Stran 1 od 2

zaganjač-problemi

Objavljeno: Ponedeljek 23.5.2011 12:11:13
Napisal/-a soljo
Lep pozdrav,
Pred dvemi leti sem začel z celotno obnovo hrošča 1200j letnik 1974. Sedaj se bližam koncu in tako sem naletel na prvi problem, ki ga čez vikend nisem mogel rešiti :)

V glavnem, zataknilo se mi je pri zaganjaču, ker ne vem točno kaj narediti, da bi pognal. Zelo bi bil hvaležen, če bi mi kdo povedal, koliko žic pride do zaganjača, ker nisem prepričan, če je moj prav povezan. Pri mojem je na zaganjaču direkten plus iz akumulatorja, iz tam gre žica naprej v motor, ter tanjši kabel, ki gre iz ključavnice. ta je priključen na jeziček nad glavnim plusom. Tako mi ostaja še en jeziček, kateri ne vem, kakšno funkcijo ima.
Ko obrnem ključavnico in bi zaganjač moral zagnati, lučke na armaturni zgubijo na moči, tudi tok pride do zaganjača iz ključavnice, vendar na zaganjaču ni slišati niti "zvoka"...

Zelo bom hvaležen za kakršenkoli nasvet, saj bi po dveh letih že zelo rad slišal zvok mojega hrošča :)

hvala in lp

Marko

Objavljeno: Ponedeljek 23.5.2011 15:18:07
Napisal/-a rene
Preveri če je ozemljen. To je bil pri meni problem. Kar se tiče tistih dveh konektorjev na samem zaganjaču imam jaz priklopljenega samo enega pa funkcionira samo moreš izbrati pravega ker čene ga samo zavrti nena pa zobnik skoči naprej do vztrajnika. Upam da sem prav povedal :oops: .

lp

Objavljeno: Ponedeljek 23.5.2011 18:38:25
Napisal/-a Anton aus
:roll: :roll: :roll:

Zaganjač je na motorju in je itak že "ozemljen" preko motorja. Na štarterju imaš tisti debeli kabel M8 matica, ki gre direkt na plus akumulatorja. Ta tanka žica gre pa na ključavnico in elektro magnet ima samo en izhod ven in to je ta, ki gre na ključavnico. V kolikor ti lučke zgubijo na moči je lahko akumulator fuč ali ti je pa zaštekal ta elektromagnet na štarterju. Obstaja pa tudi možnost, da je vložek slab na ključavnici tega pa lahko sprobaš tako da na štarterju daš direkt plus na tisti tanek faston. Ta direkt plus vzameš kar iz štarterja iz tiste M8 matice.
Probaj in javi.

Objavljeno: Ponedeljek 23.5.2011 19:43:38
Napisal/-a fušar
[quote="Anton aus"]:roll: :roll: :roll:

Zaganjač je na motorju in je itak že "ozemljen" preko motorja.

"Ozemljitev" se načeloma uporablja pri 220V ali 380V inštalaciji :roll:
pri 12V napeljavi pa je to povezava na negativni pol akumulatorja :lol:

Objavljeno: Ponedeljek 23.5.2011 20:23:33
Napisal/-a Klemen Klemen
Anton aus napisal/-a::roll: :roll: :roll:

Zaganjač je na motorju in je itak že "ozemljen" preko motorja.
Kako to misliš, da je zaganjač na motorju. Sem naredil točno 0 (beri nič) motorrjev pa vem, da je štarter na menjalniku.

Mogoče je pa poba menjalnik pobarval in tam kjer je privijačen gor štarter ni mase?

Objavljeno: Ponedeljek 23.5.2011 20:33:44
Napisal/-a soljo
Najprej hvala za vse nasvete...

Zaganjača nisem med obnovo nič tikal, saj nisem delal nič na motorju, tako da masa nebi smela biti problem.
Ključavnica je po mojem mnenju ok, saj ko obrnem ključ do konca, pošlje tok do zaganjača oz elektromagneta.

