predelava 1600 mašine

Vse v zvezi s hrošči

Moderator: uredniki

madman
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 20
Pridružen: Torek 11.12.2007 15:30:27

predelava 1600 mašine

Odgovor Napisal/-a madman »

Zanima me kako se ne preveč drastično predela mašino od 1600 hrošča.
izzy
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 65
Pridružen: Torek 22.1.2008 19:48:32
Kraj: Šentjernej (Dolenjska)

Odgovor Napisal/-a izzy »

Jaz trenutno predelujem tak motor.
Dal bom nove, bate in cilindre 1.6, novo odmično gred (englovo 110), močnejšo oljno črpalko, podrejali smo vztrajnik, izpuh bo 4v1 fi 38mm z J rori fi 35mm, forgazer pa bo dvojni Weber 48 :wink:

Drugače pa lahko obnoviš standard, pa te pride kar precej ceneje...
Največ stanejo nove glave (moje so bile O.K., tako, da sem jih le obnovil)
TopChop - enjoy the difference.
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Da motor dela dobro moraš narediti dober prepih se pravi treba tudi druge glave z večjimi ventili. Čim več noter pa čimprej ven zato rabiš dobre glave tudi zato ne šparat na 400 eur.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

odg

Odgovor Napisal/-a Kubi »

Kje si pa 48 weber dobil da ga boš na 1,6natlaču.Drugače se take frgazarje na2litra ali več daje.
kubi
izzy
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 65
Pridružen: Torek 22.1.2008 19:48:32
Kraj: Šentjernej (Dolenjska)

Re: odg

Odgovor Napisal/-a izzy »

Kubi napisal/-a:Kje si pa 48 weber dobil da ga boš na 1,6natlaču.Drugače se take frgazarje na2litra ali več daje.
Na 1.6 motorju bo 1 dvojni sredinsko nameščen, kar nikakor ne more biti preveč, če gledamo, da na 1.9l dajejo dva dvojna 48 :wink:
TopChop - enjoy the difference.
izzy
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 65
Pridružen: Torek 22.1.2008 19:48:32
Kraj: Šentjernej (Dolenjska)

Odgovor Napisal/-a izzy »

Anton aus napisal/-a:Da motor dela dobro moraš narediti dober prepih se pravi treba tudi druge glave z večjimi ventili. Čim več noter pa čimprej ven zato rabiš dobre glave tudi zato ne šparat na 400 eur.
Če je denar, se da narediti marsikaj....
TopChop - enjoy the difference.
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

izzy napisal/-a:
Anton aus napisal/-a:Da motor dela dobro moraš narediti dober prepih se pravi treba tudi druge glave z večjimi ventili. Čim več noter pa čimprej ven zato rabiš dobre glave tudi zato ne šparat na 400 eur.
Če je denar, se da narediti marsikaj....
Vem samo škoda nalivat, če pa ni pravega pretoka.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

odg

Odgovor Napisal/-a Kubi »

Se bom vzdržal komentarja,bom pa pogledal kako stvar deluje ko bo narejena.
kubi
eugene
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 97
Pridružen: Sreda 29.8.2007 10:43:57

Odgovor Napisal/-a eugene »

Tu v tem thredu je tip, šved, navil 1.6 motor na 194HP pri 8000rpm. Original lajšane ojnice, original gred ( brez protiuteži), nizki lahki bati, povrtani stari cilindri, 043 glave z 40/35,5 ventili, dvojni ida,... . Aja pa seveda, 26mm pumpo od olja je uporabu. Le kdo ve za kaj?Glej in se uči
izzy
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 65
Pridružen: Torek 22.1.2008 19:48:32
Kraj: Šentjernej (Dolenjska)

Re: odg

Odgovor Napisal/-a izzy »

Kubi napisal/-a:Se bom vzdržal komentarja,bom pa pogledal kako stvar deluje ko bo narejena.
Pa daj pokomentiraj in povej svoje mnenje :wink:
Nikomur ne zamerim, če pove kakšno zadevo, saj je vsaka inf. dobrodošla.
Če ti ni jasno zakaj tak carb.? Zato, ker ga pač imam. Zakaj originalne glave? Zato, ker jih pač imam.
Zakaj ne dam novih, športnih? Ker trenutno ni dovolj porja v denarnici :cry:
S tem bom prihranil kar precej evrov, motor pa bo vseeno laufal :wink:
TopChop - enjoy the difference.
izzy
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 65
Pridružen: Torek 22.1.2008 19:48:32
Kraj: Šentjernej (Dolenjska)

