Stran 1 od 2

Merilec temperature glave

Objavljeno: Sreda 30.12.2009 21:58:04
Napisal/-a jura
Zdravo!

Ve kdo mogoče če se da kje v Evropi dobit tole?

Sem kar nekaj prebral o tem in je veliko razlogov zakaj nočem VDO. Enostavno ni dovolj natančna.

Objavljeno: Četrtek 31.12.2009 15:16:38
Napisal/-a Tine
probaj pisat tem: http://www.autographcars.co.uk/ , vidim da so zastopniki za DD instrumente, vendar nimajo spletne trgovine.

Lahko probaš tudi iz nizozemske, npr. http://www.wimmermachine.nl, tudi imajo DD v svojem arzenalu, morda bi se jih dalo prepričat v dobavo tega merilnika.


Kaj pa Westachovi merilniki? Glede na to da je to vseskupaj letalska tehnika, bi morali biti zadovoljivo natančni.

Objavljeno: Četrtek 31.12.2009 17:46:37
Napisal/-a mladen65
v praksi pa mislim Jura da bo tisti VDO cist vredu ker sem jih videl ze veliko v prvovgradnji tist kar se pa dodatno montira je pa veliko odvistno od montaže,dakota digital pa se nisem videl nikjer v avtu.sploh pa ce bos imel pravo olje v motorju pravo kolicino in vse ostalo si lahko brez skrbi mogoce raje namontiraj kaksn dodaten hladilnik olja ker verjetno ko bo v glavi temperatura previsoka bo ze olje verjetno zavrelo in je ze prepozno tako se vsaj meni zdi-pa ves na forumih ni ravno vse .....

Objavljeno: Petek 1.1.2010 18:07:23
Napisal/-a Tine
Fantje pravijo da temperature v glavi in temperature olja niso nujno povezane.

Objavljeno: Petek 1.1.2010 18:38:50
Napisal/-a mladen65
MOJE MNENJE JE da če bo temperatura olja normalna da bo z glavam vse vredu.pa z enim prstom pisem po tipkovnici(imam vse prste)ker mi to ne gre preveč od rok,verjetno je mal emso kriv.ce pa se mal zakvačkamo tukaj imamo 2 glave kaj pol bi moral imeti 2 tipala pa si pol mislim če bi bilo to tako nujno bi ga v tovarni že namontirali..aja to da z enim prstom pisem sem hotel povedat da se mi neda na dolgo.....

Objavljeno: Petek 1.1.2010 19:46:07
Napisal/-a Tine
imaš tud dvojne merilnike..

Slika



Dokler voziš serijski motor, so precej nepomembni, saj so možje v fabriki nardili stvar kot se zagre - pri custom motorjih je pa fajn vedet kaj se dogaja s tvojimi par jurjev vrednimi kosi.

Objavljeno: Petek 1.1.2010 22:36:00
Napisal/-a mladen65
da obstajajo dvojni merilniki vem ker ga imam v rivi letnik67(italjanski lesen coln)JURA ima originalen motor v kombiju in bistvo kar sem mu hotel povedat (moje mnenje)si itak falil,pa pustiva zdaj to ker ker nebova koncala se en teden.

Objavljeno: Sobota 2.1.2010 23:33:06
Napisal/-a jura
mladen65 napisal/-a:MOJE MNENJE JE da če bo temperatura olja normalna da bo z glavam vse vredu.pa z enim prstom pisem po tipkovnici(imam vse prste)ker mi to ne gre preveč od rok,verjetno je mal emso kriv.ce pa se mal zakvačkamo tukaj imamo 2 glave kaj pol bi moral imeti 2 tipala pa si pol mislim če bi bilo to tako nujno bi ga v tovarni že namontirali..aja to da z enim prstom pisem sem hotel povedat da se mi neda na dolgo.....
Pravzaprav me tvoje mnenje tukaj niti ne zanima, saj je lahko ta debata neskončna....

Seveda nas ima večina prazno luknjo za uro v armaturki in tam not bi lepo pasal "CHT gauge".

Motor je sicer "nov" (od Remteca) in tudi vse ostalo je original ampak jaz bi pač recimo na enem dolgem hribu sredi Romunije rad vedel če ga preveč matram. Pa tudi s temi termostati je pravi križ...

