Merilec temperature glave
Moderator: uredniki
-
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 122
- Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
- Kraj: Duplek (MB okolica)
Merilec temperature glave
Zdravo!
Ve kdo mogoče če se da kje v Evropi dobit tole?
Sem kar nekaj prebral o tem in je veliko razlogov zakaj nočem VDO. Enostavno ni dovolj natančna.
Ve kdo mogoče če se da kje v Evropi dobit tole?
Sem kar nekaj prebral o tem in je veliko razlogov zakaj nočem VDO. Enostavno ni dovolj natančna.
probaj pisat tem: http://www.autographcars.co.uk/ , vidim da so zastopniki za DD instrumente, vendar nimajo spletne trgovine.
Lahko probaš tudi iz nizozemske, npr. http://www.wimmermachine.nl, tudi imajo DD v svojem arzenalu, morda bi se jih dalo prepričat v dobavo tega merilnika.
Kaj pa Westachovi merilniki? Glede na to da je to vseskupaj letalska tehnika, bi morali biti zadovoljivo natančni.
Lahko probaš tudi iz nizozemske, npr. http://www.wimmermachine.nl, tudi imajo DD v svojem arzenalu, morda bi se jih dalo prepričat v dobavo tega merilnika.
Kaj pa Westachovi merilniki? Glede na to da je to vseskupaj letalska tehnika, bi morali biti zadovoljivo natančni.
Chapter Štajerska.
v praksi pa mislim Jura da bo tisti VDO cist vredu ker sem jih videl ze veliko v prvovgradnji tist kar se pa dodatno montira je pa veliko odvistno od montaže,dakota digital pa se nisem videl nikjer v avtu.sploh pa ce bos imel pravo olje v motorju pravo kolicino in vse ostalo si lahko brez skrbi mogoce raje namontiraj kaksn dodaten hladilnik olja ker verjetno ko bo v glavi temperatura previsoka bo ze olje verjetno zavrelo in je ze prepozno tako se vsaj meni zdi-pa ves na forumih ni ravno vse .....
MOJE MNENJE JE da če bo temperatura olja normalna da bo z glavam vse vredu.pa z enim prstom pisem po tipkovnici(imam vse prste)ker mi to ne gre preveč od rok,verjetno je mal emso kriv.ce pa se mal zakvačkamo tukaj imamo 2 glave kaj pol bi moral imeti 2 tipala pa si pol mislim če bi bilo to tako nujno bi ga v tovarni že namontirali..aja to da z enim prstom pisem sem hotel povedat da se mi neda na dolgo.....
-
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 122
- Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
- Kraj: Duplek (MB okolica)
Pravzaprav me tvoje mnenje tukaj niti ne zanima, saj je lahko ta debata neskončna....mladen65 napisal/-a:MOJE MNENJE JE da če bo temperatura olja normalna da bo z glavam vse vredu.pa z enim prstom pisem po tipkovnici(imam vse prste)ker mi to ne gre preveč od rok,verjetno je mal emso kriv.ce pa se mal zakvačkamo tukaj imamo 2 glave kaj pol bi moral imeti 2 tipala pa si pol mislim če bi bilo to tako nujno bi ga v tovarni že namontirali..aja to da z enim prstom pisem sem hotel povedat da se mi neda na dolgo.....
Seveda nas ima večina prazno luknjo za uro v armaturki in tam not bi lepo pasal "CHT gauge".
Motor je sicer "nov" (od Remteca) in tudi vse ostalo je original ampak jaz bi pač recimo na enem dolgem hribu sredi Romunije rad vedel če ga preveč matram. Pa tudi s temi termostati je pravi križ...
Vprašal sem pač, da nebom iz Amerike naročal stvar, ki se dobi v Bauhausu
Pa tale DD upošteva tudi temp. okolice in ti tako izpiše natančno meritev.
Da se nastavit tudi da začne utripat pri določeni temperaturi.
VDO pa ti pokaže temperaturno razliko 20*C in to je vse...
Tako vsaj pravijo pametne glave na TheSamba.com.
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Ne s takimi besedami na forumu, forum je da si pomagamo, če te pa ostala mnenja ne zanimajo potem pa še naprej brskaj po thesambi pa išči stvari po Bauhausu, ne pa tukaj nekaj spraševat pa potem nekoga zaničevat.jura napisal/-a:
Pravzaprav me tvoje mnenje tukaj niti ne zanima, saj je lahko ta debata neskončna....
