Predvžig 7,5 ne deluje!!

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

Kosmaj
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 10
Pridružen: Petek 29.8.2008 8:28:50

Predvžig 7,5 ne deluje!!

Odgovor Napisal/-a Kosmaj »

Imam motor AS 1600ccm, letnik 1978 pri katerem imam sledeč problem. Tovarniški predvžig naj bi bil 7,5 stopinj pred zgornjo mrtvo točko kar označuje samo ena in edina zareza na jermenici, ki mora biti ob vžigu prvega cilindra na polovici bloka motorja-merjeno s stroboskopom ob raztaknjenem dovodu vakuma na membrano razdelilca vžiga. Težavo imam v tem, ker ta zadeva ne deluje..in sicer motor brezhibno vžiga in deluje SAMO pri nastavljenem predvžigu okrog 30 stopinj kar pa se mi zdi znatno preveč. Če nastavim predvžig na 7,5 ali celo 10 ni šans da vžge. Naj omenim, da sem že zamenjal vžigalno tuljavo, vplinjač (solex 34 pict 3), kondenzator na razdelilcu vžiga (fertajlerju), rotor, kapo razdelilca vžiga, vžigne kable, platine,(kot zaprtja pravilno nastavljen in izmerjen), membrano razdelilca vžiga, sveče (probal z 0,6 in 0,7 mm razdalje elektrode..NGK, Champion..)..skratka izčrpal praktično vse..edino črpalke za gorivo nisem menjal vendar pa kot kaže dovaja dovolj goriva..Vplinjač je tudi nastavljen po tovarniških navodilih..Motor pa je bil delno obnovljen in sicer novi batni obroči ter nove glave z ventili nastavljenimi na 0,15mm. Če je imel kdo podobno izkušnjo in je rešil tak problem prevelikega predvžiga ali se mu vsaj malo sanja kaj bi bil lahko vzrok..bom hvaležen.. :-)
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Preveri če imaš kable prov razporejene 4-3-2-1 pa da meriš s strobojom 1 cilinder, pa če je bat v 1 cilindru v pravem položajo, pa če je takrat rotorček na pravem mestu.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Kosmaj
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 10
Pridružen: Petek 29.8.2008 8:28:50

Odgovor Napisal/-a Kosmaj »

Vse to je preverjeno 10x!!..zaporedje vžiga, celo svečo prvega cilindra sem odvil in not vtaknu palčko, da sem dokazal, da jermenica res kaže zgornjo mrtvo točko,ko je palčka najbolj ven porinjena..rotor kaže na zarezo na fertajlerju in pa na 1. cilinder..strosboskop je tudi 100% na kablu 1. cilindra...
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

In ko je vse tako nastavljeno, kje je pa zareza takrat na glavni jermenici.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Kosmaj
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 10
Pridružen: Petek 29.8.2008 8:28:50

Odgovor Napisal/-a Kosmaj »

Ko je vse nastavljeno je zareza na jermenici na spoju obeh polovic blokov. Jermenice so se skozi generacije spreminjale. Tiste, ki imajo tri zreze naprimer..je skrajna desna 10stopinj, druga 7,5 stopinj in pa skrajna leva označuje gornjo mrtvo točko. Na moji jermenici je torej samo ena zareza, ki naj bi predstavljala 7,5 stopinj oziorma vžig. In kot sem že omenil..ko je zareza kakšnih pol centimetra desno od razpolovišča bloka je bat prvega cilindra definitivno v najvišji legi-vtaknjena palčka skozi odprtino sveče..Avto v tem priemru vžge šele po kakšnih 2 minutah verglanja pa še to s tako nizkimi obrati, da ni za nikamor. Čim fertajler zamaknem v nasprotni smeri urinega kazalca motor lepo deluje..okrog 850-900 obratov..in tudi, ko ga ugasnem in spet zaverglam takoj vžge..vendar pa je takrat vžig gledan po jermenici kakih 5-6cm (gledano po krožnici jermenice) desno od zareze jermenice..kar mi "od oka" predstavlja okrog 30 stopinj..znatno preveč odstopanja od tovarniške nastavitve..
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Še to mi povej, ko vse to laufa s tvojimi 30" in potem ugasneš motor in preveriš mehansko kje se platine odprejo na 1 cilindru na zarezi ali na tvojih 30".
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Kosmaj
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 10
Pridružen: Petek 29.8.2008 8:28:50

Odgovor Napisal/-a Kosmaj »

