[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 2402: Undefined array key "PAGE_TITLE_NUMBER"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4127: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3006)
VW Hrošč klub Slovenija • Kokl rebuilt -
Stran 11 od 12

Objavljeno: Četrtek 27.1.2011 21:11:23
Napisal/-a T 1 959
Če ti je volja jih kopirati ti jih posodim.LP

Objavljeno: Petek 28.1.2011 8:04:35
Napisal/-a Klemen Klemen
Bom resno razmislil.... hvala.

Objavljeno: Nedelja 13.2.2011 21:51:42
Napisal/-a Klemen Klemen
Menjalo oz. dodalo se je še nekaj novih del(čk)ov.

Slika

Te gumice na vratih so bile za zamenjati.

Slika

Desna je VW leva je who knows what. Od originalne sem si vseeno vzel pušo in jo dal v kopijo
Slika

Slika

Nista pa istih oblik.
Slika

Zamenjalo se je stikalo na glavnem zavornem cilindru...
Slika

...in zamenjalo se je nožno stikalo za dolge kratke luči.
Slika

Potegnjeni so kabli od motorja proti prvi steni.
Slika

Ker je bil avto v originalu nekoč furgon ima zato tudi reže (zračnike) v transportni prostor. Za te reže sem naredil loputo, ki bo ob vožnji lahko zaprta ob spanju v avtu pa bo lahko odprta. Na plastiko je naliman armaflex na stran, ki pride od znotraj na reže
Slika

Slika

Slika

Objavljeno: Ponedeljek 14.2.2011 20:50:17
Napisal/-a Klemen Klemen
Cargo prostor (beri spalnica) je izoliran.

Slika

Slika

Slika

Objavljeno: Torek 15.2.2011 9:58:36
Napisal/-a mavs
Klemen, lepo napreduješ.. par vprašanj..

1. koliko cca si odštel za leotno izolacijo?
2. Slučajno sem videl vare.. ali si vse vare, ki si jih delal, "vlekel v celoti" ali samo "punktal".. in ali je dobro, da so vari v celoti?
3. Glede barvanja.. kakšen je bil vrstni red barv (temelja, šprickit, barva oz temeljna in izolacija)

Objavljeno: Torek 15.2.2011 12:02:58
Napisal/-a Aleš
mavs napisal/-a:Klemen, lepo napreduješ.. par vprašanj..

1. koliko cca si odštel za leotno izolacijo?
2. Slučajno sem videl vare.. ali si vse vare, ki si jih delal, "vlekel v celoti" ali samo "punktal".. in ali je dobro, da so vari v celoti?
3. Glede barvanja.. kakšen je bil vrstni red barv (temelja, šprickit, barva oz temeljna in izolacija)
Var je itak najbolše, če je polni ,se pravi neprekinjen vendar na nekaterih koncih to ne gre ker ,če je tanka pločevina ter večja površina ti zaradi vročine zvije vse skp oz razen ,če res delaš take 1cm zvare, da se ti ohlajajo. Pravilni vrstni red barvanja pa gre za podvozje: očisti, potem daš temelj ,in nato zaščito ,za karoserijo pa: temelj ,neravne dele pokitaš (ampak pazi da delaš z tako temeljno da lahko čeznjo kitaš če ne raje kitaj brez temelja direktno na pleh) potem obrusiš nato šprickit lahko tudi prej cement špric ,spet obrusiš (fino) nato pa barva oz. če delaš z metalno ,za bazo špricneš še lak in to je to drži naslednjih 50 let :wink:

Objavljeno: Torek 15.2.2011 13:30:29
Napisal/-a Klemen Klemen
Vse izolacije je cca 12 kvadratov, tako, da okoli 170€.

Za ostalo ti je pa že Aleš napisal.

Objavljeno: Torek 15.2.2011 19:35:54
Napisal/-a mavs
Klemen Klemen napisal/-a:
...in ni vse tako lepo kot izgleda. Cev po kateri potuje palica od menjalnika je bila gnila. To sem v enem delu zamenjal in nazaj privaril novo cev. Ampak sem jo spustil malo preveč dol, tako, da sedaj palica in menjalnik nista prišla skupaj. In spet je bilo potrebno malo rezanja v cargo prostoru....

Slika

Slika
Hvala za odgovor.. imam pa še eno vprašanje.. Klemen, kako si zniveliral dno v cargo prostoru, glede na to da si dal ravno pločevino, najverjetneje ima t1 tudi vmesne prečne nosilce nekoliko nižje kot so pragovi.. na zgornji sliki vidim, da si od zadaj pustil še nekaj original valovite pločevine, ki si jo potem potolkel, da lepo "sede" z ravno pločevino...

Hvala

Objavljeno: Sreda 16.2.2011 8:10:47
Napisal/-a Klemen Klemen
Ja valovito pločevino sem potolkel, da je bila (kolikor toliko) ravna in jo potem po celi dolžini zvaril skupaj z ravno plato.
Ravno plato sem spusti na že obnovljene nosilce, tako, da z nivelacijo ni bilo težav.

Objavljeno: Sreda 16.2.2011 8:22:08
Napisal/-a mavs
Kaj pa po straneh, a niso pragi nekoliko višji od prečnih nosilcev?

lp

Objavljeno: Sreda 16.2.2011 9:05:08
Napisal/-a Klemen Klemen
Jaz sem naredil tako, kot sem videl, da je bilo prej narejeno (možno je tudi, da ni prav). Na obeh straneh sem šel s plato čez pragove, ker so bili pragovi skoraj (malenkost razlike) tako visoki kot prečni nosilci.

Objavljeno: Petek 8.4.2011 10:07:21
Napisal/-a Klemen Klemen
Moving on.

Obnovljene parabole bodo svetile kot malo boljša sveča, sigurno pa boljše, kot prejšnje (slabša sveča) :)

Slika

Objavljeno: Petek 8.4.2011 13:30:11
Napisal/-a megica
Klemen: Če boš imel probleme s fergazerjem pa poklič Ano in mene! hahahaha... :D :D :D :D :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Nedelja 10.4.2011 22:55:04
Napisal/-a jura
Klemen Klemen napisal/-a:Moving on.

Obnovljene parabole bodo svetile kot malo boljša sveča, sigurno pa boljše, kot prejšnje (slabša sveča) :)

Slika
Če te skrbi lahko uporabiš H4 100W žarnice, ki so namenjene za offroad. Niso dovoljene v cestnem prometu, ampak če luči lepo naštelaš da so dovolj nizko nebi smel bit problem. Bi pa blo fajn dat rele, pa močnejše kable.

Objavljeno: Ponedeljek 11.4.2011 8:43:34
Napisal/-a Anton aus
Odvisno kaj bo kokl imel gor 6 ali 12V pa tudi kakšen bo alternator oziroma dinamo.