Kokl rebuilt

Tukaj pišite o kombijih, busih, bullijih,....

Moderator: uredniki

Odgovori
T 1 959
Tafrišn
Prispevkov: 6
Pridružen: Nedelja 11.4.2010 14:44:02

Odgovor Napisal/-a T 1 959 » Četrtek 27.1.2011 21:11:23

Če ti je volja jih kopirati ti jih posodim.LP

Uporabniški avatar
Klemen Klemen
Kokl (We deliver aicooled VW toys)
Prispevkov: 3219
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
Poveži:

Odgovor Napisal/-a Klemen Klemen » Petek 28.1.2011 8:04:35

Bom resno razmislil.... hvala.

Uporabniški avatar
Klemen Klemen
Kokl (We deliver aicooled VW toys)
Prispevkov: 3219
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
Poveži:

Odgovor Napisal/-a Klemen Klemen » Nedelja 13.2.2011 21:51:42

Menjalo oz. dodalo se je še nekaj novih del(čk)ov.

Slika

Te gumice na vratih so bile za zamenjati.

Slika

Desna je VW leva je who knows what. Od originalne sem si vseeno vzel pušo in jo dal v kopijo
Slika

Slika

Nista pa istih oblik.
Slika

Zamenjalo se je stikalo na glavnem zavornem cilindru...
Slika

...in zamenjalo se je nožno stikalo za dolge kratke luči.
Slika

Potegnjeni so kabli od motorja proti prvi steni.
Slika

Ker je bil avto v originalu nekoč furgon ima zato tudi reže (zračnike) v transportni prostor. Za te reže sem naredil loputo, ki bo ob vožnji lahko zaprta ob spanju v avtu pa bo lahko odprta. Na plastiko je naliman armaflex na stran, ki pride od znotraj na reže
Slika

Slika

Slika

Uporabniški avatar
Klemen Klemen
Kokl (We deliver aicooled VW toys)
Prispevkov: 3219
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
Poveži:

Odgovor Napisal/-a Klemen Klemen » Ponedeljek 14.2.2011 20:50:17

Cargo prostor (beri spalnica) je izoliran.

Slika

Slika

Slika

Uporabniški avatar
mavs
Ornk hroščar
Prispevkov: 286
Pridružen: Nedelja 4.11.2007 14:28:03

Odgovor Napisal/-a mavs » Torek 15.2.2011 9:58:36

Klemen, lepo napreduješ.. par vprašanj..

1. koliko cca si odštel za leotno izolacijo?
2. Slučajno sem videl vare.. ali si vse vare, ki si jih delal, "vlekel v celoti" ali samo "punktal".. in ali je dobro, da so vari v celoti?
3. Glede barvanja.. kakšen je bil vrstni red barv (temelja, šprickit, barva oz temeljna in izolacija)
KOMBIT CHAPTER
...................................
VW T2a panel

Aleš
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 18
Pridružen: Petek 28.1.2011 19:07:39

Odgovor Napisal/-a Aleš » Torek 15.2.2011 12:02:58

mavs napisal/-a:Klemen, lepo napreduješ.. par vprašanj..

1. koliko cca si odštel za leotno izolacijo?
2. Slučajno sem videl vare.. ali si vse vare, ki si jih delal, "vlekel v celoti" ali samo "punktal".. in ali je dobro, da so vari v celoti?
3. Glede barvanja.. kakšen je bil vrstni red barv (temelja, šprickit, barva oz temeljna in izolacija)
Var je itak najbolše, če je polni ,se pravi neprekinjen vendar na nekaterih koncih to ne gre ker ,če je tanka pločevina ter večja površina ti zaradi vročine zvije vse skp oz razen ,če res delaš take 1cm zvare, da se ti ohlajajo. Pravilni vrstni red barvanja pa gre za podvozje: očisti, potem daš temelj ,in nato zaščito ,za karoserijo pa: temelj ,neravne dele pokitaš (ampak pazi da delaš z tako temeljno da lahko čeznjo kitaš če ne raje kitaj brez temelja direktno na pleh) potem obrusiš nato šprickit lahko tudi prej cement špric ,spet obrusiš (fino) nato pa barva oz. če delaš z metalno ,za bazo špricneš še lak in to je to drži naslednjih 50 let :wink:

Uporabniški avatar
Klemen Klemen
Kokl (We deliver aicooled VW toys)
Prispevkov: 3219
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
Poveži:

Odgovor Napisal/-a Klemen Klemen » Torek 15.2.2011 13:30:29

Vse izolacije je cca 12 kvadratov, tako, da okoli 170€.

