Lukov hrošč No.1

Vse v zvezi s hrošči

Moderator: uredniki

Uporabniški avatar
police
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 136
Pridružen: Ponedeljek 27.3.2006 18:36:34

Odgovor Napisal/-a police »

1: mislim da ma� �raufe pod karoserijo k so cevi �e speljane, pa je cev pri�rabvbana iz zunanje strani... če se motm nej me gdo poprav!

2. glede panta... itak ga bo� mogu dol iz karoserije od�agat, če je pa pr�vasan gor, tolk da vseen ket ga odre�e�, če sm te prov razumev

3. pomoje ni tak problem kabel nazaj dobit... jest sem ga ven uzev, ker nam mel tam lučke ampak jo bom dal drugam...

4.krtone preč uzem :lol:

upam de sm ti kj pomagu, drgač bodo pa drugi me kj popravl :wink:
moja mama je strela, moj fotr je hrošč...
Uporabniški avatar
Luka
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 28
Pridružen: Nedelja 19.3.2006 20:06:21
Kraj: Brezovica pri Lj

Odgovor Napisal/-a Luka »

no glede vijakov bom pogledal.. glede pantov pa, a se jih da potem zamenjati? Ker ni mi jasno kako bi jih iz vrat ven pobral. Se da vrata narazen, al kako jih zamenja�? :? Ker al bom �agal pant al pa karoserijo in glede na to da je pant �e tako rekoč uničen, če so ga �vasali, bi raje njega in ga potem zamenjam :wink:
Car No.1: VW 1300 69`
Uporabniški avatar
Luka
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 28
Pridružen: Nedelja 19.3.2006 20:06:21
Kraj: Brezovica pri Lj

Odgovor Napisal/-a Luka »

Pozdravljeni ponovno!

no končno se je stanje premaknilo tudi pri mojem hrošču. Sedaj pa bi rabil kakšno mnenje izkušenejših.. Spodaj so slike podna. Zanima me koliko stane obnova, oz. nov.. Ali je bolje da kar primem v roke varilni aparat in se začnem učit - nekih velikih izkušenj namreč nimam :?

očitno je bilo tudi že nekaj popravljeno, ker zgleda bol površno privarjeno, saj samo dno odstopa od okvirja:
Slika

zadaj desno:
Slika
zadaj levo:
Slika
spredaj desno:
Slika

Uglavnem.. najbol je uničeno po vogalih.. :roll:
Car No.1: VW 1300 69`
eugene
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 97
Pridružen: Sreda 29.8.2007 10:43:57

Odgovor Napisal/-a eugene »

To je ultimate knjiga kar se hrošča tiče:
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=V165
Po amazonu me je z poštnino in carino z amerike koštala 80€

Če ne pa ta:
http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=V121
Tudi zelo dobra. To lahko naročiš v knigarni Konzorcij v ljubljani. 34€ 3-8 tednov čakaš.

Na splošno so Bentlejevy manuali boljši od Haynesovih, ki stanejo isto ni imajo le 200 strani. Sranje.
Uporabniški avatar
smrco
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 313
Pridružen: Petek 10.3.2006 13:12:04
Kraj: Vrhnika

Odgovor Napisal/-a smrco »

Oj...po pravici povedano od tvojega podna ni kej dost ostal. Kle nimas kej obnavlat. Naroci nove stranice pa bo. Ceneje pride. Ce racunas kolk bi lahko v tem casu ko se bos s tem zajebavav zasluzu nekje drugje se ti ne splaca ;)

Veliko uspeha...LP
PlayBoy & PlayBug!!!
Uporabniški avatar
Luka
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 28
Pridružen: Nedelja 19.3.2006 20:06:21
Kraj: Brezovica pri Lj

Odgovor Napisal/-a Luka »

no sem se po posvetu potem odločil za nakup materiala in bom zamenjal lepo... Zdej bi pa prosil še kakšen nasvet za nakup švas aparata. Kok moči mora imeti to da bo primerno?
Car No.1: VW 1300 69`
Uporabniški avatar
mcmarco
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 19
Pridružen: Četrtek 24.8.2006 6:23:29
Kraj: Brezje

Odgovor Napisal/-a mcmarco »

Za popravilo karoserijske pločevine bo zadostovalo tole: http://www.supercena.com/I-Varilni_apar ... E__MIG_170
Mislim da gre za ugodno razmerje med ceno in kvaliteto. Za profesionalno uporabo seveda ni primeren, ker se po daljšem varjenju pregreva. Lahko pa se odločiš za nakup boljšega, je pa res da cena takšnega aparata poskoči za najmanj 100%. Sam uporabljam Enhelov mig/mag 100 varilni aparat že več kot petnajst let. Razen enkrat skurjenih diod še nisem imel z njim nobenih težav. Zavaril pa je že mnogo pločevine in izpušnih cevi.
VW T3_ 1980_ aircooled
Uporabniški avatar
Luka
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 28
Pridružen: Nedelja 19.3.2006 20:06:21
Kraj: Brezovica pri Lj

Odgovor Napisal/-a Luka »

fantje, kako spraviš tega hudiča dol?
Slika

Slika

Sem probal s klučem 36 ali nekaj takega, pa mi ni uspelo.. Zdej pa ne vem, a sem se narobe lotil, ali rabim le več moči (dalšo ročico). Meni se je po tehtnem premisleku zdelo, da se more na koncu odvijačit, ker je tam pač navoj. Ali sem slučajno narobe ugotovil in gre kako drugače dol? :roll:
Car No.1: VW 1300 69`
Vlado
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 596
Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a Vlado »

Ja tota matica je hardcore šravfanje :D

Špricaj z wd40 in dolga cev pa res tri cifre priporočene :wink:
CHAPTER Štajerska!!!
VeeDub
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 328
Pridružen: Petek 6.1.2006 19:32:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a VeeDub »

WD40 je bl tko tko. Men je od kolega fotr posodu en sprej k res topi rjo. Pa colsko gedoro na meterski ročici pa gasa(pol cole je bla pametnejša, pa je odnehala). Sicr se je to odvijal na 89'subaruju, ampak ista matica, 36 velikost.
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

odg

Odgovor Napisal/-a Kubi »

Ja to matico se pa tko odšravba da vzameš kvadrat cev dolgo meter zvrtaš dve luknji premera kot šravb za kolo-to je vzvod ki ga prišravbaš na dromel da ga fiksiraš da se ne vrti in šele nato s ključem in vzvodom odšravbuješ.
kubi
Uporabniški avatar
majkl
Ornk hroščar
Prispevkov: 255
Pridružen: Sreda 5.9.2007 17:31:03
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a majkl »

Ta postopek je lepo prikazan v Bug Me videih.
CHAPTER Štajerska!
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

odg

Odgovor Napisal/-a Kubi »

Eno je teorija, eno pa moč in delovna ročica,pa mejčkn prakse.
kubi
Uporabniški avatar
Toni
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 643
Pridružen: Četrtek 16.3.2006 16:51:02
Kraj: Ljubljana
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Toni »

Lahko pa tudi malo,pogreješ z brenarjem samo matico,tako da se matica malo raztegne.In potem lažje odviješ matico.
Herbie Fully Loaded
Oddaj odgovor