Remont hrošča

Vse v zvezi s hrošči

Moderator: uredniki

Uporabniški avatar
Peško
Pripravnik za oldtimer hroščarja
Prispevkov: 693
Pridružen: Nedelja 7.5.2006 22:12:46
Kraj: GROSUPLJE
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Peško »

probaj zamenjat pokrova levo desno....in razbremeni sable-dvigni zadnji del avta..
1957 VW slammed oval
1960 VW T1 SO23
1975 VW T2 BUS
VW OLDSCHOOL - Slovenija
rene
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 69
Pridružen: Sobota 29.8.2009 10:10:01
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a rene »

Hvala smo zrihtali, malo več sile je rešilo problem :lol: :lol:

Torej kot sem že omenil se bo v božičnem času pričel sestavljat motor.
Situacija je sledeča
-na novo pobarvano plehovje in blok
-obnovljena sedišča valjev
-nova vžigalna tuljava
-nov semering pri vztrajniku
-nova tesnila ter tulci za vodila ventilov
-nov zračni filter
-nova pumpa za bencin
-obnovljen razdelilec vžiga
to in nove batne obročke sem uspel najti za razumno ceno.
Zakaj to pišem je ker me pa še vedno teži ena stvar. To je blok in glavni ležaji. Glavna in odmična gred sta v odličnem stanju blok pa je bol tak. Slišal sem da je to kar nekaj denarja da daš nove ležaje noter tako da prilagam par slik situacije:

Slika

Slika

Slika

No ta ležaj zgoraj je še zelo vredu slika je bol čudna medtem ko pa je najbolj vprašljiva situacija na naslednji sliki

Slika

Slika

Ta ležaj sem samo sčistil da je boljše vidna situacija. Na sredini je en ris ki sicen ni zelo globok. Bolj me skrbi to da se počasi da čez videt baker. Na sliki spet zgleda malo hujše kot je ampak je pa ta ležaj dosti slabši od prejšnega zakaj nebi vedel. Motor nameravam uporabljati v mejah normale torej ne neko visoko navijanje obratov ampak vožnja v optimalnih obratih. Vprašanje pa se glasi pod zgoraj navedenimi pogoji koliko pribljižno še ima ta blok življenja in ali je še to sploh uporabno?

lp
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak »

blok je tu vredu le ležaje zamenjaj ki res niso dragi in bo tudi pritisk olja boljši pa novo oljno črpalko obvezno pa maš mir dokler na zamlji ne bo zmanjkalo bencina :D Ti ležajo so dal svoje skoz!
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
rene
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 69
Pridružen: Sobota 29.8.2009 10:10:01
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a rene »

Torej če zamenjaš samo glavne ležaje ni potrebno brušenje.
Ok nujno se išče komplet ležajev če jih ima kdo doma za prodat da bi res lahko čez praznike končal motor. :D
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak »

js sm že 3 motorje sestavo brez brušanja in menjal ležaje pa ni blo nikol problemov. Ampak morjo gredi bit res brezhibne. Kosestaviš blok in ga zategneš namestiš vztrajnik in se more glavna gred vrtet praktično z enim prstom če je use kot je treba ravno.
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
rene
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 69
Pridružen: Sobota 29.8.2009 10:10:01
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a rene »

evo motor je sestavljen, nastavljen in zmontiran :D.
Pojavil pa se je problem pri vžigu. In sicer z elektriko. Štarter mi je uspelo uspešno povezat motor pa ne in tako sem prejel en lep dim iz fertajlera. Platine, kondenzator .... sem zamenjal ampak nebi pa še enkrat rad to skuril tako da če lahko kdo napiše kako se to prav zveže brez ostale napeljave. Drug problem pa je bencin pumpa ki je nova in ne črpa. Možno je da mam narobno pumpo če gledamo po dolžini štangice ampak kako lahko to preverim?
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak »

vrjetno si + prklopo na platine :D + ti gre na cindšpulo kjer maš narisan+ in pa na uplinjač na elektroventil in bimetal za zaug in na alternator. iz platin pride pa kabl na drugo stran na cindšpuli ki ti je še ostala fraj. Glede pumpe maš pa vrjetno prekratko palčko zdaj. Uzam pumpo dol in zavrti motor da bo palčka najnižje, nato zmit z šublerjem(kljunasto merilo) kolk je gleda ven. Gledat je more tolk da ko sestaviš zadevo se ravno naslanja na jeziček na pumpi. lahk kupiš drugo palčko lahk jo daš naredit lahk pa jo navariš in lepo obdelaš če se ti strašno mudi :D
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
rene
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 69
Pridružen: Sobota 29.8.2009 10:10:01
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a rene »

Evo bomo probali. Ja jaz sem to po eni čudni logiki skupaj povezoval :lol: :lol: :lol: .
Uporabniški avatar
Tine
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 102
Pridružen: Četrtek 12.3.2009 12:06:46

Odgovor Napisal/-a Tine »

Že dedek je dejal: ''Vse bote zjebali!'' Prav je mel :mrgreen: Vazno, da bote zložli tak ko je treba.
Chapter Štajerska.
rene
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 69
Pridružen: Sobota 29.8.2009 10:10:01
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a rene »

No na veliko olajšanje se je motor le zalavfal. Morem rečt da sem kar ponosen glede na to da smo motor mogli razdret do konca (zaradi moje nerodnosti :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ). Je pa en problem :o. In sicer ko se motor vžge morem držati roko na odprtini za zračni filteer ker če ne vgasne. Sumim uplinjač ker le tega nismo nič štimali ( kar ni nujno slabo ) ampak mislim da bi poterboval en rebuild kit. Ali pa je problem v tem da sem obšel bencin pumpo ki je napačna zaradi dolžine štangice. Zanima me če lahko kupim samo daljšo štangico in bo problem rešen?
rene
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 69
Pridružen: Sobota 29.8.2009 10:10:01
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a rene »

Tako rešil sem skoraj vse probleme vključno z bencin pumpo. Je pa preostal samo še eden. In sicer motor vžge takoj samo ko ni gor zračnega filtra(ki je nov) in potrebno je držati roko čez in delat tlak. Če dam roko vstran motor lepo počasi vgasne. Je to samo kakšna nastavitev ali pa bo potrebno zadevo prenovit.

lp
rene
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 69
Pridružen: Sobota 29.8.2009 10:10:01
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a rene »

Klik se sliši. Ko pa sem motor nekaj časa ohranjal pri delu z tlakom sem opazil da mi kar konkretno teče bencin iz pumpe (namestil sem staro ker nova ne paše). Stara pumpa še ima na vrhu vijak da lahko sčistiš filter in ko sem vzel to narazen sem opazil da je tista gumijasta dihtunga preklana. Je mogoče da mi to povzroča težave in motor ne dobi dovolj goriva?
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak »

če nisi mel uplinjača narazn morš celga podret in očistit pa sestavi nazaj in ga boš še nastavo mal pa je to to. bencin pumpo boš tud mogo nujno šoštimat ker če druga ne se boš čudo zakaj ti pije 12l :D
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
Uporabniški avatar
mavs
Ornk hroščar
Prispevkov: 286
Pridružen: Nedelja 4.11.2007 14:28:03

Odgovor Napisal/-a mavs »

Najverjetneje je kriva "bencin pumpa"... sam se imel podoben problem, sedaj čakam še na novo pumpu in vidimo ali je bila diagnoza točna..
KOMBIT CHAPTER
...................................
VW T2a panel
Oddaj odgovor