The Hrošč
Moderator: uredniki
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
A si dal prajmer pred črno barvo ali si ga direkt pihnil in kakšno barvo si dal.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Prvo sem dal temljno ja, mislim da celo Primer, nato pa črno (ne vem na pamet katera je bila), neka antikorozijska, pa odporna na vročino (vendar tu mislim da ne bo neke vročine ), v trgovini so rekli da bi jo lahko celo uporabil brez temljne......ponudba teh barv je pa drugače gromozanska, tako da na koncu že ne veš kaj bi kupil
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
Pa si dal črno dvokomponentno? Ker tam je kr izpostavljen kamenčkim bencinu in olju če slučajno kaj pušča in to ti nitro barvo topi dvokomponentna pa je odporna na te zadeve. Js dam še povsod prozorn lak čez ker je bolj lepo, gladko(čiščenje je lažje) in pa bolj odporno na kamnčke. Sicer pa so nove dvokomponentne barve tak vse na vodni osnovi in je zdaj treba čez vse dat lak.
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
-
- Ornk hroščar, k skoz tle visi
- Prispevkov: 372
- Pridružen: Ponedeljek 7.11.2005 18:29:23
- Kraj: Ljubljana
Ja mešalnice za avto lake imajo baze(barvni pigment) za lakirat avtomobile na vodni osnovi, ampak baze niso dvokomponentne , lak za čez je dvokomponenten ta pa ni na vodni osnovi ampak še vedno bazira na topilih, samo manj jih je. Res pa je da se težje dobijo 2K akrilne barve, v Lj pri Bliku se to še vedno da. Polek tega je menjalnike in pa podobne zadeve bolj smotrno barvat z poliuretanskimi barvami zaradi odpornosti.
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
The Boris napisal/-a:
Očiščen.....že malo bolj podoben menjalniku
Pošprican......tak je pa že sexy
Ti kar zavidam, ker imaš to že narejeno mene na T3 to čaka naslednji teden, edino bo malo bolj okreten, ker ni gor polosi.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
- marcel_mastnak
- Ornk hroščar
- Prispevkov: 248
- Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
- Kraj: Celje
Berem malo forume in se čudim idejam in volji hroščarjev, pri obnovi in predelavi. Sam vozim hrošče že preko 30 let, prisegam na original ali pa klasični "tuning", seveda pa nimam nič proti novim pristopom, predvsem me pa veseli, da se je umirilo uničevanje z žaganjem streh in predelav v "kvazi kabriolete".
Dodal bi pa rad nekaj besed k debati o olju, ki je bila že na prejšnjih straneh tega foruma. V originalni knjižici iz leta 1970 piše, da je primerno za serijske VW boxerje, kvalitetno mineralno HD olje, poleti SAE 30, pozimi SAE 20W20, saj takrat še niso uporabljali multigradnih olj. Menjava se priporoča na 5000 km, razen v zimskih razmerah, pri vožnji na zelo kratke razdalje, na dva meseca ali 2500 km.
Ko so se pojavila multigradna olja 10W30 oz. 20W30, sem nekaj let uporabljal INA multigrade 20W30, zadnjih 15 let pa Proton Diesel 20W50, ki ima zaradi visoke gradacije dovolj rezerve tudi pri večjih termičnih obremenitvah, a hkrati ne dela problemov pri hladnih zagonih do -15 C.
Motor 1200 (št.D1157148) z originalnimi ležaji glavne gredi, samo z zamenjanimi batnimi obročki in obnovo glav, se priblžuje 380.000 km .
Pokrovček za izpust olja s centralnim magnetnim vijakom je serijski VW, a je bil kasneje zaradi zmanjševanja stroškov proizvodnje ukinjen.
Naj verjame ali se smeje, kdor hoče, mineralno olje 20W50 je za traktorje, hrošče in BMW 2V boxer motocikle zakon...........
Pa veliko veselja pri šravfanju in še več v vožnji !
Dodal bi pa rad nekaj besed k debati o olju, ki je bila že na prejšnjih straneh tega foruma. V originalni knjižici iz leta 1970 piše, da je primerno za serijske VW boxerje, kvalitetno mineralno HD olje, poleti SAE 30, pozimi SAE 20W20, saj takrat še niso uporabljali multigradnih olj. Menjava se priporoča na 5000 km, razen v zimskih razmerah, pri vožnji na zelo kratke razdalje, na dva meseca ali 2500 km.
Ko so se pojavila multigradna olja 10W30 oz. 20W30, sem nekaj let uporabljal INA multigrade 20W30, zadnjih 15 let pa Proton Diesel 20W50, ki ima zaradi visoke gradacije dovolj rezerve tudi pri večjih termičnih obremenitvah, a hkrati ne dela problemov pri hladnih zagonih do -15 C.
Motor 1200 (št.D1157148) z originalnimi ležaji glavne gredi, samo z zamenjanimi batnimi obročki in obnovo glav, se priblžuje 380.000 km .
Pokrovček za izpust olja s centralnim magnetnim vijakom je serijski VW, a je bil kasneje zaradi zmanjševanja stroškov proizvodnje ukinjen.
Naj verjame ali se smeje, kdor hoče, mineralno olje 20W50 je za traktorje, hrošče in BMW 2V boxer motocikle zakon...........
Pa veliko veselja pri šravfanju in še več v vožnji !
LP Miha
mihak napisal/-a: Pokrovček za izpust olja s centralnim magnetnim vijakom je serijski VW, a je bil kasneje zaradi zmanjševanja stroškov proizvodnje ukinjen.
Slišal sem verzijo o ukinitvi tega vijaka zato, ker se je dogajalo, da so leni serviserji (oziroma domači mojstri) samo spuščali olje pri tem vijaku, niso pa odstranili pokrova in očistili mrežice, ki se nahaja tam in deluje kot dodaten filter grobih delcev. Zato so odstranili vijak, kar naj bi prisililo ljudi k odstranitvi mrežice in psihološke varke, ''da je ni problem sčistit, če je že zunaj''.
Chapter Štajerska.