2.0 typ1 z 4-imi fergiji ... ali pač?

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

2.0 typ1 z 4-imi fergiji ... ali pač?

Odgovor Napisal/-a CRC »

No evo ga 2.0 cca160KM in 4x48 Dellorto? Webber?Solex mogoče?
Slika
No čisto zares nič od tega gre za elektronski vbrizg goriva ali EFI.
To je novost pri naših motorjih, kar pa še ne pomeni da ne more 'kul' zgledat.
Od zadej je pa slika dosti drugačna
Slika
No sej bomo še mal pospravl , pa tudi izpuh in jermenice so delovne
Tole je motorni računalnik ali ECU n to je pamet motorja
Slika
Programira in nadzira delovanje pa se z navadnega laptopa ali česa podobnega
Slika
Z pedalom za 'gas' tako kontroliramo samo dovod zraka, ECU pa poskrbi za pravino dodajanje goriva in kot vžiga. Seveda je potrebno to vse sprogramirat.
Slika

Slika
Pa še video
http://www.youtube.com/watch?v=yWGH1KcVuvY

Pripravljamo pa sistem ki bo lahko zamenjal stare fergije, tako da ostanejo stari kolektorji in filtri , povezavce, in se bo samo namesto fergija namontiral ''throttle body'' z injektorji, par senzorjev in akcija. Narejeni so že odlitki in vezave.To bo primerno za vse ki sedaj vozijo enega ali dva dvojna fergija. predelava bo možna brez večjega truda in tudi motorja ne bo potrebno demontirat.Opcije pa bota dve z kontrolo vbrizga in vžiga ali samo vbrizga. je pa seveda to neprimerno bolj precizno kot vplinjač in omogoča večji pretok, ker ni venturijev ki bi omejevali, prav tako je konec z težavnimi vžiganji , 'zaugom', itd... pa tudi poraba in ekološki print se zmanjša ob sočasnem povečanju moči.
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

A je to od CRC al od CB performance?
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

Ta sistem na slikah je od CB-ja tist ki ga razvijamo bo pa bolj preprost , cenejši in prdvsem kompatibilen z kolektorji od fergijev kar ta ni.
Uporabniški avatar
Klemen Klemen
Kokl (We deliver aicooled VW toys)
Prispevkov: 3237
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Klemen Klemen »

Ne dela posnetek na You Tube
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

Men dela normalno, a še komu ne dela?
Levi
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 179
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 13:16:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Levi »

Men dela.
N'kol nam nehu HroÄ…ča furat!
Uporabniški avatar
Hrvoje-ZD
VW BK Dalmacija
Prispevkov: 270
Pridružen: Sobota 24.12.2005 19:03:12
Kraj: In the sunset on the beach...Zadar/Croatia

Odgovor Napisal/-a Hrvoje-ZD »

Klemen Klemen napisal/-a:Ne dela posnetek na You Tube
Dela sasvim normalno...
Daj si kupi više novi računalnik... kmet.gif sm46.gif
KOMBIT CHAPTER


1978 T2 "Bajadera"
Uporabniški avatar
Klemen Klemen
Kokl (We deliver aicooled VW toys)
Prispevkov: 3237
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Klemen Klemen »

Dela, sori! :oops: :D
jura
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 122
Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
Kraj: Duplek (MB okolica)

Odgovor Napisal/-a jura »

Meni se zdi stvar zelo zanimiva. Verjetno nebo večjih težav to stvar dati na Tip4 motor ne?

Lahko poveš vsaj okvirno ceno, oz kam ciljate?
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

Ciljamo na dobrega tisočaka če bo šlo stroškovno čez. Za Typ4 bo popolnoma enostavno, kolektorje in povezavce za dvojne fergije in potem naše throttle body-je gor pa MS ecu ki smo ga modificiral , da je bolj enostaven za uporabo in stvar bo delala. Osnovni program(mape) bo že spisan , za optimizirat in izmerit moč pa bo vseeno priporočljivo prit k nam da to naredimo. Računali smo tako , da če gledaš ceno novih vplinjačev in prihranek pri gorivu , ter plusi pri moči in zanesljivosti motorja se bo to sigurno splačalo.
B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Odgovor Napisal/-a B.S.T. »

Novi fergazarji so crap. Cena obnove za Dellorto
je 250-270 euro. As good as new. Kar pa se tiče zanesljivosti
in večje moči pa mislim da se Dellortoti nimajo kej pokvarit če so obnovljeni,
Tiste par konjev več pa tudi ne pomeni 1000 evrov.

Drugače dober poizkus, če ti uspe to speljat za 1000 eurov.
Koliko bo potem stal še tuning, pa rolling road.

Ali lahko narediš seznam kaj dobimo za 1000 eurov.
T-1 ali T-4.

ECU, throtle body, senzorji, električna napeljava, pumpa injectorji,......??

