zakadil celo bazo. Sem dal zračne 180 sedaj lepše laufa ne dimi, še posebej pod čokom sedaj lepo laufa prej je delal cca minuto in hotel kar ugasnit. Testiranje svečk bo spomladi tudi nakup predlaganega merilca ni izključen.

Hvala za pomoč.
Zadnjič spremenil 1, dne Anton aus, skupaj popravljeno 0 krat.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Super. Upam da ti uspe dobiti še lambdo.
Svečke ven pa not pa te zadeve, zamudno
da je groza.
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
Oddaj odgovor