živjo vsem skupaj!Pred parimi dnevi sva s punco postala lastnika hrošča 1302LS.Kot vidite na slikah je stal 1 leto dobesedno v travi.Avto se bo kompletno restavriralo pobarvalo v črno semi gloss črno(polmat črno).notranjost bo ostala original razen VDO števcev ki so že notri(kao neka vintage varianta),luisi porsche volana ki pa ga morem na novo preobleči in kupiti sredinski porsche pokrovček ker so starega izgubili....sprednji sedeži bojo od leona cupre(lih doma se mi valjajo pa še udobni so) platišča bojo Karmann Borrani prebarvana na rdečo barvo z originalnimi kromiranimi pokrovi,aja pa cilj mam avto spustit kokr se da..Med vikendom se bo avto razdrl in začel obnavljati.Avto je bil do lanskega leta baje registriran tko da upam da je kokr tok ohranjen.to je zaenkrat to slike bom objavljav sproti med delom.
1302LS
Moderator: uredniki
Re: 1302LS
neki na to sceno:D
Re: 1302LS
torej zanima me katere dele rabim za avto spustit zadi pa kere za spredi.Vem da je odprtih 10 debat o tem sam se nekak ne znajdem..kaj rabim za spredaj kaj za zadaj,ter kok cm je nižji
Re: 1302LS
torej vidim da forum bolj kot ne sameva pa vseeno...Naslednji teden gre školjka ter podvozje na peskanje,motor pa v predelavo.Čakam še turbino ter elektroniko in fergi ki sta že naročena..Lp
Re: 1302LS
Hvala sm ze stuhtu kako in kaj:)aja se eno vprasanje zate speedy..se dobijo pri tebi kaki boljsi bati za 1600ko?Speedy napisal/-a:Nobenemu se ne da ponavljat stvari vsakič ko se pojavi znova isto vprašanje, zato ni odziva, Spredaj če je 1302 krajši fedri, pri hujšem spuščanju tudi krajši amortizrji, zadaj preštelaš torzijo in krajši amortizerji.
http://www.hroscklub.com/forum2/viewtop ... =19&t=2407