Dejstvo je, da tudi ob ugasnjenem motorju in potem stacionarnem testiranju..torej OHMmeter(neskončna upornost) ali probna 12V žarnica (ugasne) ravno tako kaže na na teh 30 stopinj. Vertajler je ostal originalen. Dejstvo je, da ko sem avto dobil je brez problema vžigal vendar pa nimam pojma koliko je bil nastavljen predvžig. Škodda ker nisem takrat pomeril in si z barvo označil položaj fertajlerja. Lahko pa poizkusim še drug fertajler. Ker tista nastavitev 7,5 stopinj je mišljena pri obratih do 850-900 na minuto. Medtem, ko pri povečanem gasu centrifuga in pa vakum v vplinjaču zamakneta vžig še za kakšnih 10-15 stopinj nazaj. Torej, ko med delovanjem izklopim vakum se vžig za 5 stopinj pomakne naprej..Ne vem pa če je ta fertajler originaln od tega motorja..Sicer sem pa našel eno Avstralsko stran na kateri je do potankosti opisan postopek za nastavitev vžiga in celo omenja 30 stopinj! http://www.vw-resource.com/tune-up.html#timing
Kosmaj
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 10
Pridružen: Petek 29.8.2008 8:28:50

Odgovor Napisal/-a Kosmaj »

Evo, zna bit, da je tole odgovor: Any VW engine using the Bosch 009 (or other centrifugal distributor) must be set at the maximum advance with the engine at 3000+rpm, and let the idle advance fall where it may. The reason for this is that the 009s vary in the total amount of advance they make, and the maximum advance is more important than idle advance. The normal setting is a max advance of 28-30BTDC ...na strani http://www.vw-resource.com/34pict3.html
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

Odg

Odgovor Napisal/-a Kubi »

To pomeni,da tudi pri vec kot 3000 obratih ne presega 30 stopinj.To pa ne pomeni,da pri 1000 obratih presega 7,5 stopinje oziroma 10 stopinj.No pri konkretnem motorju pa se cloveku dogaja,da ze pri vzigu,ko motor prakticno nima obratov vziga pri 30 stopinjah in ne pri 7,5.
kubi
Kosmaj
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 10
Pridružen: Petek 29.8.2008 8:28:50

Odgovor Napisal/-a Kosmaj »

Torej se nimam kaj sekirat zarad teh 30 stopinj..če avto pač vžiga in lepo laufa pri teh nastavitvah in če ste meli že podoben primer potem pač praksa pravi, da je ta nastavitev dobra in si je treba tudi teorijo malo drugače razlagati.. Hvala za odgovor!!!
jura
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 122
Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
Kraj: Duplek (MB okolica)

Odgovor Napisal/-a jura »

Samo prepričaj se s stroboskopom da pri 3000+ obratih nimaš več kot 30 stopinj predvžiga. Vakuum odklopljen.
rene
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 69
Pridružen: Sobota 29.8.2009 10:10:01
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a rene »

Jaz če svojo zluftano 1200 nastavim po stroboskopu in se peljem po bregu dol v prestavi brez gasa je ko da bi imel bojno polje za sabo. Nastavil sem vžig po ušesu in po 5000 km po podobni obnovi motorja kot v tvojem primeru pali vsakič v prvo hladen ali topelm, po bregu navzdol pa nič ne poka :lol: .
jura
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 122
Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
Kraj: Duplek (MB okolica)

Odgovor Napisal/-a jura »

Ponavadi se zgodi da uteži v razdelilcu, ki premikajo predvžig s pomočjo centrifugalne sile ne drsijo več lepo. In pol v štandgasu predvžig ne pade več nazaj dol. Tako da ko nastavljaš v štandgasu s stroboskopom na 7,5 ne nastaviš pravilno. Zato se nastavlja vžig s stroboskopom pri 3000 ali več obratih. Takrat je je predvžig, ki ga povzročajo uteži največji.

Pazit moraš da pri 3000 obratih nimaš več kot 30 stopinj predvžiga(vakuum odklopljen!), saj če nastaviš na več se motor prekomerno greje in ti lahko zaradi tega zažge ventile.

Je pa pol drugi problem pri tip1 motorju, ker na jermenici ni označenih stopinj in sploh ne veš kje je 30 stopinj.

Pa še to: v teoriji se predvžig naj nebi nikoli razštelal, oziroma se spremeni takrat ko se obrabijo platine in se poveča razmak med njimi, ter s tem kot odpiranja.
Če menjaš platine, oz. ponovno nastaviš stare bi moral vžig štimat.
Oddaj odgovor