Stran 1 od 1

Moj bug

Objavljeno: Nedelja 23.1.2011 23:41:10
Napisal/-a Thomy
Najprej lep pozdrav vsem!
Sem nov član foruma, in tudi nov lasnik hrošča. :)
V restavriranje avtou se zdj prvič spuščam, zato so mi nekatere stvari nove. Zato se že zdj opravičujem za bodoča glupa uprašanja.
Obdelau sem precej motorjeu..princip je isti, se ne razlikuje nevem kako dosti, oboje ima cilinder, bat, carb, auspuf, pa dela na živce, moje seveda :D

No pa ga predstavim, ( bil ) je 1200j letnik 76'.

Par slikic od začetka do trenutnega stanja.

http://www.shrani.si/?3g/29/4XYvxQ18/p9200082.jpg
http://www.shrani.si/?u/vA/N76Q8Jq/pa210004.jpg
http://www.shrani.si/?Q/ZL/4QuwJE38/pa210005.jpg
http://www.shrani.si/?e/54/1AhsQVdR/pa210013.jpg
http://www.shrani.si/?31/h3/342wpg4T/pb170025.jpg

evo zakaj ni delalo :)
http://www.shrani.si/?1I/133/19cpfXjQ/pb170024.jpg

malo napredovanja
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

hudič vražji od 17 je ratal 14 kjljuč zarad rje, pa ševedno ni šlo, še dobro da je bil nosilec dovol gniu da sm ga mogu glih malo odrezat :D
Slika

Slika
Slika
Slika

mmmm
Slika

zakaj pride do tega?
Slika
Slika

kako zgleda?
Slika

no glej kam so se dale ose :D
Slika
Slika


Torej, za zdj to je to. Zdj sledi še spust mašine/menjalnika pa še par drobnariji. In nato čiščenje in nakupovanje.
Sem že neki gledal in praktično najdu že vse. Rabil bi par nasvetou.
Stvari ki me matrajo so:

-kje dobit tisti zobniček ki je v števcu kater vrti uno os za štetje km, ker mi je poču pa zaradi tega ga je vrglo vn iz tira. ( sem vidu da to se je ze dosti ljudem zgodilo )
http://www.shrani.si/?1I/133/19cpfXjQ/pb170024.jpg

-Kupil bom nov glavni bremzni mehanizem, matra me pa to ker nevem katerga uzet, na hoffmann speedsterju je ta moj ATE/FAG po 130e, prodajajo pa tudi 'iste' z dvojnim bremznim mehaniznom za slabih 40e. V čem je razlika??? To je glavna stvar ki me matra!

-Kolko pripližno vam pride poštnina teh velkih paketou od hoffmana? ( to je bol informativno, da vem kaj me čaka :) )

-Kaj naj naredim stem? ko sem razal pod stran, sem šou mal na okoli ker nisem vedu kako ga ločit od unga nosilca. ne vidim nobenega vijaka. Je zavarjeno skupaj al sta ga rja in leta zalepla skupi?
Slika

Objavljeno: Ponedeljek 24.1.2011 10:23:42
Napisal/-a Anton aus
Lepo si se lotil zadeve, samo tako naprej par stvari se boš s časom naučil ko boš kaj zezno. Kaj pa je narobe z glavnim zavornim cilindrom ti spušča oziroma ti je pedalka noter padala. Tisti ki si ga omenil je originalne kvalitete zato je tudi malo dražji, mislim, da imam jaz enga dobrega rabljenega, par stvari sem ti pa tudi napisal na pm.

Objavljeno: Torek 25.1.2011 15:26:29
Napisal/-a Thomy
Najprej hvala vsem za pomoč, glede raznih info ki sem prejel na zs.
Nisem pričakoval :)

Glede glavnim zavornim cilindrom, ja ta notranja pedalka negre vn, pa tudi gumice so precej zrabljene.
Kar se tiče tistega ki je cenejši na hoffmannu, za njega slučajno potrebuješ drugačne cevke? ker vidim da ima neke bele gumice na luknjicah.

Za koliko pa bi prodal tvojga zovornega cilindra?

Objavljeno: Torek 25.1.2011 15:30:57
Napisal/-a Anton aus
Ne tisti beli čepki so zaščitni pokrovčki, kjer pride prišraufana lajtunga.

Ker se zadnja leta ukvarjam na veliko z kombiji T3 ne vem napamet kje imam ta zavorni celinder od hrošča prvo ga morem poiskat, ko ga najdem ti javim.

Objavljeno: Torek 25.1.2011 15:49:58
Napisal/-a rene
Če si se spustil v kompletno obnovo ti predlagam da mogoče malo našparaš pa kompletno bremze zamenjaš ker če je glavni cilinder popustil pomoje tudi kolesni niso v preveč dobrem stanju. Pač to je moj zorni kot. Se pa prodaja pri csp komplet z popustom.


http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... ort=0&all=

Objavljeno: Torek 25.1.2011 21:56:28
Napisal/-a Thomy
Hvala

Ja sem nemeraval vse menjat in tudi bom, sem primerjal mal cene pa to se bol splača, vsaj tako kot sm zdj na hitro preletel vse skupaj.

