težave z uplinjačem

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

Oddaj odgovor
soljo
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 15
Pridružen: Torek 2.9.2008 23:21:56
Kraj: Nova Gorica, Ljubljana

težave z uplinjačem

Odgovor Napisal/-a soljo »

Pozdrav!

po uspešno prevoženih prvih 1000 kilometrih se zopet obračam na vas...
Včeraj sem opazil, da motor v prostem teku ugaša, še posebej v dolini. Na sumu imam uplinjač, oz. dovod goriva, ker so težave pogostejše v dolini. Danes sem sicer pregledal uplinjač in dovode in zamenjal cevko med črpalko in filtrom, ker se mi je zdelo, da je cevka preveč stisnjena in da ustvarja vakuum. Testna vožnja se je super izkazala, vendar imam občutek, da bo stanje drugačno, če bo motor več časa v zagonu...

Če ima kdorkoli kakšen nasvet, bi ga bil zelo vesel kot vedno.


Hvala že vnaprej.

lp

Marko
jura
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 122
Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
Kraj: Duplek (MB okolica)

Odgovor Napisal/-a jura »

Konkretno za tvoj problem nebi vedel, drugače pa velja pravilo, da preden nastavljaš uplinjač mora štimat vse ostalo.
Se pravi, če še nisi, najprej nastavi ventile, kot platin in predvžig, fajn je tudi da se prepričaš če deluje vakuumska posodica na razdelilcu.
Potem čiščenje uplinjača in če še vedno ni ok, potem se ga spraviš nastavljat.

Morda ti bo kdo predlagal, da zvišaš prosti tek, ampak tudi pri nastavljanju le-tega moraš prej urediti zgoraj omenjene stvari.

Vakuumsko posodico pa sprobaš tako, da vzameš kapo dol z razdelilca in gledaš platine ter obenem z usti sesaš na cevko ki gre iz posodice. Če se platine premaknejo ko ustvariš vakuum potem je ok.

Pa veliko uspeha želim.
soljo
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 15
Pridružen: Torek 2.9.2008 23:21:56
Kraj: Nova Gorica, Ljubljana

Odgovor Napisal/-a soljo »

Hvala za izčrpen odgovor Jura :)

Moja obnova hrošča je bila osredotočena na vse razen na motor, ker je že pred obnovo deloval brez problemov, zato se še nisem lotil dela na motorju, ker je bila registracija veliko bolj mikavna:)
Skratka, motor dela super, le kdaj pa kdaj in to zlasti pri vožnji navzdol v prostem teku ugasne. Zato sem radoveden, če ima kdo rešitev:)

Še enkrat hvala za vse nasvete, ki se jih je vredno zapomniti.

lp

Marko
jura
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 122
Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
Kraj: Duplek (MB okolica)

Odgovor Napisal/-a jura »

Priporočam ti da to čimprej narediš. Te nastavitve spadajo med redno vzdrževanje in jih je treba preveriti vsakih (recimo) 3000 km. Lahko ti ugaša če imajo ventili premajhno zračnost.
soljo
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 15
Pridružen: Torek 2.9.2008 23:21:56
Kraj: Nova Gorica, Ljubljana

Odgovor Napisal/-a soljo »

Malce pozno, ampak vseeno hvala za pomoč. Problem sem sicer rešil-slab pretok skozi cevko.

Bom pa upošteval nasvete in jih v kratkem tudi uresničil:)

lp

Marko
js
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 14
Pridružen: Nedelja 25.4.2010 14:14:42

Odgovor Napisal/-a js »

Lahko malo bolj natančno razložiš, v kateri cevki je bil problem?

Lp
soljo
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 15
Pridružen: Torek 2.9.2008 23:21:56
Kraj: Nova Gorica, Ljubljana

Odgovor Napisal/-a soljo »

zamenjal sem cevko, ki gre iz črpalke za gorivo v uplinjač. Vmes je tudi filter. Kot zgleda, se je cevka preveč omehčala in se zožala, kadar je motor več časa tekel. Tisto cevko sem zamenjal in sedaj deluje bp:)

lp, Marko
Oddaj odgovor