Vprašal sem pač, da nebom iz Amerike naročal stvar, ki se dobi v Bauhausu :)

Pa tale DD upošteva tudi temp. okolice in ti tako izpiše natančno meritev.
Da se nastavit tudi da začne utripat pri določeni temperaturi.
VDO pa ti pokaže temperaturno razliko 20*C in to je vse...
Tako vsaj pravijo pametne glave na TheSamba.com.

Objavljeno: Nedelja 3.1.2010 0:24:53
Napisal/-a mladen65
Ja prav imas .mi je ze zal da sem ti hotel nekaj dopovedat.

Objavljeno: Nedelja 3.1.2010 14:06:12
Napisal/-a Anton aus
jura napisal/-a:
Pravzaprav me tvoje mnenje tukaj niti ne zanima, saj je lahko ta debata neskončna....
Ne s takimi besedami na forumu, forum je da si pomagamo, če te pa ostala mnenja ne zanimajo potem pa še naprej brskaj po thesambi pa išči stvari po Bauhausu, ne pa tukaj nekaj spraševat pa potem nekoga zaničevat.

Saj ne vozimo vesoljska plovila, da moramo vedet za vsako stopinjo, če boš imel VDO jev instrument za temp.motorja pa tipalo od VDO in od stare katerce tipalo za temperaturo glav boš že vedel kdaj boš v Romuniji moral ustavit in seveda ne ugasnit avto in spit kakšno pivo. V kolikor boš pa imel narejeno dobro hlajenje olja boš pač moral piti med vožnjo.
Seveda temperatura olja in temeratura glav niso povezane med seboj, ampak, če bo temp.olja nižja bo tudi to tudi vplivalo na temperaturo glav.

odgovor

Objavljeno: Nedelja 3.1.2010 14:49:52
Napisal/-a Kubi
Mislim da ma Anton prav.Vglavnem vem da je Mladen Juri sestavil motor ,zdej pa malo provucirata.Nisem še slišal za Remtec,vem pa ,če je motor sestavljen prav in s pravimi deli ,pa da ga vozi človek z občutkom ne more priti do pregrevanja.

Objavljeno: Nedelja 3.1.2010 17:01:48
Napisal/-a mladen65
KUBI nisem jas Juri ničesar delal samo tem internetnim otrokom bi rad pomagal nic drugega,pa se drzijo tega kar pise recimo na thesamba.com se opravicujem ne bom vec lep pozdrav.

Objavljeno: Nedelja 3.1.2010 21:55:05
Napisal/-a jura
Se opravičujem, nisem hotel biti nesramen.

S tem kombijem nameravam hodit na daljše ture in se trudim vse naredit tako, da bo šlo še naslednjih 30 let.
Zato se mi zdi da bi blo fajn imet to stvar.

Sem pa delal vse sam razen barvanja in pa generalke.

Sem pa tudi pozabil povedat da imam 2.0 motor z avtomatskm menjalnikom in kolikor vem se tu dodatni hladilniki olja ne montirajo.

Vsekakor hvala za vse informacije, večino stvari sem že vedel, tale števec bom pa naročil (če bom) enkrat spomladi.

Objavljeno: Nedelja 3.1.2010 22:28:13
Napisal/-a Anton aus
Ne vem zakaj ne bi montiral na 2.0 motor dodatnega kilerja jaz sem to naredil in se je obneslo.

Izpod oil filtra sem vstavil adapter s termostatom.

Slika

Zraven menjalnika sem postavil kiler.

Slika

Rezultati so bili pozitivni kajti poleti brez tega ne bi šlo sej pri meni ne, ko vlečem adrio težko 800 kg.

Objavljeno: Ponedeljek 4.1.2010 21:43:29
Napisal/-a jura
zanimivo... nikjer nisem zasledil da bi blo to potrebno. Je pa vredu da maš termostat, da ti mrzlega motorja ne hladi še bolj.
Maš mogoče merilec temp. olja?
Koliko ti kaj kaže?
Prej/potem?


Pa še to, kaj ti bo Adria, če maš busa :)

Drugače pa kako se obnese pri vlečenju prikolice? Ga fejst matraš?
Pa kako maš potovalno hitrost na avtocesti?