predelava hrošča
Moderator: uredniki
Ne nisem tako mislil. Moj nek osnoven plan je tak. Najprej ga res dobro porihtat na zunaj. S tem mislim kabrio predelava, široki blatniki, usnjeni sedeži, mogoče celo kakšen tv pa take fintice. Na tem sploh nočem škrtarit ampak je res da bo mogoče na koncu za mašino malo zmanjkalo. Zaenkrat bi rad prišel do neke cene pri kateri bi bila možna mašina razvit neko normalno hitrost okoli 160 in temu primeren menjalnik. Nočem v štartu nobene dirkalne verzije. Vprašanja ki so bila zastavljena so bili dolgoročni plani. Zato me zanima kako je to z menjalniki. Katerega dat noter in kolikšna bi bila cena.
-
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 596
- Pridružen: Torek 22.3.2005 13:51:07
- Kraj: MARIBOR
Če bi rad hitereje vozil z nižjimi obrati pol si omisli najdaljši menjalnik od treh možnih hroščevih.(1302s,1303s), pa morda še kakšne večje felne in je to to brez 5 prestave
Ne razumem v čem ti je fora vozit odrezanega kabrija 160km/h.
Mislim(naj to potrdijo lastniki "odreznacev") da fora teh vozil ni v divjanju po avtocesti ampak v kruzanju pri nižjih hitrostih. Mislim, da so hitrosti nad 120,130 neprijetne v predelanem kabriju tudi z zaprto streho.
Najhitreje sem se s kabrijom peljel 150 z Geraldovo makino. bil je pa 1302 original kabrijo(z odprto streho) in ti povem da ni nek užitek. se je bolj prijetno peljat 3 ure 120 ko pa 20 min 150
To je sicer moje mnenje
Ne razumem v čem ti je fora vozit odrezanega kabrija 160km/h.
Mislim(naj to potrdijo lastniki "odreznacev") da fora teh vozil ni v divjanju po avtocesti ampak v kruzanju pri nižjih hitrostih. Mislim, da so hitrosti nad 120,130 neprijetne v predelanem kabriju tudi z zaprto streho.
Najhitreje sem se s kabrijom peljel 150 z Geraldovo makino. bil je pa 1302 original kabrijo(z odprto streho) in ti povem da ni nek užitek. se je bolj prijetno peljat 3 ure 120 ko pa 20 min 150
To je sicer moje mnenje
CHAPTER Štajerska!!!
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 328
- Pridružen: Petek 6.1.2006 19:32:23
- Kraj: Ljubljana
Tkole je. Jst mam najkrajši menjalnik možn u hrošču. Point hrošča je kruzanje. Tm okol 100km/h. Največ sm šu okol 160, pa ti povem da nimam srca u kabriu tok vozt. Maš filing da ti bo motor vn pobegnu. Seveda je z daljšimi menjalniki dost lažje. Rabš že solidn 1,6 motor z cca. 70 konji, pa greš komot 160. Daš zadi ene ornk visoke gume (jst mam 195/70/15), pa tud razmerje podaljšaš.
Hrošč je biu namenjen za nižje hitrosti. Moj se najbol pele tm med 90 pa 110 na relacijo, maš še useen mal Ä‘usa navoljo za kšnga prehtet, drgač pa kruzaš. Na semaforju si pa itak taglavn že z 1,2 če ga dobr poštartaš
(tud če te un prehiti, saj u stilu zgubiš )
Hrošč je biu namenjen za nižje hitrosti. Moj se najbol pele tm med 90 pa 110 na relacijo, maš še useen mal Ä‘usa navoljo za kšnga prehtet, drgač pa kruzaš. Na semaforju si pa itak taglavn že z 1,2 če ga dobr poštartaš
(tud če te un prehiti, saj u stilu zgubiš )
- Klemen Klemen
- Kokl (We deliver aicooled VW toys)
- Prispevkov: 3237
- Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
- Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
- CONTACT:
Evo iz prve roke.madman napisal/-a:Ja glede na to da sem nov bi bilo silšat tudi kakšne izkušnje lastnikov kabrio hrošča.
Topless je res samo za just cruising. S takim avtom iti na AC je greh. Res je, da včasih ne gre drugače ampak tak avto je za stranske poti.
Ob 90-100km na uro je z odprto streho res max hitrost. Kar je čez to hitrost ni uživanja.
Ko preživiš kabrio oz. spoznaš tudi druge modele VW vidiš, da ni vse samo lepo ampak kaj tudi funcionalno in lepo!
No nekaj takega. Da maš rezervo je že fajn. Zaj nimam niti it namena v nemčijo po avtocestah dirkat tako da.. ampak pospeški pa že morajo bit taki kot treba. Funkcionalen kabrio res ni najbolj. Kar se tiče prostora pa nebo problem kajti na avto bom namontiral kljuko ki bo vlekla čoln iz leta 1962 tako da bosta super kombinacija. Če se bo pa šlo na kako turo pa bomo če bo sila tud kako prikolico pripasali .
- Simon
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 367
- Pridružen: Torek 24.1.2006 11:38:24
- Kraj: Slovenske konjice
Imel sem kabrio 1303 LS (1600ccm),pa sem istega mnenja kot KK in VD,kabrio je za kruzanje,pri hitrosti čez 120 ti je veter ful moteč,pri zaprti strehi ti je žal da imaš(čeprav je bila moja full dobro nareta),se ti zdi da ti jo bo odtrgalo,bla,bla,bla...
Ko pa vse to preživiš si na stara godina omisliš nekaj bolj umirjenega,luxsuznega ,seveda AC.
Za take želje ki jih imaš ti ne gine 4000E,to je nažalost realnost,pa tudi če bos veliiko dalal sam.(Lastne izkušnje)
Lp in vesele praznike pa da čimprej Junij,Simon.
Ko pa vse to preživiš si na stara godina omisliš nekaj bolj umirjenega,luxsuznega ,seveda AC.
Za take želje ki jih imaš ti ne gine 4000E,to je nažalost realnost,pa tudi če bos veliiko dalal sam.(Lastne izkušnje)
Lp in vesele praznike pa da čimprej Junij,Simon.