Objavljeno: Četrtek 27.1.2011 20:57:18
Napisal/-a Thomy
No, glih kar spravil dol mašino in menjalnik. To ni normalno kolko mi pušča iz leve osovine, manšeta je bla povna olja :D

Imam eno vprašanje.
Medtem ko sem dajal menjalnik dol, sem se naslonil na desno roko ( zelo malo sile sem dal gor ). Takoj po tem je sledil en pok in celotna roka je šla vn :D Zobi na roki in čist no3 v cevi so uredu, zanima me samo če je to ok oz normalno? Ker takoj po tem sem probal še levo roko na isti način dat dol, samo tista se nikamor ne premakne :D

slikano je z telefonom, ampak je dovol razvidno
Slika

hvala

Lp

Objavljeno: Torek 1.2.2011 19:49:17
Napisal/-a Anton aus
Thomy napisal/-a:Najprej hvala vsem za pomoč, glede raznih info ki sem prejel na zs.
Nisem pričakoval :)

Glede glavnim zavornim cilindrom, ja ta notranja pedalka negre vn, pa tudi gumice so precej zrabljene.
Kar se tiče tistega ki je cenejši na hoffmannu, za njega slučajno potrebuješ drugačne cevke? ker vidim da ima neke bele gumice na luknjicah.

Za koliko pa bi prodal tvojga zovornega cilindra?
Evo tvoje rešitve - Zavorni servis Hanzi LJ.

http://www.zavorniservis.com/

S prijateljem sva iskala kdo bi obnovil gl. zavorni cilinder za citroena kopija 180 eur original ne pitaj. Kam sva klicala vsak samo novi novi itd..... Hanzi obnovil za slabih 50 eur - majstr in pol. Pravi, da obnovi za vsakega starodobnika.

Objavljeno: Četrtek 7.4.2011 0:20:21
Napisal/-a Thomy
Čas gre hitro, delo počasi :)

Pragovi novi zašvasani gor, menjalnik spucan, mašina dala skoz totalno generalnko in lotil sem se dela na školki :)
Žal se mi je digitalni pokvaru tako da nebo slik. ( za enkrat )



A mi zna kdo povedat kje je razlika med temi dvemi sklopkami?
odločil sem se da jo bom menjal. pa nevem katero uzet.

original je tale bla gor
http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... anguage=us

http://shop.hoffmann-speedster.com/cata ... ts_id/1604

Po podatkih sta iste, poleg 2€ razlike je slučajno kera v prednosti, kar se tiče kvalitete?

hvala

Objavljeno: Četrtek 7.4.2011 8:22:25
Napisal/-a Anton aus

Objavljeno: Četrtek 7.4.2011 11:11:27
Napisal/-a Thomy
Aha. ja kul, če paše gor jo pa uzamem, 2€ nebom šparal :)

Hvala

Objavljeno: Četrtek 7.4.2011 23:51:05
Napisal/-a Tine
Odvisno keri menjalnik imaš. V opisu artikla piše katera je za 'leaded' (na vodilu) in 'unleaded' ( brez vodila), očitno so pri samem nazivu artikla nekaj zajebali da je pri obeh enaka letnica. Načeloma bi naj bilo nekako tako da so po letniku 70/71 vsi menjalniki imeli vodilo, prej pa brez. Razlika med kompletoma je v potisnem ležaju ter naležni površini potisne plošče.


Načeloma bi tvoj letnik 76 moral imet tega z vodilom, je pa možno, da je kateri izmed prejšnjih lastnikov kaj menjaval in je dal starejšega noter.
Najbolje se prepričaš tako, da pogledaš v menjalnik - če ima okoli osi cev/vodilo, ki se na menjalnik pritrdi s tremi vijaki, potem je to vodilo.

Objavljeno: Nedelja 5.6.2011 19:28:32
Napisal/-a Thomy
Ok

-pod prebarvan
-menjalnik in komplet mašina prebarvana
-vsi ostali deli ki grejo na pod spucani in prebarvani
-nova sklopka dana gor
-feltne spucane in prebarvane
-ferg spucan
-itd..

Praktično vse kar spada na pod zrihtano.

hm hm..Ponovno bi rabil pomoč.

Do koga oz kam se morem obrnit da bi lahk kupu zaščitno maso za pod in vare?
Dinitrol/Antirombo oz kera druga za pod, te dve sta edine dve ki ponzam.
Za vare pa sploh ne poznam niti ime...


Sam še te dve stvari me ovirata da spravim vse gor in ga da probam prižgat!

Hvala!

Še ena slikica na hitro, prej in pol :)
res lep občutek ko pogledam prejšnjo sliko in to kakšno je zdj..

Slika