[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2402: Undefined array key "PAGE_TITLE_NUMBER"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
VW Hrošč klub Slovenija • Remont hrošča -
Stran 2 od 6

Objavljeno: Ponedeljek 8.2.2010 12:25:11
Napisal/-a rene
U sem čisto pozabo na to temo. Drugač pa se na hrošču kar pridno dela po mojih najboljših sposobnostih pač. No torej odločil sem se za obnovo školjke in dela je bilo ogromno in še malo ga je ostalo. Dostikrat sem pa mogel malo stopit nazaj pa se za glavo primit ker je bil avto na 100 in en način zaleten. Nič strašnega ker je šasija ok ampak malo po boku malo spredi malo zadi vglavnem pomoje kaka korita al pa kaj podobnega :D . No in mojstri so pol samo prek švasali flike ali pa celo v redkih primerih rezervne dele. To je blo v primeru ko sem ugotovil da so za sovoznikovimi vrati 3 plasti pleha in podobno.
Torej skupaj kar se tiče pleharije je blo na avtu zamenjano:
-komplet sprednji del
-sprednja vezna
-oba praga
-spodnja sprednja koloteka
-oba podna
-oba podpornika pod zadnjo klopjo
-spodnji del obeh stranic za vrati
-komplet zadnji koloteki z nosilci na obeh straneh
-zadnji nosilci za odbijač
-nova zadnja blatnika
-nov del na avspuhom (vezna)

Poflikano pa je bilo vse na stik in sicer:
-Notranji del zadnih blatnikov
-spodnji del stebrička od vrat na obeh straneh
-levi in desni rob nad menjalnikom

Dodajam še par slik na katerih še sicer ni vse prikazano kaj je blo nareto pa vari še niso nič pobrušenih (nisem pa tud neki mojster varjenja ampak drži pa. Je pa dosti za brusit :lol: ).
Zdaj nevem če prav razmišljam ampak vedno probam iz obeh strani pošvasat da mi nebi zamakala voda kasneje.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Kar se tiče predelav sem nekak sklenil kako bo avto izgledal na koncu. Motor bo zaradi manjše porabe (avto se bo veliko uporabljal) in financ ostal ZAENKRAT original. Sem se pa odločil za US style odbijače , manjše zadnje luči (mislim da -67), smerokazi na blatnikih, porsche 924 sedeži, in pa sprednja prema ki mi jo bodo znižali, zožali in spremenili lego (stopinje) koles pri Bug Customsu. Potem pa bodo sledili še kaki detajli kot so prtljažnik in podobno ko bo avto že na cesti.
Drugače pa kar se tiče sprednjega odbijača sem ga že uspešno namestil z predelovanjem nosilcev. Zdaj jih je še trea malo ojačat pa bo. Bila pa je to moja napaka da nisem v osnovi ko sem kupoval sprednji del kupil tistega za starejše modele. Slike kako sem to naredil še sledijo.

lp

Objavljeno: Ponedeljek 8.2.2010 12:42:56
Napisal/-a Klemen Klemen
rene napisal/-a: .... spremenili lego (stopinje) koles
Za tole pa jaz rabim pojasnilo!

Objavljeno: Ponedeljek 8.2.2010 13:27:11
Napisal/-a rene
Ja nevem kak se bi izrazil da bi blo pravilno :? . Zdaj če sem jas prav razumel bodo sprednja kolesa pod takim kotom kot so na tem avtu zadnja.

http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/ ... n/bug3.jpg

Objavljeno: Ponedeljek 8.2.2010 13:33:51
Napisal/-a CRC
Sej je prav ,zožal bom premo in istočasno spremenil kot prvih koles iz +1 stopinje na -1 stoipinjo .

Objavljeno: Ponedeljek 8.2.2010 13:44:50
Napisal/-a marcel_mastnak
a se to ne da že z ekscentrom na zgornjem končniku celo več kot za 2 stopinji spreminjat?

Objavljeno: Ponedeljek 8.2.2010 14:50:04
Napisal/-a Klemen Klemen
CRC napisal/-a:Sej je prav ,zožal bom premo in istočasno spremenil kot prvih koles iz +1 stopinje na -1 stoipinjo .
Zakaj?