VESO
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

Ta najbolj osnovna varjanta bo vsebovala 2 ''throtle body''-ja z 4-imi injektorji (možno bi bilo tudi en centralen in samo dva večja injektorja) ,tps senzor, lambda sonda , senzor temperature olja, map senzor pa je že vgrajen v matično ploščo ECU-ja, bencinska pumpa, regulator pritiska, filter goriva in razdelilez za povratni vod goriva v rezervoar. Vžig v tem primeru ostane originalen, tako da se krmili samo vbrizg.Za cca 200€ več bi dal predelan razdelilec in Petronix el.vžig in vžigalno tuljavo in kontrolo predvžiga z ECU-jem , ECU bi bil že sprogramiran za tip motorja ki ga ia kupec, za fino nastavitev in merjenje moči pa bi moral prit do nas to bi stalo pa cca 100€. MAP senzor bere do 3 bare tako da je ok tudi za turbo motorje.
Potem pa druga varjanta ki pa zahteva podrt motor da se v vztrajnik vrežejo luknje ki jih potem bere senzor za glavno gred, tu pa namesto razdelilca pride dvojna tuljava z 45 000volti in EDIS modulom, , ostalo je enako, razen programa ki potem krmili vsak injektor posebej , ker ECU točno ve kje je TDC in kdaj je na 1 cilindru. Tu prav tako ECU prek EDIS modula krmili vžig, vendar mnogo bolj precizno. Ta sistem je odličen za turbo ali NA motorje nad 120KM , tudi za začetne dirkače.
Ta sistem bi obvezno montirali mi ,(vsaj predelali vztrajnik in montirali senzor gl. gredi) in programa ki ga pri turbo motorjih ni moogoče spisati vnaprej.
Naslednja stopnja pa bi bila unikatno izdelan sistem, kot ga lahko spremljate pri Leviju, tu pa ostane enak ECU, ki ga lahko nadgradimo tako da se da preko Wireles neta spremljat , beležit in popravljat program ne da bi bilo potrebno bit v avtu(zelo uporabno za dirke), edis , dvojna tuljava, kar je pa kolektorjev in izpuh, ... se pa najpej izračuna potrebne pretoke, glede na željene konje in potem narei sistem.
Z takim sistemom je naša bom reku glavca, torej sodelavec ki skrbi za programiranje in izračune , pa tudi za preelave ECU-ja , bil Evropski prvak na 400 metrov v street klasi. Motor je imel 250KM in 400KM z NOS-om. Prav z tega zmagovalnega vozila so vzeti injektorji in Eaton kompresor ki bo gnal Levijevega hrošča. Tu pa o cenah ne bomo govorili, ker je preprosto nemogoče oceniti.
Tebi Veso bi prav, zelo prav prišel recmo drugi sistem, z dvema throtle bodijema, , ki sta dimenzijsko enaka, vizualno pa podobna dvojnim fergijem, tako da bi ohranil old school videz , motor pa bi bil podprt z elektroniko in precizen v vsakem momentu. Tudi vžig bi lahko pustili do 32 stopinj, pa bi ga pod tlakom ECU retardiral do bolj primernih 24.
Sigurno bi dobil na moči, zmanjšal porabo in tudi motor bi se manj grel. In ker na fino ušpilamo program z Wide band lambdo in Knock senzorjem,preko katerega z slušalkamimed vožnjo poslušamo kakšne so eksplozije v komori, tudi do detonacij ne pride ,posledično pa to špara motor in rezultat je res uporaben in zanesljiv motor. Ti ki si bolj spreten bi si lahko postavil skoraj vse sam , pa bi ga mi samo sprogramiral.
A še to ECU ni nobena skrivnost , gre za modificiran Mega Squirt, mogoče kot zanimivost , to je kot sem bral produkt diplomske naloge Ameriških študentov neke tehnične univerze in kar je fino je to da ga niso zaščitili, ker so hoteli , da je dostopen vsem, tako ga lahko kupiš v ''refuzi'' v vrečki pa ga potem sam sestaviš, in dokupiš tudi tester Mega Stim da preveriš če vse štima, programi so zastonj, samo potegneš jih z neta, in konstantno jih izboljšujejo. No to ne pomeni da so ostali študenti praznih rok, stvar je bila tako poceni in dosti enostavna za vgradit da danes stoji tovarna ki komaj dohaja potrebe. Tudi MS razvijajo naprej in sedaj obstajajo že verzije z sekvenčnim vbrizgom, hitrejšimi procesorji,...
dule
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 81
Pridružen: Ponedeljek 21.2.2005 17:44:18
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a dule »

kaj pa tole ??

http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... 0-0045.jpg

Komplettmotor,1600i, Mexiko, Einspritzer[/img]
Levi
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 179
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 13:16:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Levi »

Kok je pa cena?
N'kol nam nehu HroÄ…ča furat!
dule
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 81
Pridružen: Ponedeljek 21.2.2005 17:44:18
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a dule »

Oddaj odgovor