en ali dva dellotro DRLA 36

Če imate probleme, napišite in vam bomo svetovali, če imate nasvete, jih povejte tudi drugim,.....

Moderator: uredniki

Odgovori
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

en ali dva dellotro DRLA 36

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak » Četrtek 20.12.2012 14:46:31

Zanima me od tistih ki ste to že poskusl kolk je razlike če dam na 1.6 motor ki je rahlo predelan( višja odmična, nove glave ki imajo malo večje kanale od serijskih in malo povečani kanali, detlca izpuh...) en tak uplinjač ali dva? kolk bo približno razlike v porabi in kolk v moči?
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!

Uporabniški avatar
Speedy
Ta glavn
Prispevkov: 3126
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 8:05:32
Moja vozila: VW1200 1948 in VW1300 1965
Kraj: Podnart, ja tam k je povn Hroščov
Poveži:

Re: en ali dva dellotro DRLA 36

Odgovor Napisal/-a Speedy » Sobota 22.12.2012 8:22:43

Moje izkušnje pravijo, da čim večji ventili, čim večji premer izpušnih cevi, manjša poraba z več moči predvsem pa navora. :D
LP Speedy
Luža pod hroščem, je švic od konjev!

Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Re: en ali dva dellotro DRLA 36

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak » Sobota 22.12.2012 12:27:41

Dobr to mi je jasn ampak tu karburatorjev ne omenjaš... Logično mi je tud da z štirimi je zihr boljš ker so direkt na glavah in i dolgega difuzorja ampak kolk boljš? in kaka bi bla razlika u porabi? niti si ne predstavljam o kolkih konjih se zdaj pogovarjamo.
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!

Uporabniški avatar
Speedy
Ta glavn
Prispevkov: 3126
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 8:05:32
Moja vozila: VW1200 1948 in VW1300 1965
Kraj: Podnart, ja tam k je povn Hroščov
Poveži:

Re: en ali dva dellotro DRLA 36

Odgovor Napisal/-a Speedy » Sobota 22.12.2012 15:21:43

Ja dva dvojna forgazerja sta res boljša, ampak moraš pa najti pravo kombinacijo difuzerjev in diz. Velike dize še ne pomenijo velike porabe, prav obratno, premajhne dize porabo večajo in ne pustijo motorju da bi dobro deloval.
Vse je odvisno od tega kaj je osnova, če pa sestavljaš iz nule potem pa se moraš odločiti koliko si pripravljen vložiti, a ne pozabi, za dobro delovanje je pomembno tudi dobro hlajenje olja, itd.
Npr. opazil sem veliko razliko več kot 10 stopinj razlike z zamenjavo cenenega (mercedes) oljnega hladilnika za dražjega (litega).
Elektronski vžig je pomagal da motor pospešuje gladko že od 1000 obratov.
Veliki ventili in povečan pretok izpušnih cevi je občutno povečal navor in s tem ko ga lahko vozim pod nizkimi obrati zmanjšal porabo.
Veliko razliko sem občutil, ko smo vgradili glavno gred z protiutežmi, motor teče bolj mirno, in se zavrti še hitreje.
V glavnem se moraš odločiti ali želiš močan motor pri nizkih obratih, ki bo imel daljšo življenjsko dobo, kot pa motor, ki se zavrti v visoke obrate in ima krajšo življenjsko dobo. Za udobno vožnjo in nizko porabo, pa je pomemben tudi menjalnik, pri hitrosti recimo 130 je razlika v porabi in temperaturi olja velika če se voziš z cca 4000 ali 5000 obrati.
LP Speedy
Luža pod hroščem, je švic od konjev!

Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Re: en ali dva dellotro DRLA 36

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak » Sobota 22.12.2012 16:57:11

No ta odgovor mi že več pove. Je pa tak da js rabim to za 10km u eno stran in 10 km u drugo :) nekih potovanj ne mislim izvajat s tem. Torej še en dodatni oljni hladilnik je praktično obvezen? rabi termostat al ne? Oljna črpalka je pa tud mal večja(širši zobniki) od originalne. Menjalnik mislim pustit pa kr 1200 da bo mal bolj štartno :) niti ne mislim še doktorirat in neki vlagat v to ker mi ni tolk pomembno naprej od 90km/h. So pa itak 17" kolesa malenkost večja od original in se tud to mal pozna. Maš mogoče kak namig glede difuzorjev in diz kar se številk tiče? al bi znalo to že kaj delat z original konfiguracijo glede na to da je od alfe 1.6?
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!

Uporabniški avatar
Speedy
Ta glavn
Prispevkov: 3126
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 8:05:32
Moja vozila: VW1200 1948 in VW1300 1965
Kraj: Podnart, ja tam k je povn Hroščov
Poveži:

Re: en ali dva dellotro DRLA 36

Odgovor Napisal/-a Speedy » Sobota 22.12.2012 22:24:09

Jaz mam samo olni hladilnik spreaj, originalnega nimam, seveda močnejša olna pupa in termostat takoj pri motorju.
Za forgazerje ti je v pomoč tale kalkulator http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... 5452621686
LP Speedy
Luža pod hroščem, je švic od konjev!

B.S.T.
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 59
Pridružen: Četrtek 12.1.2006 18:47:13
Kraj: Secret spot

Re: en ali dva dellotro DRLA 36

Odgovor Napisal/-a B.S.T. » Nedelja 24.2.2013 8:46:28

Če ti finančna sredstva dopuščajo uporabi 2 carburatorja. En dvojni na sredini je samo kompromis,
carb se praktično nikoli ne segreje, dolga pot mešanice do glav,... Če se le da naj ima vsak valj svoj
barburator, torej 4 kosi. Za velikost diz pa me pokliči. Nekaj več podatko tvojega motorja se rabi,
za pravilno izbiro diz.
040212946 Sašo
Turbo luknja je čas, ko sotekmovalec misli, da je zmagal!!!!!!!!!
B.S.T. racing
b.s.t.racing@gmail.com
040 212 946

Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
Poveži:

Re: en ali dva dellotro DRLA 36

Odgovor Napisal/-a Anton aus » Nedelja 24.2.2013 10:15:34

Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine

Odgovori