Odgovor Napisal/-a izzy »

eugene napisal/-a:Tu v tem thredu je tip, šved, navil 1.6 motor na 194HP pri 8000rpm. Original lajšane ojnice, original gred ( brez protiuteži), nizki lahki bati, povrtani stari cilindri, 043 glave z 40/35,5 ventili, dvojni ida,... . Aja pa seveda, 26mm pumpo od olja je uporabu. Le kdo ve za kaj?Glej in se uči
Sam tale Johanes pa izgleda, da ima nekaj pojma (vsaj po postih sodeč) :eek:-
TopChop - enjoy the difference.
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC »

eugene napisal/-a:Tu v tem thredu je tip, šved, navil 1.6 motor na 194HP pri 8000rpm. Original lajšane ojnice, original gred ( brez protiuteži), nizki lahki bati, povrtani stari cilindri, 043 glave z 40/35,5 ventili, dvojni ida,... . Aja pa seveda, 26mm pumpo od olja je uporabu. Le kdo ve za kaj?Glej in se uči
Ni tole tolk zlo preprost , kot si ti napisal. On se ikvarja z Drag racingom že vrsto let in v ta motor je bilo vloženo neprimerno več časa in denarja , kot pa ga potrebuješ za večji motor, Zakaj , zato da je vidu kaj lahko spravi ven iz motorja za mišji razred (kjer so cc-ji poogojeni z težo avta).
In kot sam pravi tak motor je skoraj brez uporabnega navora in je primeren in narejen za na stezo kjer se speljuje pri 8000rpm.Tu tudi ni pričakovat kake trpežnosti, zaradi stresa pod katerim motor dela, vzemi za primer samo kompresijsko razmerje 12:1.
Potem pa je tu še ena malenkost, probaj tak motor ohladit...
Kar se pa oljne pumpe tiče je stvar čist enostavna. Tudi jaz pri motorjih ki se vrtijo čez 5500rpm uporabim 26mm pumpo, ker imanjo večje preveč pretoka in pritiska v višjih obratih. Nobeno od teh pa ni ok za motor.
eugene
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 97
Pridružen: Sreda 29.8.2007 10:43:57

Odgovor Napisal/-a eugene »

''Johannes told me on the phone tonight that the engine has a very wide power band, in fact he compares it with a Japanese motorcycle''

To ni noben drag race motor, ni bil ne načrtovan tako ne izpadu ni tako. Zelo navita street mašina pa ja. Poglej samo kako kratko odmično je uporabu FK45/44. In kdo je reku da je peprosto? Če bi blo bi bil marsikdo sposoben nardit tak motor( tudi bug customs :P). Kar sem hotu pokazat je kakšni rezultati so mogoči če je v build vloženega veliko znanja, pozornosti in časa in je motor premišljen kot celota- spet pogojeno z znanjem. Najbolj brezveze je kupit en kup china high performance delov, po nekih kao kombo napotkih, jih zmlatit skupaj in pričakovat nevem kaj. Potem pa imaš tistih standardnih 180HP iz 2.3 dokler dela-ne dolgo če ne popaziš na vse kar gre lahko narobe ko mlatiš vkup vprešljive dele. Take sestavljat motoje ni po moje ne zanimivo ne navdihujoče- impresionira lahko le 'riže', morda.

Kompresijsko 1:12 je visoko po 'merilih' ki jih imamo zasidranih v glavi . In ne pozabi da glede na to da odmična ni extremno dolga je dinamično kompresijsko večje kot z istim statičnim in neko drag only odmično. Poglej malo kolko squisha imajo komore in je takoj jasno zakaj lahko vozi na 1:12 in se ne pregreva niti ne klenka.

Spet to hlajenje. Pa ne moreš pričakovat da bo zračno hlajen motor velikosti hroščeve z glavami ki imajo tolko površine kot je imajo zmogu prenest, to da daje ven 150KM konstantno, brez da bi se stopil. Zakaj nemci , ki vozijo full speed po avtocestah prisegajo na typ 4- ker je večji- fizično so glave večje.

26mm pumpa je dovojl v 90% primerih. Je pa odvisno od toleranc v katerik je motor- in od temperature in viskoznosti olja, kaj motor rabi. Prevelik oljni pritisk samo troši moč.
lp
madman
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 20
Pridružen: Torek 11.12.2007 15:30:27

Odgovor Napisal/-a madman »

Kaj pa take bol na izi predelave ker vidim da bi vi kr celi motor zamenjali :D . Kaka bi bla bol taka manjša predelava tak da maš recimo 20hp več od standarda.
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

cilindri bati 87mm - 270 eur
glave 041 ventili 35/39 - 400 eur
odmična w100 - 150 eur
kuplunga 200 mm vztrajnik podrejan - cca 150 eur
pumpa 30mm - 40 eur
dodatni oil kiler spodaj extra flach - 129 eur
centralni frgazer dellorto ali weber - iskat ugodn nakup
izpuh 4 v 1 cca 200 eur

Motor predihtat nove ležaje eventualno brušenje z delom vred cca 400 - 500 eur.

To konfiguracijo imam jaz in z gumami 225/50/15 ni klanca od LJ do KP da se ne bi peljal 140km na uro.

To je bolj lahka varijanta vse kaj je manj škoda rihtat pust star motor z luftom pa dokler gre naj gre.

Seveda to je v obziru ki si rekel malo več konjev se zmeraj ti ostane standardna konfiguracija 1600 z manj denarja.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Oddaj odgovor