Motor 1600

Vse v zvezi s hrošči

Moderator: uredniki

Oddaj odgovor
nejcacar
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 17
Pridružen: Nedelja 7.7.2013 9:57:45
Moja vozila: Hrošč 1200j - 1977

Motor 1600

Odgovor Napisal/-a nejcacar »

Imam dele za sestavo motorja 1600 pa me zanima kaj je boljše naredit glede fergazerjev. Ali naj dam enega normalno na sredini, ali dva enojna na vsaki strani ? :)
VW hrošč 1200j 1977
Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Re: Motor 1600

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak »

kaj je boljše je relativno in odvisno od posameznika. Vsekakor bo motor lepše zadihal z dvema. Ampak ne bosta prišla do izraza na čist standardnem motorju. Fajn je da maš drugo odmično in tud izpuh mal bolj odprt da sprostiš pretok plinov V in IZ motorja. Če nimaš časovnih, finančnih in interesnih zadržkov pol se splača ja :D
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!
nejcacar
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 17
Pridružen: Nedelja 7.7.2013 9:57:45
Moja vozila: Hrošč 1200j - 1977

Re: Motor 1600

Odgovor Napisal/-a nejcacar »

Hvala marcel, finance so bolj problem drugače pa bom verjetno dal enga :) sam katerega solex 34 pict 3 je vredu? :D
VW hrošč 1200j 1977
Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
CONTACT:

Re: Motor 1600

Odgovor Napisal/-a Anton aus »

Za 1600 standard, kot ti je že marcel napisal ni potrebe da daješ gor dva dvojna, če bi pa že res hotel kaj spremenit predlagam register frgazer 32/36, na pinkiju ga imamo gor pa sedaj po 300 km vožnje se je dobro izkazal z kombinacijo izpuha 4/1. Nekateri so imeli z njim težave, glede leer gasa ampak vse je odvisno v kakšnem stanju dobiš frgazer, jaz sem dal novega gor.

Slika
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
Oddaj odgovor