Če bi bil akumulator slab, bi vseeno bilo slišati elektromagnet, ali se motim?
Kaj je za narediti, če je elektromagnet zaštekan?

Hvala in lp

Marko

Objavljeno: Ponedeljek 23.5.2011 21:58:18
Napisal/-a rene
Jaz sem to delal ko še na avtu ni bilo inštalacije ampak je bilo samo par žic da smo vidli če sem motor ok skupaj zložil. In ja menjalnik je bil pobarvan mogoče zato ni bilo mase plus tega takrat še nisem imel namontirane tiste "žice" podobne pasu katera mislim da ozemlji celotno stvar. Očitno pa se govori tukaj o že sestavljenem avtu tak da moja teorija ne drži.

Objavljeno: Ponedeljek 23.5.2011 23:17:01
Napisal/-a Anton aus
fušar napisal/-a:
Anton aus napisal/-a::roll: :roll: :roll:

Zaganjač je na motorju in je itak že "ozemljen" preko motorja.

"Ozemljitev" se načeloma uporablja pri 220V ali 380V inštalaciji :roll:
pri 12V napeljavi pa je to povezava na negativni pol akumulatorja :lol:
:lol: :lol: zato sem pa besedo ozemljen markiral in se ve kaj sem s tem hotel povedat.

Objavljeno: Ponedeljek 23.5.2011 23:19:54
Napisal/-a Anton aus
Klemen Klemen napisal/-a:
Anton aus napisal/-a::roll: :roll: :roll:

Zaganjač je na motorju in je itak že "ozemljen" preko motorja.
Kako to misliš, da je zaganjač na motorju. Sem naredil točno 0 (beri nič) motorrjev pa vem, da je štarter na menjalniku.

Mogoče je pa poba menjalnik pobarval in tam kjer je privijačen gor štarter ni mase?
1:0 za tebe, sem spregledal kaj sem napisal. Imam kar nekaj menjalnikov doma (beri osem) pa tudi vem, kje je zaganjač. :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Torek 24.5.2011 0:00:53
Napisal/-a Tine
Imam enak problem, ampak le takrat, ko je motor dodobra segret, se pravi po neki relacijski vožnji. Hladen dela ok.

Mika me, da bi probal ta postopek:

http://www.glenn-ring.com/tech/relay_starter.htm

..glede na to, da imam tak rele po slučaju že nabavljen in da za inštalacijo ni potrebe rezanja obstoječe napeljave, me mika da bi probal, čeprav sem tudi sam rahlo skeptičen da je to to. Ta članek namreč govori o slabi prevodnosti starih žic, kar bi pojasnilo tudi pojemek toka ob poizkusu štartanja - upornost starega kabla je tolikšna, da povzroči padec napetosti pod mejo aktivacije elektromagneta, ki porine štarter v pozicijo in sklene notranje stikalo.

Zanimivo je tudi to, da TAKOJ po zagonu motorja na potisk štarter spet normalno deluje. Vibracije očitno naredijo svoje; verjetno bi v mojem slučaju pomagal tudi trik s tolčenjem kladiva po štarterju.

Objavljeno: Torek 24.5.2011 8:24:31
Napisal/-a Anton aus
Naj te to ne mika, ampak kar naredi to, ni slabo jaz imam to narejeno na kasonarju. S tem sistemom tudi privarčuješ na vložku v ključavnici, ki slej ko prej enkrat crkne.

Objavljeno: Torek 24.5.2011 8:35:35
Napisal/-a Tine
Oziroma je že crknil imn imam za to knof :D Bom nardil Anton, hvala za info!

Objavljeno: Sreda 25.5.2011 12:51:09
Napisal/-a soljo
Kje pa nabavim ta kit? Bom tudi js to poskusil.

hvala, lp

Marko

Objavljeno: Sreda 25.5.2011 13:40:28
Napisal/-a soljo
Najlepša hvala za delitev veliko izkušenj:)