The Hrošč

Vse v zvezi s hrošči

Moderator: uredniki

Oddaj odgovor
jura
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 122
Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
Kraj: Duplek (MB okolica)

Odgovor Napisal/-a jura »

The Boris napisal/-a:No ko smo že pri olju.
Zanima me če se da nabaviti kakšno "čistilno" olje, da bi dal tega prvo v mašino.....če je to sploh potrebno?
In kakšno olje priporočate nasploh za hrošča?
Sem prebral nekje da nikakor ne sintetike na začetku dajat not ker potem se obročki ne vležejo lepo...
Saj govorimo o generalki/novem motorju? :)
Uporabniški avatar
mladen65
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 47
Pridružen: Ponedeljek 6.7.2009 22:07:28

Odgovor Napisal/-a mladen65 »

kam bi se vlegli ??? pa tud pol sintetike ne
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Par povzetkov, da ne bo kdo tople vode pogruntaval.

- tisti vijak na pokrovčku je super samo zamenjaj ga z tistim, ki ima gor magnetek.
- olje menjajte enkrat na leto, ali pri 15.000 km, odvisno kaj prej pride in kakšno olje imaš.
- ker imaš tisti vijak vsako drugo ali tretjo (odvisno od prevoženih km)leto odšraufaj komplet pa očisti mrežico.
- ko narediš generalko nalij navadno olje po cca 1000km ga zlij ven pa dej noter sintetiko 10-40.
- lahko daš takoj tudi sintetiko samo škoda denarja za 1000km

Jaz itak menjam olje na 3000km, ker jih več ne naredim na leto.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

odgovor

Odgovor Napisal/-a Kubi »

Olje se ne menja na 15.000.Če ne verjameš vprašaj tistega ,ki ti je sestavil motor,da ne bo tople vode.
kubi
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Re: odgovor

Odgovor Napisal/-a CRC »

Kubi napisal/-a:Olje se ne menja na 15.000.Če ne verjameš vprašaj tistega ,ki ti je sestavil motor,da ne bo tople vode.
Se strinjam z Kubijem, mogoče bi blo dobr, če ne bi nekateri, ki nimajo pojma o mehaniki, ostalih krive vere učil. Niti kilometri za menjavo niso pravi niti viskoznost niti izbira olja.
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Re: odgovor

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

CRC napisal/-a:
Kubi napisal/-a:Olje se ne menja na 15.000.Če ne verjameš vprašaj tistega ,ki ti je sestavil motor,da ne bo tople vode.
Se strinjam z Kubijem, mogoče bi blo dobr, če ne bi nekateri, ki nimajo pojma o mehaniki, ostalih krive vere učil. Niti kilometri za menjavo niso pravi niti viskoznost niti izbira olja.
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bal bla bla bla

pa še tisoč vagonov bla bla

pa v vsakem vagonu tisoč vreč bla bla

pa v vsaki vreči tisočkrat bla bla.

kaj mislita da ne vem kaj piše v priročniku.

http://www.schmiddy.de/vw1302ig/BA-VW1302_8-70.pdf

Ko so ta priročnik pisali je bilo pri nas najboljše olje za kupit INA delta 5. Zato z vami dvemi sploh ne bom komentiral o olju in še vedno stojim za tem kar sem napisal.

Pa še to na nobenem forumu, ki jih obiskujem "NISEM" nikoli nobenega zaničeval pa pisal kdo ima koliko pojma, zato prosim da takšne neutemeljene komentarje ni treba pisat, ker to škoduje prej komu drugemu kot meni.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

odgovor

Odgovor Napisal/-a Kubi »

Ne mislim nobenega zaničevat ali se delati pametnega.Olje se mora zaradi izredno majhne količine menjati zelo pogosto.Olje,ki je najboljše mora vsebovati cink da varuje kovinske dele pred obrabo,dele ki drsijo eden po drugem.-bat po cilindru, ojnice oz ležaji po glavni gredi in največ odmična gred po dročnikih.Ponavadi sintetična olja niso najboljša,ker so agresivna na tesnila iz papirja oziroma zastarela tenila iz tesnita.Vem da so olja bistveno boljša in bolj dostopna ,kot so bila včasih vendar verjetno vsak zagovarja svoje olje,ki si ga izbere in mu je dosegljivo.Drugače so pri reviji Hot Vws naredili test petih olj vsi pa so imeli 20w-50-vAmeriki.Pri nas je malo bolj mraz,vendar je za poleti tako olje v redu.
kubi
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Re: odgovor

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

CRC napisal/-a: Se strinjam z Kubijem, mogoče bi blo dobr, če ne bi nekateri, ki nimajo pojma o mehaniki, ostalih krive vere učil. Niti kilometri za menjavo niso pravi niti viskoznost niti izbira olja.
Glede zaničevanja je bilo mišljeno na tale post.