Za ostalo ti je pa že Aleš napisal.

Uporabniški avatar
mavs
Ornk hroščar
Prispevkov: 286
Pridružen: Nedelja 4.11.2007 14:28:03

Odgovor Napisal/-a mavs » Torek 15.2.2011 19:35:54

Klemen Klemen napisal/-a:
...in ni vse tako lepo kot izgleda. Cev po kateri potuje palica od menjalnika je bila gnila. To sem v enem delu zamenjal in nazaj privaril novo cev. Ampak sem jo spustil malo preveč dol, tako, da sedaj palica in menjalnik nista prišla skupaj. In spet je bilo potrebno malo rezanja v cargo prostoru....

Slika

Slika
Hvala za odgovor.. imam pa še eno vprašanje.. Klemen, kako si zniveliral dno v cargo prostoru, glede na to da si dal ravno pločevino, najverjetneje ima t1 tudi vmesne prečne nosilce nekoliko nižje kot so pragovi.. na zgornji sliki vidim, da si od zadaj pustil še nekaj original valovite pločevine, ki si jo potem potolkel, da lepo "sede" z ravno pločevino...

Hvala
KOMBIT CHAPTER
...................................
VW T2a panel

Uporabniški avatar
Klemen Klemen
Kokl (We deliver aicooled VW toys)
Prispevkov: 3219
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
Poveži:

Odgovor Napisal/-a Klemen Klemen » Sreda 16.2.2011 8:10:47

Ja valovito pločevino sem potolkel, da je bila (kolikor toliko) ravna in jo potem po celi dolžini zvaril skupaj z ravno plato.
Ravno plato sem spusti na že obnovljene nosilce, tako, da z nivelacijo ni bilo težav.

Uporabniški avatar
mavs
Ornk hroščar
Prispevkov: 286
Pridružen: Nedelja 4.11.2007 14:28:03

Odgovor Napisal/-a mavs » Sreda 16.2.2011 8:22:08

Kaj pa po straneh, a niso pragi nekoliko višji od prečnih nosilcev?

lp
KOMBIT CHAPTER
...................................
VW T2a panel

Uporabniški avatar
Klemen Klemen
Kokl (We deliver aicooled VW toys)
Prispevkov: 3219
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
Poveži:

Odgovor Napisal/-a Klemen Klemen » Sreda 16.2.2011 9:05:08

Jaz sem naredil tako, kot sem videl, da je bilo prej narejeno (možno je tudi, da ni prav). Na obeh straneh sem šel s plato čez pragove, ker so bili pragovi skoraj (malenkost razlike) tako visoki kot prečni nosilci.

Uporabniški avatar
Klemen Klemen
Kokl (We deliver aicooled VW toys)
Prispevkov: 3219
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 19:35:40
Kraj: Šmartno pod Šmarno goro (otherway in the land of aircooled dreams and imagination)
Poveži:

Odgovor Napisal/-a Klemen Klemen » Petek 8.4.2011 10:07:21

Moving on.

Obnovljene parabole bodo svetile kot malo boljša sveča, sigurno pa boljše, kot prejšnje (slabša sveča) :)

Slika

Uporabniški avatar
megica
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 108
Pridružen: Ponedeljek 4.8.2008 16:15:32

Odgovor Napisal/-a megica » Petek 8.4.2011 13:30:11

Klemen: Če boš imel probleme s fergazerjem pa poklič Ano in mene! hahahaha... :D :D :D :D :lol: :lol: :lol:

jura
Hroščarski pripravnik
Prispevkov: 122
Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
Kraj: Duplek (MB okolica)

Odgovor Napisal/-a jura » Nedelja 10.4.2011 22:55:04

Klemen Klemen napisal/-a:Moving on.

Obnovljene parabole bodo svetile kot malo boljša sveča, sigurno pa boljše, kot prejšnje (slabša sveča) :)

Slika
Če te skrbi lahko uporabiš H4 100W žarnice, ki so namenjene za offroad. Niso dovoljene v cestnem prometu, ampak če luči lepo naštelaš da so dovolj nizko nebi smel bit problem. Bi pa blo fajn dat rele, pa močnejše kable.

Anton aus
Hroščar oldtimer
Prispevkov: 1293
Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
Kraj: Črnomelj- Izlake
Poveži:

Odgovor Napisal/-a Anton aus » Ponedeljek 11.4.2011 8:43:34

Odvisno kaj bo kokl imel gor 6 ali 12V pa tudi kakšen bo alternator oziroma dinamo.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine

Odgovori