Za vse ki imate tip 4 motorje z original solexi

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

Oddaj odgovor
jura
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 122
Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
Kraj: Duplek (MB okolica)

Za vse ki imate tip 4 motorje z original solexi

Odgovor Napisal/-a jura »

Če se vam zdi da imate preveliko porabo (ali pa tudi ne) vam priporočam da preverite to:

Slika

Slika

Slika

Slika

To je termostatski ventil in uravnava količino goriva, ki ga vbrizga pospeševalna črpalka. Deluje tako, da pri temperaturi NAD 21* odpre eno luknjico, skozi katero del goriva iz pospeševalne črpalke steče nazaj v posodico s plovcem. Tako gre v motor "samo" 0,7ml dodatnega goriva ko pritisnete na gas.
Pri temperaturah POD 19* ta ventil zapre luknjico in v motor gre celotna količina goriva iz pospeševalne črpalke, ki znaša 1,5ml. To je zato da bi motor lepo pospeševal tudi ko je hladen.

Problem nastane ker ti termostati zelo radi odpovejo in to tako, da ostanejo zaprti tudi pri visokih temperaturah (nad 21*) ter s tem v motor vedno dovajajo 1,5 ml dodatnega goriva - to je 1,6 ml več goriva (v obeh vplinjačih skupaj) vsakič ko pritisnete gas.

Termostatska ventila preizkusite tako ju odvijete z uplinjačev (nekaj goriva bo steklo ven) in ju date pod toplo vodo, ampak ne vroče- toliko da bosta imela sigurno nad 21*. Potem pa probajte pihniti v taveliko luknjo spredaj, in zrak mora izhajati skozi obe luknjici na straneh.
Če lahko pihate skozi to pomeni da ventil deluje. Zaenkrat.

Pri meni sta bila oba ventila pokvarjena in nista odprla niti potem, ko sem ju dal pod vročo vodo. Rešitev je da naročite element Ti134 s tega seznama: http://www.ruddies.business.t-online.de/34PDSITvw.htm Komplet dveh vijakov stane 18.20€.
Jaz sem se raje znašel tako, da sem zalotal večjo luknjo na ventilu in s tem onemogočil pretok goriva. Tako je funkcija povsem enaka kot če bi naročili vijak z zgornjega linka.

Zalotan ventil ali pa slepi vijak vstavimo nazaj.
Zdaj pospeševalna črpalka vsakič vbrizga 1,5ml, kar pa ni vredu, zato je treba oba vplinjača odmontirati in to nastaviti.
Jaz nastavljam tako, da na vplinjač napeljem cev iz eletrične črpalke, ki je v avtu, da je pritisk goriva enak kot bo potem med vožnjo.
Na vplinjaču desetkrat enakomerno premaknem ročico za gas od začetka do konca in gorivo, ki ga šprica pospeševalna črpalka ujamem v prazno injekcijo. Količino nato delim z deset.
Količina izbrizganega goriva se nastavlja z matico na ročici pospeševalne črpalke(obkroženo z rdečo).
Slika


Povdarjam, da je tovarna sama kasneje izdala "update" v katerem priporočajo da se to naredi. To lahko vidite tu:
http://www.ruddies-berlin.de/index2.htm >infos>Ti>Ti134


Tukaj si lahko preberete zelo dober opis, kako nastaviti te vplinjače:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... c5dd1fb2fe

Tukaj pa je opisano kako jih obnovite:
http://www.benplace.com/west_carbu_rebuilt1.htm

Tu so pa tehnična navodila z vsemi osnovnimi nastavitvami ki jih rabite ko obnavljate vplinjače:
http://www.ruddies-berlin.de/index2.htm >infos>Si>34PDSIT-2li + 34PDSIT-3re


Upam, da bo komu koristilo, na vsa vprašanja bom z veseljem odgovoril.

Jaz tega še nisem preizkusil, bom pa v kratkem ker bom zdaj čez par dni zmontiral vplinjače nazaj gor in jih nastavil.
Oddaj odgovor