Saj ne vozimo vesoljska plovila, da moramo vedet za vsako stopinjo, če boš imel VDO jev instrument za temp.motorja pa tipalo od VDO in od stare katerce tipalo za temperaturo glav boš že vedel kdaj boš v Romuniji moral ustavit in seveda ne ugasnit avto in spit kakšno pivo. V kolikor boš pa imel narejeno dobro hlajenje olja boš pač moral piti med vožnjo.
Seveda temperatura olja in temeratura glav niso povezane med seboj, ampak, če bo temp.olja nižja bo tudi to tudi vplivalo na temperaturo glav.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
odgovor
Mislim da ma Anton prav.Vglavnem vem da je Mladen Juri sestavil motor ,zdej pa malo provucirata.Nisem še slišal za Remtec,vem pa ,če je motor sestavljen prav in s pravimi deli ,pa da ga vozi človek z občutkom ne more priti do pregrevanja.
kubi
-
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 122
- Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
- Kraj: Duplek (MB okolica)
Se opravičujem, nisem hotel biti nesramen.
S tem kombijem nameravam hodit na daljše ture in se trudim vse naredit tako, da bo šlo še naslednjih 30 let.
Zato se mi zdi da bi blo fajn imet to stvar.
Sem pa delal vse sam razen barvanja in pa generalke.
Sem pa tudi pozabil povedat da imam 2.0 motor z avtomatskm menjalnikom in kolikor vem se tu dodatni hladilniki olja ne montirajo.
Vsekakor hvala za vse informacije, večino stvari sem že vedel, tale števec bom pa naročil (če bom) enkrat spomladi.
S tem kombijem nameravam hodit na daljše ture in se trudim vse naredit tako, da bo šlo še naslednjih 30 let.
Zato se mi zdi da bi blo fajn imet to stvar.
Sem pa delal vse sam razen barvanja in pa generalke.
Sem pa tudi pozabil povedat da imam 2.0 motor z avtomatskm menjalnikom in kolikor vem se tu dodatni hladilniki olja ne montirajo.
Vsekakor hvala za vse informacije, večino stvari sem že vedel, tale števec bom pa naročil (če bom) enkrat spomladi.
-
- Hroščar oldtimer
- Prispevkov: 1293
- Pridružen: Petek 25.2.2005 20:09:11
- Kraj: Črnomelj- Izlake
- CONTACT:
Ne vem zakaj ne bi montiral na 2.0 motor dodatnega kilerja jaz sem to naredil in se je obneslo.
Izpod oil filtra sem vstavil adapter s termostatom.
Zraven menjalnika sem postavil kiler.
Rezultati so bili pozitivni kajti poleti brez tega ne bi šlo sej pri meni ne, ko vlečem adrio težko 800 kg.
Izpod oil filtra sem vstavil adapter s termostatom.
Zraven menjalnika sem postavil kiler.
Rezultati so bili pozitivni kajti poleti brez tega ne bi šlo sej pri meni ne, ko vlečem adrio težko 800 kg.
Predsednik VW T3 Kluba Slovenija
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
http://www.vwT3klub.com
Komisar za starodobna vozila pri SVAMZ
Član:
VW Klub Dolenjske in Bele krajine
-
- Hroščarski pripravnik
- Prispevkov: 122
- Pridružen: Nedelja 13.9.2009 15:40:11
- Kraj: Duplek (MB okolica)
zanimivo... nikjer nisem zasledil da bi blo to potrebno. Je pa vredu da maš termostat, da ti mrzlega motorja ne hladi še bolj.
Maš mogoče merilec temp. olja?
Koliko ti kaj kaže?
Prej/potem?
Pa še to, kaj ti bo Adria, če maš busa
Drugače pa kako se obnese pri vlečenju prikolice? Ga fejst matraš?
Pa kako maš potovalno hitrost na avtocesti?
Maš mogoče merilec temp. olja?
Koliko ti kaj kaže?
Prej/potem?
Pa še to, kaj ti bo Adria, če maš busa
Drugače pa kako se obnese pri vlečenju prikolice? Ga fejst matraš?
Pa kako maš potovalno hitrost na avtocesti?