Objavljeno: Ponedeljek 8.2.2010 15:28:14
Napisal/-a CRC
Ja ja , je že res da se da z excentri v njihovi skranji notranji legi dobit željen kot, ampak, pozabljate, da so te isti excentri namenjeni v prvi vrsti zaostajanju kolesa. In ta mora bit pri -1 stopinji kota od 3.5-4 stopinje če hočemo da se avto lepo obnaša na cesti, torej da ne beži levo in desno, ter da se volan sam poravnava iz ovinka. In vse skupaj je veliko lažje in bolj točno tako kot to naredim jaz.
''klemen''
zožal zato da bodo šle pod original blatnike širše gume brez da bi ven štrlele in kot zaradi lege na cesti.

Objavljeno: Sobota 13.2.2010 17:56:49
Napisal/-a rene
Zanima me kaj naj naredim z tisto peno z kero sta nafilana tunela ko gresta iz mašine v kabino in se končata pod zadnjimi tapetami (tam tudi tečejo žice do motorja). Problem je ko sem flikal tam pri gumicah na katero sede naslonjalo zadnje klopi sem ugotovil da je po plehu z katerim se stika tista pena površinska rja. Zdaj samo se ne bo izboljšalo lahko pa gre še samo na slabše kaj pa nebi rad odkril po 2 letih ko bo avto polakiran. Torej se da sploh tisto z čem boljšim nafilat ko z purpeno in odstrait površinsko rjo al naj pač pustim tak kot je?

Objavljeno: Sobota 13.2.2010 18:45:49
Napisal/-a rene
Kakšen bi pa bil najboljši način da bi to ščistil ven glede na to da je na dokaj nedostopnem mestu tudi če je ves purpen že zunaj?
Pa še ena stvar je. V ponedeljek bom pričel pri električaru nanovo delat kompletno napeljavo. Takrat ko sem vleke žice ven sem prerezal tiste ko gredo ven iz ključavnice za vžig ker nisem hotel tam noter posegat. Zdaj ko pa pridejo nove žice pa me zanima kako se odstrani tisto plehnato ohišje v katerem je ključavnica.

lp

Objavljeno: Nedelja 14.2.2010 12:02:04
Napisal/-a jura
Purpen je najslabša možna stvar ki jo lahko narediš svojemu avtu.


Mogoče slana voda bolše preprečuje rjo.

Objavljeno: Torek 23.2.2010 21:26:09
Napisal/-a rene
Stvari počasi tečejo naprej. Kleparija je razen določenih detajlov končana. Prema in vse komponente za krmiljenje so odromale na predelavo in obnovo k CRC. Zgleda pa da je trend da se ob takem času čistijo menjalniki. Moj še sicer rabi malo pozornosti ampak trenutno smo na tej točki.

Prej:
Slika

Zdaj:
Slika

Zelo sem vesel da sem dobil željene sedeže in sicer od Porsche 924:

Slika

Slika

Nanovo je bila nareta tudi kompletna napeljava:

Stara:

Slika

Nova plus nekaj dodatnih žic:

Slika

Škojka je bila odnesena v drugo garažo. Kljun zdaj zgleda tako (za ekspertne varilce ni priporočljivo da fejst povečujejo sliko ker lahko ostanejo brez kosila)

Slika

Tisto kaj je pa malo zvito tam ko pride guma od havbe pa je že popravljeno. Čaka me še brušenje varov kar je več kot očitno
:lol: . Drugače pa za tiste z žilico za starejše motorje je v ozadju Mz es 125/1 restavriran lansko leto.

Kup odpadnega plehovja pa se veča in veča:

Slika

Objavljeno: Četrtek 25.2.2010 22:29:37
Napisal/-a CRC

Objavljeno: Petek 26.2.2010 18:56:50
Napisal/-a marcel_mastnak
umetniki na svojem področju!
sam hrošč ni glih njihovo področje:D

Objavljeno: Petek 26.2.2010 20:37:52
Napisal/-a rene
No saj če sledite videjem od istega uploadera( moj sošolec mimogrede ) boste ugotovili da so vsi same bedarije take ali drugačne. Pač malo se delamo norca sami iz sebe ni druge razlage :lol: :lol: :lol: .