Se tudi strinjam s trditvami od Kubija, sicer pa je pri hroščarjih takole, kdor nima pojma gre na servis Mesojedec, Bodlaj ali že kam drugam in oni poskrbijo za pravo olje in interval. Ostali pa si sami menjajo in presojajo kaj bodo vlili v karter, jaz uporabljam pač Agip sintetiko 10-40W po 9 eur in sem zadovoljen s tem oljem. In ni me strah priporočat to olje tudi prijateljem.

Vidiš The Boris, da nisi predelal pokrovčka za olje sploh ne bi prišli do prave debate. :lol: :lol: :lol: :lol:
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Uporabniški avatar
The Boris
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 171
Pridružen: Ponedeljek 26.10.2009 10:01:00

Odgovor Napisal/-a The Boris »

To delajo šraufi.....odpirajo debate :D :lol:
Lahko samo vprašam, kakšen je to vijak, ko ma magnetek gor Oz. zakaj tak?
In pa za olje, je ta torej ok, ki si ga ti napisal, ali še obstaja kej drugega, ki je priporočljivo za hrošča?

Hvala za info :wink:
CRC
Ornk hroščar, k skoz tle visi
Prispevkov: 372
Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
Kraj: Ljubljana

Re: odgovor

Odgovor Napisal/-a CRC »

Anton aus napisal/-a:
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bal bla bla bla

pa še tisoč vagonov bla bla

pa v vsakem vagonu tisoč vreč bla bla

pa v vsaki vreči tisočkrat bla bla.

kaj mislita da ne vem kaj piše v priročniku.
Eni so menda žaljivi , drugi pa preprosto otročji! Kot bi poslušal 6 letnga nečaka.

Olje še posebej za star motor obvezno mineralno 15W-40 , če pa je motor nov pa po 'ulaufavanju' lahko sintetika ampak priporočam 20W-50 pa ne zato ker
je Kubi tko napisal , ampak ker je res vredu še posebej za navite motorje preizkušeno na mnogo mojih motorjih, tudi turbo ki se greje ko pes.
Uporabniški avatar
tlavrenc
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 140
Pridružen: Četrtek 11.9.2008 9:10:10

Odgovor Napisal/-a tlavrenc »

OTROCI, KAR ŽGANO OLJE DAJTE NOTER.
PS: MA KAJ NIMATE DRUGEGA DELA
jura
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 122
Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
Kraj: Duplek (MB okolica)

Odgovor Napisal/-a jura »

The Boris napisal/-a: Lahko samo vprašam, kakšen je to vijak, ko ma magnetek gor Oz. zakaj tak?
Ker na magnetek ujame veliko opilkov (nažalost samo železnih) ki bi drugače laufali po motorju.

Vem da ma tak vijak Fiat 126 na getribih ampak je konusni navoj, tako da ti ne pomaga kaj dosti...
Uporabniški avatar
Kubi
expert za navijanje
Prispevkov: 162
Pridružen: Ponedeljek 1.5.2006 16:27:49
Kraj: POŽARNICE

odgovor

Odgovor Napisal/-a Kubi »

Tale magneten šravb se da kupiti,bo pa marsikateremu slabo,ko bo videl,kaj mu je ujel.Kar se tiče otročjih sporočil pa tkole, forum je zato ,da se piše in je bolje tako,kot pa ,da se sploh nič ne dogaja in ne piše.Motorji so zato ,da se strošijo,pa bomo nekateri spet imeli delo,kaj češ boljšega.Mam nekaj zlavfanega olja dobre kvalitete, ga podarim.Verjetno je boljši,kot pa kateri ,ki ga tlčite v motorje.Me spominja na mojega mentorja starega mehanika Ajhmana,ki je rekel,takega kot ga vi noter tlačite ga jaz ven jemljem.Žal je mojster že nekaj let v grobu ampak smo se od njega precej naučili.Brez zamere,pa resno se držite v tem letu.
kubi
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Razlaga je že podana evo še slike.

Slika
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Uporabniški avatar
The Boris
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 171
Pridružen: Ponedeljek 26.10.2009 10:01:00

Odgovor Napisal/-a The Boris »

Uf ce je tako, bo treba obvezno ta vijak nabavit ! Kje pa bi se dalo to dobit?
Mislite da bi se dalo dobit cel magnetni vijak? :)
Drugace pa ja, na forumu se more pisat, pa tud če se včasih mal zaide, al pa kdo preveč reče, pade kakšna šala...na koncu zveš dosti informacij, dosti mnenj, različnih pogledov na stvari.....sam vse to je koristno, itak se skoz učimo :D
Ok to sm pa zej res lepo napiso......sedi 5 :lol: :D
Oddaj odgovor