The Hrošč
Moderator: uredniki
The Hrošč
Končno mi je uspelo pridat za računalnik
Evo tudi jaz obnavljam Hrošča , in sicer je letnik 1975, 1200J. Prejšnji lastnik bi naj bil župnik, tak da sam bog ve ka se je dogajalo v tem avtu
Že od začetka je bil v dosti dobrem stanju. Rjavat je imel desni prag, in sicer samo zunanji del, zadnja dva blatnika sta bila tudi v bogem stanju, vse ostalo je bilo odlično ohranjeno. No tu pa tam se je našla kakšna mala rja, ki pa je bila odstranjena in uničena zavedno
Drugače pa presenečeno dobro ohranjen.
Dela potekajo čez vikend, takrat imam namreč tudi čas, veliko mi pomaga oče, tako da je vikend res produktiven
No, bom pripopal nekaj slik
Prve dve slikici sta malce retro
Začetek razstavljanja, najprej seveda odbijači...
Nato luči....
Blatniki....
Nisem se mogel upreti vožnji brez blatnikov
Odstranjevanje notranjih oblog....
To lepilo, je bilo tudi zanimivo odsrtanjevati
Wofer
Nimam slik kako smo dvigovali školjko, sem potreboval obe roki
Priprave na testno vožnjo
Testna vožnja do nove lokacije je potekala predvsem z vetrom v laseh
Nič več blata in mastnih madežev
Odstranjevanje izolacije je bilo res najbolj zanimivo, hudič se prime na obraz bolj kot na pleh
Prva dva blatnika sta originalna, zadnja dva sta pa nova...
Odstranil sem tudi obrobo za dihtonege na pokrovih, tako da nebo več nove rje
Nov prag...
Tu je rje še samo 2 %, 98% je blato
Tu pa je še samo 0% blata + rje
Vrate ter havbi pa sem pozabil poslikati med brušenjem, včasih se tudi to zgodi ko padeš v delo
Tako školjka se pripravlja na špric kit, rja je bila komplet odstranjena, prav tako vsa izolacija, in vse je bilo očiščeno v nulo. Tako da jutri sledi špric kit, potem pa veliko brušenja itd.....
Naslednji teden začnem z podvozjem.
Do sedaj mi je služilo kot polica za orodje
Tu nasrečo nebo preveč dela, saj je odlično ohranjeno, na enem delu je bilo malce rje, pri eni luknji na katero pride nameščena školjka, vendar je že porihtano. Sledi še odstranjevanje barve ter izolacije.
Prema pa je pripravljena za nadaljno obdelavo pri Marcelu s foruma.
Sedaj pa imam nekaj vprašanj.
Za premo bi potreboval vrjetno to ?
Se dajo naročiti pri nas in kje?
Tu pa je še en krajši filmček, kako so potekale testne vožnje
http://www.youtube.com/watch?v=kYu8d38_wZg
Evo tudi jaz obnavljam Hrošča , in sicer je letnik 1975, 1200J. Prejšnji lastnik bi naj bil župnik, tak da sam bog ve ka se je dogajalo v tem avtu
Že od začetka je bil v dosti dobrem stanju. Rjavat je imel desni prag, in sicer samo zunanji del, zadnja dva blatnika sta bila tudi v bogem stanju, vse ostalo je bilo odlično ohranjeno. No tu pa tam se je našla kakšna mala rja, ki pa je bila odstranjena in uničena zavedno
Drugače pa presenečeno dobro ohranjen.
Dela potekajo čez vikend, takrat imam namreč tudi čas, veliko mi pomaga oče, tako da je vikend res produktiven
No, bom pripopal nekaj slik
Prve dve slikici sta malce retro
Začetek razstavljanja, najprej seveda odbijači...
Nato luči....
Blatniki....
Nisem se mogel upreti vožnji brez blatnikov
Odstranjevanje notranjih oblog....
To lepilo, je bilo tudi zanimivo odsrtanjevati
Wofer
Nimam slik kako smo dvigovali školjko, sem potreboval obe roki
Priprave na testno vožnjo
Testna vožnja do nove lokacije je potekala predvsem z vetrom v laseh
Nič več blata in mastnih madežev
Odstranjevanje izolacije je bilo res najbolj zanimivo, hudič se prime na obraz bolj kot na pleh
Prva dva blatnika sta originalna, zadnja dva sta pa nova...
Odstranil sem tudi obrobo za dihtonege na pokrovih, tako da nebo več nove rje
Nov prag...
