Dellorto 40 in črne svečke
Objavljeno: Petek 23.4.2010 16:54:46
Mašina je malce predelan 1.6 motor (na 1.7) z sredinskim enim dvojnim Dellorto 40.
Lani smo z Aljaževo pomočjo sklestili porabo naše pikapoke iz skoraj 20 na okoli 12 litrov, tako, da je bila povrtana (150+) glavna diza zamenjana z 135 (še enkrat hvala, Aljaž, za učno uro! ). Za letos pa nam je ostala še manjša težava, da bencin motor v prostem teku po moje preveč "zaliva". Ko sem pogledal svečke po daljši turi po avtocesti in kakih 30 minut počasne vožnje (do kampa), so bile čisto črne in sajaste, ko pa sem jih malo poščetkal, so bile spodaj lepo sive.
Opazil sem tudi, da če pustim motor nekaj časa v prostem teku, potem začne počasi vedno bolj nemirno tečt in prvič, ko pritisnem na gas, tudi malo pokašlja, sploh vroč hoče včasih kar crknit, tako da ga moram malce zavrtet, preden spet normalno steče.
Motorju se nič ne pozna tudi, če oba vijaka za prosti tek zategnem do konca ali pa če jih odprem za 2 do tri obrata (zdaj sta odprta samo en in pol obrata).
Diza za prosti tek je sedaj 52, za zrak (to naj itak ne bi vplivalo) pa 180, kar ni hudo veliko če upoštevamo, da je fergazer na sredini in je do valjev še pa še daleč
Preden doktoriram okoli tega, menite da bo dovolj samo malo zmanjšati štandgas dizo ali pa je morda vzrok kje drugje, morda kak luft pri ročici za zaug (ki je, mimogrede, preverjeno potisnjena do konca - torej zaug ni "vključen") ali pa kje drugje v fergazerju? Koliko pa so recimo dize pri katerem od vas, ki ima tudi dellorto?
...tole vprašanje je bolj zame, ker me stvar zanima, pa bi rad vedel če razmišljam v pravi smeri...
Lep pozdrav vsem!
Lani smo z Aljaževo pomočjo sklestili porabo naše pikapoke iz skoraj 20 na okoli 12 litrov, tako, da je bila povrtana (150+) glavna diza zamenjana z 135 (še enkrat hvala, Aljaž, za učno uro! ). Za letos pa nam je ostala še manjša težava, da bencin motor v prostem teku po moje preveč "zaliva". Ko sem pogledal svečke po daljši turi po avtocesti in kakih 30 minut počasne vožnje (do kampa), so bile čisto črne in sajaste, ko pa sem jih malo poščetkal, so bile spodaj lepo sive.
Opazil sem tudi, da če pustim motor nekaj časa v prostem teku, potem začne počasi vedno bolj nemirno tečt in prvič, ko pritisnem na gas, tudi malo pokašlja, sploh vroč hoče včasih kar crknit, tako da ga moram malce zavrtet, preden spet normalno steče.
Motorju se nič ne pozna tudi, če oba vijaka za prosti tek zategnem do konca ali pa če jih odprem za 2 do tri obrata (zdaj sta odprta samo en in pol obrata).
Diza za prosti tek je sedaj 52, za zrak (to naj itak ne bi vplivalo) pa 180, kar ni hudo veliko če upoštevamo, da je fergazer na sredini in je do valjev še pa še daleč
Preden doktoriram okoli tega, menite da bo dovolj samo malo zmanjšati štandgas dizo ali pa je morda vzrok kje drugje, morda kak luft pri ročici za zaug (ki je, mimogrede, preverjeno potisnjena do konca - torej zaug ni "vključen") ali pa kje drugje v fergazerju? Koliko pa so recimo dize pri katerem od vas, ki ima tudi dellorto?
...tole vprašanje je bolj zame, ker me stvar zanima, pa bi rad vedel če razmišljam v pravi smeri...
Lep pozdrav vsem!