Obnova mojega hrošča
Moderator: uredniki
Saj to je bil kot ne hec, ga bom probal zdaj čez zimo sam zrihtat kot se bo dalo, potem ga bom pa dal kakšnemu hobi majstru za pobarvat.
Se strinjam, da mora bit rat look original, ne pa ponarejen. Ne strinjam se pa s tem, da bi moral bit pa starejši letnik za rat-a. Meni osebno se to zdi en navaden snobizem, ki je kot marsikaj drugega glupega prišel iz Amerike.
Se strinjam, da mora bit rat look original, ne pa ponarejen. Ne strinjam se pa s tem, da bi moral bit pa starejši letnik za rat-a. Meni osebno se to zdi en navaden snobizem, ki je kot marsikaj drugega glupega prišel iz Amerike.
Minilo je več kot eno leto odkar sem nazadnje kaj delal na hrošču. In kar je še bolj žalostno, več kot tri leta, odkar sem zadnjič vozil hrošča, zato sem se odločil, da je tega dovolj.
Kupil sem drugega, 1300 l. 68, v originalnem stanju, kar solidno ohranjenega. In kar je najvažnejše - avto je registriran in danes sem končno lahko šel en krog. Skoraj sem že pozabil, kako se hrošč pelje, na začetku še rikverca nisem našel. Zaenkrat ga ne mislim nič obnavljat, edino premo bom dal ta novo gor, pa mogoče bom malo poflikal najbolj kritične zadeve.
Ja, paše bit spet na cesti
Kupil sem drugega, 1300 l. 68, v originalnem stanju, kar solidno ohranjenega. In kar je najvažnejše - avto je registriran in danes sem končno lahko šel en krog. Skoraj sem že pozabil, kako se hrošč pelje, na začetku še rikverca nisem našel. Zaenkrat ga ne mislim nič obnavljat, edino premo bom dal ta novo gor, pa mogoče bom malo poflikal najbolj kritične zadeve.
Ja, paše bit spet na cesti
Ne bi rekel da sem prav izgubil voljo, ampak avto je 100km stran od Ljubljane in grem bolj redko tja. Če sem pa že tam, je pa zmeri kaj za pomagat okrog bajte, tako da res ni bilo cajta.
Školjka je že med oglasi, če jo bo kdo hotel celo. Lahko bi sicer porabil dele za tega, ampak se mi je skoraj zdi škoda rezat. Podvozje in premo pa sem prodajal skoraj eno leto, tako da bom sedaj seveda oboje obdržal za čas, ko bo treba tega obnovit.
Školjka je že med oglasi, če jo bo kdo hotel celo. Lahko bi sicer porabil dele za tega, ampak se mi je skoraj zdi škoda rezat. Podvozje in premo pa sem prodajal skoraj eno leto, tako da bom sedaj seveda oboje obdržal za čas, ko bo treba tega obnovit.
Prejšnji vikend sem začel delat na hrošču, do danes mi je uspelo zamenjat sprednjo premo in ga znižat zadaj. Hkrati je bilo potrebno narest še en kup drugih stvari (zrihtat bremze naprimer) in ker ne delam tega ravno vsak dan, mi je vse skupaj vzelo skoraj 5 dni. Sem pa kar zadovoljen z narejenim, za moj okus je ravno prav znižan - v redu zgleda in je še normalno uporaben za vožnjo. Edino glede gum nisem prepričan, zdaj so vse štiri 165 R15.
Zdaj mi je ostala za uredit še notranjost. Nabavil sem druge sedeže (od golfa GTI), ki sicer ne pašejo najbolj k zunanjemu izgledu, ampak na originalnih me je bolel hrbet po 20km vožnje.
Trenutno pa takole zgleda:
Za primerjavo, tak je bil prej:
Zdaj mi je ostala za uredit še notranjost. Nabavil sem druge sedeže (od golfa GTI), ki sicer ne pašejo najbolj k zunanjemu izgledu, ampak na originalnih me je bolel hrbet po 20km vožnje.
Trenutno pa takole zgleda:
Za primerjavo, tak je bil prej:
Moram priznat da je ratal nižji kot sem mislil da bo. Na sliki sicer ne zgleda tako zelo nizek, ampak je prema (oziroma vijaki za nastavitev) slabih 10 cm nad tlemi, stabilizator pa še nižje. Stabilizator sem probal kako drugače obrniti, ampak ker je prema ožja nekako ni šlo drugače. Mislim pa, da je še zmeraj boljše da stabilizator kam zatakne kot pa prema. Ne vem pa, koliko nad tlemi so hrošči, ki zgledajo precej nižje kot moj in kje se lahko potem človek vozi.
Ker sem se naveličal fehtat naokoli in ker bi se rad naučil švasat, imam eno vprašanje za mojstre, ki se ukvarjajo z varjenjem: kateri varilni aparat je primeren za varjenje pleha in ostalega, kar se ponavadi na hrošču vari? Potrebujem pa za zelo hobi uporabo, cena pa naj bi bila tam do 300€ - če se za tak denar dobi kaj uporabnega.
lp
lp