lp
zanima me, kako se je razlikovala armaturna plošča, pri hrošču 1200 l.76?
model 1300 je imel plastiščno s "senčnikom" za števec, če se ne motim. pri 1200 pa sem zasledil različne oblike (klasično kovinsko in pa plastično izvedbo).
je razlika ali je bil narejen v nemčiji ali v YU? ali kaj drugeja?
hvala za odgovore na moja začetniška vprašanja!
Razlike v armaturni plošči l.76
Moderator: uredniki
- Peško
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 693
- Pridružen: Nedelja 7.5.2006 22:12:46
- Kraj: GROSUPLJE
- CONTACT:
Pozdravljen Vinko.
Armaturne plošče so različne glede na letnik proizvodnje modela,razlike pri istih modelih pa so v dodatkih…kot so okrasne letve,različni merilniki goriva in plastični dodatki…in tudi volanski obroči..
Hrošča so izdelovali v različnih državah od začetka v Wolfsburgu in Hanovru, kasneje v Avstraliji,Afriki,Novi zelandiji,Indonesia,Brazilia,SFRJ Jugoslavia,Mexico…zadnji v Puebli, 31. avgusta 2003.,zato se tudi razlikujejo v podrobnostih in kvaliteti izdelave…
Jugoslovanski hrošči TAS so se pričeli sestavljati od leta 1973 do leta 1976. Najprej model 1200,1300 in nato 1303 namesto1300…kvaliteta pa je bila zelo slaba,prav tako tudi skromna oprema.
Armaturne plošče so različne glede na letnik proizvodnje modela,razlike pri istih modelih pa so v dodatkih…kot so okrasne letve,različni merilniki goriva in plastični dodatki…in tudi volanski obroči..
Hrošča so izdelovali v različnih državah od začetka v Wolfsburgu in Hanovru, kasneje v Avstraliji,Afriki,Novi zelandiji,Indonesia,Brazilia,SFRJ Jugoslavia,Mexico…zadnji v Puebli, 31. avgusta 2003.,zato se tudi razlikujejo v podrobnostih in kvaliteti izdelave…
Jugoslovanski hrošči TAS so se pričeli sestavljati od leta 1973 do leta 1976. Najprej model 1200,1300 in nato 1303 namesto1300…kvaliteta pa je bila zelo slaba,prav tako tudi skromna oprema.
- Peško
- Pripravnik za oldtimer hroščarja
- Prispevkov: 693
- Pridružen: Nedelja 7.5.2006 22:12:46
- Kraj: GROSUPLJE
- CONTACT:
Kolikor vem,jih ni imel....
Hrošč sestavljin v tovarni TAS je bil sestavljen v skoraj 50% delov proizvedenih
iz bivše Jugoslavije..naprimer stekla v Lipiku (HR),akumolatorji Vesna (BIH)...itd...Avto sestavljen v domači državi je bil cenejši,zaradi takrat visokih carin....
Zato so razlike pri istih modelih,proizvedeni v različnih tovarnah....
Hrošč sestavljin v tovarni TAS je bil sestavljen v skoraj 50% delov proizvedenih
iz bivše Jugoslavije..naprimer stekla v Lipiku (HR),akumolatorji Vesna (BIH)...itd...Avto sestavljen v domači državi je bil cenejši,zaradi takrat visokih carin....
Zato so razlike pri istih modelih,proizvedeni v različnih tovarnah....