Tu je rje še samo 2 %, 98% je blato
Tu pa je še samo 0% blata + rje
Vrate ter havbi pa sem pozabil poslikati med brušenjem, včasih se tudi to zgodi ko padeš v delo
Tako školjka se pripravlja na špric kit, rja je bila komplet odstranjena, prav tako vsa izolacija, in vse je bilo očiščeno v nulo. Tako da jutri sledi špric kit, potem pa veliko brušenja itd.....
Naslednji teden začnem z podvozjem.
Do sedaj mi je služilo kot polica za orodje
Tu nasrečo nebo preveč dela, saj je odlično ohranjeno, na enem delu je bilo malce rje, pri eni luknji na katero pride nameščena školjka, vendar je že porihtano. Sledi še odstranjevanje barve ter izolacije.
Prema pa je pripravljena za nadaljno obdelavo pri Marcelu s foruma.
Sedaj pa imam nekaj vprašanj.
Za premo bi potreboval vrjetno to ?
Se dajo naročiti pri nas in kje?
Tu pa je še en krajši filmček, kako so potekale testne vožnje
http://www.youtube.com/watch?v=kYu8d38_wZg
Zadnjič spremenil 9, dne The Boris, skupaj popravljeno 0 krat.
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
- buba švaba
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 194
- Pridružen: Torek 23.8.2005 9:47:26
- Moja vozila: 1960 Hrošč 1200
1975 Hrošč Jeans 1300 - Kraj: Rogaška Slatina
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
nižanje hrošča
LEP POZDRAV. NAJPREJ ČESTITKE ZA TA IZDELEK, RAD PA BI POVEDAL NEKAJ O TEM NIŽANJU. DAL SEM TUDI JAZ TE TULCE ZA NIŽAT (PREMO SO MI NAREDILI BUG CUSTOM) VENDAR AVTO JE RES ZNIŽAN IN LEPO ZGLEDA VENDAR AVTO JE TRD, MONTIZERJI NAŠPONANI IN VSE SKUPAJ JE ZELO TOGO. PREMO BOM ZAMENJAL IN DAL ORIGINALNO TER RAJE KUPIL AKSE KI SO ŽE NA PESTU KOLESA SPUŠČENI. S TEM OSTANE OPTIKA KOT MORA. CENA JE PA RAZUMNO VEČJA.
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
Ja Marcel, toti je moj
Na pivo pa le pridta, dokler je +celzija Dela je še dosti
Evo danes sem bil spet deloven. Nažalost nisem nanašal šprickita na školjko, ker mi ga je zmankalo, nisem prej prevero zalog
Sem se pa lotil podvozja, in sicer zgornje strani, to pa zato ker je mašina še vedno gor, drugi teden gre tudi ta dol in se lotim še spodnje strani.
Nekih zapletov ni bilo, rja ki je bila gor je že bila sanirana, sem pa vso povrišno lepo zbrusil, namazal s ferosanom, nato pa nanesel temeljno barvo.
En del podvozja že zgleda kot nov
Na pivo pa le pridta, dokler je +celzija Dela je še dosti
Evo danes sem bil spet deloven. Nažalost nisem nanašal šprickita na školjko, ker mi ga je zmankalo, nisem prej prevero zalog
Sem se pa lotil podvozja, in sicer zgornje strani, to pa zato ker je mašina še vedno gor, drugi teden gre tudi ta dol in se lotim še spodnje strani.
Nekih zapletov ni bilo, rja ki je bila gor je že bila sanirana, sem pa vso povrišno lepo zbrusil, namazal s ferosanom, nato pa nanesel temeljno barvo.
En del podvozja že zgleda kot nov
nižanje hrošča
MOJ ZGLEDA TAKOLE
nižanje hrošča
Lp Majkl. Ma če jst dam original premo in droped spindels, za koliko se mi bo avto znižal? Govora je o 6 cm. Če je ta mera taprava potem ne bi smelo drsati v blatnik in montizerji so lahko original, al se motim?
Rad bi naredil avto da bi stal ravno oz. spredaj malo nižje kot zadaj, vendar mehak in ne tog kot sedaj.
Rad bi naredil avto da bi stal ravno oz. spredaj malo nižje kot zadaj, vendar mehak in ne tog kot sedaj.
Po mojih izkušnjah tistih 6cm ni verodostojnih. Bi prej rekel dobrih 10cm. Pri meni je bilo tako, pa še za dva taka primera vem... Je pa res da avto ostane mehki.
Če imaš čas namontiraj najprej znižane aksšenkle, potem pa glede na višino, ki jo boš dosegel našvasaj še komade za spuščanje/dviganje
Lp
Če imaš čas namontiraj najprej znižane aksšenkle, potem pa glede na višino, ki jo boš dosegel našvasaj še komade za spuščanje/dviganje
Lp
CHAPTER Štajerska!