Stran 2 od 3
Objavljeno: Četrtek 20.12.2007 1:11:54
Napisal/-a smrco
Ja...to mi je vse jasno...nisem bil samo seznanjen z tem izrazom, sem pa sklepal iz besede kaj bi lahko pomenilo...
Stvar je taka da bo vsaka masina, ki bo mela prevec navora se hitrej vzdignila buggya, cesar pa nocemo. Za ta avto je treba met masino, ki doseze svoj maximum na visokih obratih, ker takrat ga pa nebo vec vzigovalo...pa se menjalnik je cisto takratek in bo prav prisla masina z vec obrati...se pa pri tem motorju ne bojim it malo na visje obrate, ker je res dobro narejen...
Objavljeno: Četrtek 20.12.2007 11:43:01
Napisal/-a VeeDub
s čim mu boš pa dovaju bencin pa zrak?
p.s. Zato maš pedalko za futrat konje, ne pa on/off stikalo
Objavljeno: Četrtek 20.12.2007 11:54:27
Napisal/-a smrco
Ja to ze...sam useen...zihr je zihr, nikol neves kdaj ti noga trzne
Za fergija pa se nismo 100% a bi sli z dvema dvojnima ob straneh, al bi se dal sam na sredini enga dvojnega... Je treba se premislt kaj najbl sede, pa kaj se jasno tut financno bol izide...
Objavljeno: Četrtek 20.12.2007 14:42:48
Napisal/-a smrco
Objavljeno: Četrtek 20.12.2007 15:00:46
Napisal/-a Klemen Klemen
Dej mi samo nekaj povej! Ali sta kosa, ki si ju vstavil za nižanje preme manjši fi kot prema sama?
Objavljeno: Četrtek 20.12.2007 15:05:24
Napisal/-a smrco
Ja za cca 1mm je manjsi zunanji fi ja, notranji je pa enak...zakaj?
(ps:moj 200. prispevek
)
Objavljeno: Petek 21.12.2007 7:04:48
Napisal/-a FiLe
Zgleda, da bo konkurenca kmalu na cesti....
Bravo
Objavljeno: Petek 21.12.2007 7:19:51
Napisal/-a Klemen Klemen
smrco napisal/-a:Ja za cca 1mm je manjsi zunanji fi ja, notranji je pa enak...zakaj?
(ps:moj 200. prispevek
)
Samo 1 mm? Men je po slikah zgledala očitna razlika pa zgleda ni.
Keep on the good work!
Objavljeno: Petek 21.12.2007 18:24:50
Napisal/-a BuG#BuS
dobro vam gre ta stvar od rok! kar tko naprej, da bo hmali še eden redkih lepih buggyjev na cesti
Objavljeno: Ponedeljek 24.12.2007 15:56:09
Napisal/-a smrco
hvala za vzpodpudne besede
nove slike:
montaža zadnjih torzij in rok
zmontirana sprednja prema
ekscentrični vijaki za nagib koles
menjalnik, polosovine, amortizerji
novi semeringi, ležaji, dihtnge, manšete...
zavorni cilinder (darovalec: P Boxer)
komplet nove zavore zadaj... (večji cilinder)
...in tudi spredaj (darovalka: R 5)
za konec še napeljane zajle za sklopko, gas, ročno
nadaljevanje prihodnjič
...
Objavljeno: Petek 28.12.2007 3:16:51
Napisal/-a fritz
cedno delo, preden pa kaj napisem, me zanima zakaj nisi obdelal, barval menjalnika in zaganjaca...
skoda da ne bo color match z ostalim, glede nato, da je vse novo, speskano, zasciteno in barvano.
Objavljeno: Petek 28.12.2007 8:20:33
Napisal/-a CRC
Mogoče tole, prve čeljusti so močnejše in bolj kvalitetne od hrošča , kot od r5.
Objavljeno: Petek 28.12.2007 11:07:43
Napisal/-a eugene
smrco napisal/-a:90,5 x 69 torej ce prav racunam okoli 1776 ccm. Je pa motor res tip top, z protiutezno glavno gredjo, sportnimi glavami kot sem ze omenil, aluminij blok za daljso zivljensko dobo, full flow pumpa, dog house hlajenje z hladilnikom olja, olajsan vztrajnik, 1:25 orglice, SCAT olajsani drocniki, chromoly blajerce, vse kar je mozno kromirano itd, itd...
Kaj nam lahko zaupaš koliko te je prišu stat ta motor? In neki me zanima. Katera glavna gred je notri? Mogoče volkstroker II? Te se mi zdi da so odlite, kar pomeni da je boljša original. Sicer ne vem al jih delajo tudi v 69 hodu ali za to uporabljajo predelane original. Čeprav skat, kot proizvajalec gredi dvomim da predeluje original gredi. Se jim verjetnone splača.
Objavljeno: Petek 28.12.2007 14:11:50
Napisal/-a smrco
Zaganjac in menjalnik nekako nismo pobarvali ker se nam je zdelo nepotrebno, je pa res, da se ju bo videlo...mogoce ju pa se bomo...
Menjalnik smo oprali in ko je bil opran smo videli, da je bil ze nekoc barvan in je vse napol olusceno, in ce bi hotel, da se barva lepo prime bi moral speskati se menjalnik, ker zbrusit je tezko vse te vogalcke ki jih ima
Celjusti so ble na voljo skoraj nove zastonj, le nosilce smo morali dat delat, kar pa je stalo 20€ (za original hrosceve bi odsteli mnogo vec!) Kar se pa kvalitete tice pa sm skepticen, da so hrosceve kaj bolse kvalitete, ker ze ce pogledam koliko povrsine imajo hrosceve zavorne obloge in koliko je imajo od R5, bi se bolj nagibal k petkinim... ps: ce so ustavile 754 kg petko, bodo tudi mnogo lazjega buggya (samo moje mnenje ne me grdo gledat ce se motim, ker nisem nezmotljiv)
Motor je prisel 2000€ ima pa takole glavno gred:
LP
Objavljeno: Petek 28.12.2007 14:26:24
Napisal/-a VeeDub
r5 ima enobatne čeljusti plavajočega tipa, hrošč pa 2batne čeljusti, na vsaki strani enega.