Turbo Bugster

Vse v zvezi s hrošči

Moderator: uredniki

Odgovori
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Turbo Bugster

Odgovor Napisal/-a CRC » Torek 8.9.2009 12:03:53

No verjetn ste ga opazl na srečanju v Lescah, kjer pa ni bil preveč prepričljiv, ker je zaradi težav z dovodom goriva bolj čepel na mestu.
To smo porihtal in danes smo bli na valjih in in in nardil celo ekološko katastrofo.
Pri 5300 obratih nam je počla glavna oljna cev. Vseeno smo dobil neke rezultate. Pri 0.7 bara tlaka na turbini je dal tik preden je počila cev od sebe 172.5 KM in 252Nm. Na kolesa pa je uspelo pridit 150.7 konja.
Mislim da bi nam uspel presekat 200marko če ne bi šla cev po gobe.
Moramo pa nujno še nastavit fergi , g. Senica pravi da imamo tam še vsaj 30 konjev skritih pri enakem tlaku. Ko bo pa to popravljeno gremo pa na večji tlak in proti 300 končkom.
Mogoče še to hitrost preden je počila cev je bila malo čez 150 km/h v tretji prestavi. Najvišja hitrost v treji prestavi pa je skoraj 180km/h.
Slika
Postnem kmalu še filmček z valjev.

Uporabniški avatar
Klemen Klemen
Kokl (We deliver aicooled VW toys)
Prispevkov: 3223
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
Poveži:

Odgovor Napisal/-a Klemen Klemen » Sreda 9.9.2009 8:33:06

Zgleda, da delaš na sanjah vsakega hroščarja. Samo do tja priti je lots of money & time.
Zanima me ali to je oz. bo street legal.

CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC » Sreda 9.9.2009 8:42:28

Ne Bugster ne je ta motor v njem zato ker ta drug avto še ni narjen. Bo pa ta drugi street legal ja. Pa chop bo itak.
Pa za sanje , ne vem no bolj bi rekl mora, ker je to tolk dela in projektiranja , pa je potem lahko kaka malenkost pa nč ne dela.
Je pa res da ko pa spelje je pa noro in pozabš na vse kar je hudga blo prej.
Finančno je pa tkole, ko skup sešteješ res pride dosti denarja , ko pa to razdeliš na 4 leta kolkr časa že zbiram materjal pa ni tolk hudo.

Uporabniški avatar
Doktor
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 32
Pridružen: Nedelja 11.12.2005 21:20:51

Odgovor Napisal/-a Doktor » Četrtek 10.9.2009 12:51:21

@ Bug Customs: vidio sam Bugstera na srečanju u Lescah i imam samo jedno pitanje...da li se vi u Sloveniji smijete voziti bez zadnje haube ? :wink: 8)
Black VW 1300 - lowered & modified

CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC » Četrtek 10.9.2009 14:17:39

Pa može ako te ne dobiju policajci :lol:
A to je sa tim motorom vrlo težko :lol:
a opet ako ne pukne kaka cijev :lol:
Ozbilno, inače imam haubu samo sam je skinuo zbog lakšek dostupa i pogleda na motor.
A u stvari mislim da ne bi smjelo bit problema vozit se bez haube ,ako se stavi neki poklopac ili zaštita na djelove motora koji se vrte. Pa ako imaš nekde mesto za tablicu.

CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC » Petek 11.9.2009 11:47:45

No tko zgleda ko poči cev za olje prve vožnje so bile za umerjanje aparatov , potem ko je šlo zares je pa počl.
http://www.youtube.com/watch?v=wS0PhWMQqtM

Uporabniški avatar
Tine
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 102
Pridružen: Četrtek 12.3.2009 12:06:46

Odgovor Napisal/-a Tine » Petek 11.9.2009 16:13:58

Katera oljna cev pa je šla to? Iz motorja na hladilnik ali na turbino?
Chapter Štajerska.

CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a CRC » Petek 11.9.2009 17:31:01

Jaz imam full flow sistem , kar pomeni da gre kompletno olje iz pumpe najprej v zunanji filter potem pa skozi termostat , hladilnik in nazaj v motor.
Počila je pa cev na izhodu iz pumpe.
Turbina dobi pa mazanje z razdelilca pri tipalu za pritisk.

Odgovori