Stran 1 od 1

Sestavljanje motora

Objavljeno: Sreda 26.10.2011 18:58:35
Napisal/-a Klemen Klemen
Preprosto vprašanje. Bi lahko laik sestavil hroščev motor?

Objavljeno: Četrtek 27.10.2011 7:46:16
Napisal/-a Klemen Klemen
Vprašanje bi moralo biti še kaj pomeni slabo. Da dela dobro dokler ni v avtu, ali pa da naredi 5000 km?
Saj nekateri mehaniki v SLO naredijo tudi takega, da naredi 10000 km, pa so mehaniki.

Objavljeno: Četrtek 27.10.2011 10:56:27
Napisal/-a Pepca
Jaz sigurno ne :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted:

Objavljeno: Četrtek 27.10.2011 20:51:00
Napisal/-a mavs
he he, Klemen.. sem tudi že sam sebi postavil enaka vprašanja/anketo..

Najverjetneje se da, vendar je treba velik tips&tricks predelat.. po moje..

Bi blo dobro, da bi lahko rekel da si povsem sam sestavil/obnovil avto, mar ne?

Objavljeno: Sobota 29.10.2011 18:35:19
Napisal/-a dule
laik ki še nikoli ni šravbal mu tudi knjige ne pomagajo če še nikoli gotovo ni motorja od blizu videl

najbolje ga bo gotovo tisti sestavil skupaj kateri je sodeloval že pri kakšnemu podiranju sestavljanju motorja

Objavljeno: Nedelja 30.10.2011 21:47:14
Napisal/-a T 1 959
Če ni obvezno da mora laufat lahko poskusim.

Objavljeno: Nedelja 6.11.2011 17:53:28
Napisal/-a Klemen Klemen
Se pravi takole:
Blok pobrušen na 65,5
Kurlbvela za 0,25
Aksijalec na 21,5

Main Bearings, 1200-1600cc, 0.25 / 0.50 / 1.00

Slika

Odgovor

Objavljeno: Nedelja 6.11.2011 19:55:00
Napisal/-a Kubi
Prva napaka.Lezaje,ki si jih navedel niso pravi ali pa jih bos struzil?

Objavljeno: Ponedeljek 7.11.2011 14:33:06
Napisal/-a Klemen Klemen
Zakaj niso pravi?
Main Bearings, 1200-1600cc, 0.25 / 0.50 / 1.00
0,25 je notranji (kurblvela)
0,5 je zunanji (blok)
1 je aksijalec

odgovor

Objavljeno: Ponedeljek 7.11.2011 15:39:47
Napisal/-a Kubi
Aksijalec 1 mm pomeni 21 mm in ne 21,5,ker je standard aksijal 22mm.Popraviš lahko na dva načina:daš aksijalno popravit na 21mm,ali vzameš ležaj pri vztrajniku in ga postružiš na delu,ki gleda proti vztrajniku se pravi na tisto stran,kjer je zatič,ki drži ležaj,da se ne zasuče.

Laik?

Objavljeno: Petek 18.11.2011 9:26:28
Napisal/-a Kosmaj
In Klemen, bo zdej ratal sestavt to čudo od motorja, ko končno veš kaj je ležaj al prideš na tečaj h Kubiju? :-) Že v štartu si postavu napačno vprašanje..Sploh ne gre za to a bi lahko laik lahko sestavu hroščev motor ampak za to a enostavno si tehničn tip alpa nisi. Lahko preberš 10 knjig o sestavljanju hroščevga motorja pa se dosledno držiš tehničnih navodil pa motor še vedno ne bo delal. Če pač nimaš posluha ne morš bit pevc ;-)

Objavljeno: Petek 18.11.2011 15:03:38
Napisal/-a Klemen Klemen
Vprašanje je dejansko postavljeno samo zaradi lepšega. Kakšni bodo odgovori sem vedel že prej.
Ali si tip ali nisi.
Imaš prav. Niso vsi za vse. In če ne sprobaš niti ne moreš priti do cilja.
Kdor hoče najde pot, kdor noče najde izgovor.
Bomo videli kaj bo pač ratalo.

PS: Meni predvžig ne dela težav, pa sem laik….

Aja, še to. Lahko si pevec, samo malo slabši. Če pa poješ s srcem je pa itak vseeno :D :D :D

Objavljeno: Petek 18.11.2011 15:11:05
Napisal/-a bender
so že kakšni novi premiki? :lol:

odgovor

Objavljeno: Sobota 19.11.2011 1:43:02
Napisal/-a Kubi
Ja vprasanje na začetku je pač napačno.Laik pomeni kr eden ,kar pa Klemen ti nisi.Problem pri motorjih pa je iztrošenost in pregretost.Vedno pa pride kaj novega in na to moraš biti pripravljen.V principu je narediti navaden 1,6 motor precej lahko,je pa vprasanje ali boš uporabil povsem nove dele ali boš optimiral stare.Če boš obnavljal stare boš pogorel že pri glavah,ker jih brez znanja in orodja ne moreš sam narediti,pri firmah pa so šlampasti in se temu izogni.Drugače pa jaz vsakemu rad pomagam ali svetujem.Kosmaj ni imel standardnega problema pri nastavitvi vžiga,zato se mu to opraviči.Drugače pa je bolj malo ljudi s tega foruma,ki je videlo njegove glave z dvema svečkama na valj.tipa 1!