Stran 1 od 1

Predelava SA to irs uprašanje

Objavljeno: Sobota 20.9.2014 13:38:32
Napisal/-a twnc
Pozdrav.

Kupil sem podvozje od hrošča z motorjem (letnika ne vem, ker ni papirjev).

podvozje ima zadaj polosovine, ki plavajo v olju in bi me zanimalo, če je to namenjeno mazanju ležaja ki je na bobnu/pred bobnom (nisem siguren).

Nato pa bi me še zanimalo, če je mogoče predelat v neodvisno podvozje (IRS), ali je boljše če se dobi drugo podvozje.

Hvala za odgovore.

L.p.

Re: Predelava SA to irs uprašanje

Objavljeno: Sobota 20.9.2014 17:19:54
Napisal/-a twnc
Kje se najde ta številka ?

Re: Predelava SA to irs uprašanje

Objavljeno: Torek 23.9.2014 9:29:50
Napisal/-a marcel_mastnak
Mazanje je postranska dejavnost te cevi ker lahko ležaj deluje tudi če ni v olju... Ta cev je stabilizator in del obese ker drži bočne sile v ovinku samo ta cev in nič drugega. To podvozje je sicer neuničljivo je pa res da geometrija ni optimalna v vseh višinah.

Re: Predelava SA to irs uprašanje

Objavljeno: Sreda 24.9.2014 10:20:28
Napisal/-a twnc
Ker vem da imate izkušnje z podvozji in jaz svojega, še ne morem preizkusiti, ker se ga počasi obnavlja, me zanima kako se Swing Axle obnaša če primerjamo z modernimi avtomobili (npr. corsa, clio, ..). Koliko dobro drži cesto? Vem da ima zadnji pogon čisto druge značilnosti, ampak me vseeno zanima (kot dnevna vožnja)

Re: Predelava SA to irs uprašanje

Objavljeno: Sreda 24.9.2014 18:13:26
Napisal/-a twnc
Speedy napisal/-a:Po številki na podvozju, ti lahko povem kateri letnik je bil.
Sem našel številko (upam da je prava, našel sem jo malo nad menjalnikom)

*1152763302*

:D

Re: Predelava SA to irs uprašanje

Objavljeno: Sreda 24.9.2014 20:32:10
Napisal/-a twnc
A lahko še razložiš kako se to bere ???? Oziroma kaj pomeni katera številka ??
:)

Re: Predelava SA to irs uprašanje

Objavljeno: Četrtek 25.9.2014 9:40:44
Napisal/-a marcel_mastnak
Js Sm marsikoga lahko šolal po ovinkih navzdol ker gor je blo premalo moči :D Ampak ne moremo s5 primerjat teh avtov s hroščem ker pri hrošču te po pol ure intenzivnega ovinkanja roke in hrbtenica boli kot na kartingu :) Mislim da za cestno rabo in če ne boš mel not čez 100PS se ti ne splača predelovat zadnjih obes edino če se ti gre za izgled al kaj drugega... Je pa fino pri mokrih poloseh ker ko ga znižaš se kolesa prau lepo nagnejo.

Re: Predelava SA to irs uprašanje

Objavljeno: Četrtek 25.9.2014 14:42:50
Napisal/-a twnc
Aha no mene je bolj zanimalo pri normalni vožnji.

No če se stvar da lepo vozit toliko boljše ^^

Zaenkrat hvala vsem, nova vprašanja pridejo :)