težave s sklopke

Vse v zvezi s hrošči

Moderator: uredniki

Odgovori
Uporabniški avatar
hroščar26
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 29
Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
Moja vozila: 1968 hrošč 1300
Kraj: Trebnje

težave s sklopke

Odgovor Napisal/-a hroščar26 » Nedelja 1.2.2015 10:57:40

Zdravo
Na hrošču 1.3 letnik 68 imam manjše težave s sklopko. Sklopka potresa ko ga menjam iz višje v nižjo prestavo pod obrati. Staknil sem motor in rastavil sklopko. vztrajnik in potisna plošča sta kot nova. Lamela pa je toga brez vzmeti s skupno debelino oblog 7,3 mm. Na oko bi bila lahko še ok. V tehničnih podatkih sem našel da mora biti debelina obloge med 8.6 in 9.2 MM. Zanima me če ima kdo novo lamel o da mi izmeri debelino obloge. Hvala za odgovore in lepo nedeljo.

Uporabniški avatar
Speedy
Ta glavn
Prispevkov: 3128
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 8:05:32
Moja vozila: VW1200 1948 in VW1300 1965
Kraj: Podnart, ja tam k je povn Hroščov
Poveži:

Re: težave s sklopke

Odgovor Napisal/-a Speedy » Nedelja 1.2.2015 11:26:13

Nova 8 mm :D
LP Speedy
Luža pod hroščem, je švic od konjev!

Uporabniški avatar
hroščar26
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 29
Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
Moja vozila: 1968 hrošč 1300
Kraj: Trebnje

Re: težave s sklopke

Odgovor Napisal/-a hroščar26 » Nedelja 1.2.2015 11:30:51

Hvala
ali je potem težava v tem ker je toga Lamela ali kje drugje tiči zajec.
lp

Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Re: težave s sklopke

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak » Nedelja 1.2.2015 12:13:23

Pravilno si nastavi "pracne" na potisni plošči pa ne bo nič treslo. Toga lamela je lahko samo krivec če ti med popuščanjem sklopke avto bolj na grobo spelje (cukne) in vibracij iz motorja se prenaša malenkost več na kolesa in auto.
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!

Uporabniški avatar
Speedy
Ta glavn
Prispevkov: 3128
Pridružen: Ponedeljek 7.2.2005 8:05:32
Moja vozila: VW1200 1948 in VW1300 1965
Kraj: Podnart, ja tam k je povn Hroščov
Poveži:

Re: težave s sklopke

Odgovor Napisal/-a Speedy » Nedelja 1.2.2015 12:29:27

A je stari potisni ležaj, (obroček na potisni plošči) ali je novejši ki je voden?
Najavečkrat je rešitev nova lamela, po možnosti tista s federci.
LP Speedy
Luža pod hroščem, je švic od konjev!

Uporabniški avatar
hroščar26
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 29
Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
Moja vozila: 1968 hrošč 1300
Kraj: Trebnje

Re: težave s sklopke

Odgovor Napisal/-a hroščar26 » Nedelja 1.2.2015 14:15:35

sklopka 2.jpg
sklopka 2.jpg (36.48 KiB) Videno 3789 krat
Zdravo
stara potisna plošča z obročkom.
Če se da nastavit potisno nebi menjal.
slike kako zgleda.
hvala za nasvete
Priponke
sklopka_0121.jpg
sklopka_0121.jpg (68.21 KiB) Videno 3789 krat

Uporabniški avatar
hroščar26
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 29
Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
Moja vozila: 1968 hrošč 1300
Kraj: Trebnje

Re: težave s sklopke

Odgovor Napisal/-a hroščar26 » Nedelja 1.2.2015 16:23:36

Malo raziskujem naprej, gledam tole lamelo, ali predlagate kaj drugega.

http://www.pps-shop.at/karmann-ghia/mot ... 8.70?c=831

Imam pa še eno vprašanje, če so kakšne izkušnje. Na ispravnem motorju imam namen opraviti lepotne popravke. Očistil sem grelni kanal pri uplinjaču, popravki na grelnih ceveh za gretje in barvanje zaščitne pločevine, grelnih komor in izpuha..
Prvo peskanje pločevine, potem me pa zanima katero barvo predlagate. Želja je približati stanje originalu, torej črna.
Potem me pa zanima s katerim čistilom odpraviti oksidacijo na aluminiju bloka motorja. Motor imam sedaj slečen z blendiranimi kanali. Želja je, da ga očistim v največji meri s pranjem potem pa mogoče poliranje ne vem,??? Dogovoril sem se za pranje pod vročim tlakom pri enem od bližnjih sevisov.
Če mi uspe predstavim končni izdelek.
5.gif
lp

Uporabniški avatar
hroščar26
Hroščarski vajenc
Prispevkov: 29
Pridružen: Ponedeljek 1.9.2014 21:29:35
Moja vozila: 1968 hrošč 1300
Kraj: Trebnje

Re: težave s sklopke

Odgovor Napisal/-a hroščar26 » Nedelja 1.2.2015 20:06:20

zdravo

po preučevanju literature sem mogoče našel rešitev za mojo težavo ali pa tudi ne.
Preveril sem peresa sklopke in ugotovil, da so se razhajala za 1.5 do 2mm.
V navodilih sem našel da je mera pri novi lameli nastavljena na 26 mm.
Glede na to da lamela ni nova sem vsa peresca pri meni nastavil na 28,mm in nekaj desetink s pomičnim merilom.
Zadevo sem izmeril na ta način, sicer pa tehnična navodilo govorijo o napravi za nastavljenje potisne plošče.
Po moji logiki bi tudi na način kot je na sliki zadeva morala špilat, al pa tudi ne.
lep večer
Priponke
nastavitev potisne plošče.jpg
nastavitev potisne plošče.jpg (42.71 KiB) Videno 3779 krat

Uporabniški avatar
marcel_mastnak
Ornk hroščar
Prispevkov: 248
Pridružen: Sobota 20.1.2007 17:54:01
Kraj: Celje

Re: težave s sklopke

Odgovor Napisal/-a marcel_mastnak » Sreda 4.2.2015 19:24:47

če se ti je razhajalo do 2mm in si nastavil potem si rešil težavo ;) Sicer ima original naprava vodilo ki se nasloni na vztrajnik, ampak če imaš ravno lamelo bo tud tole ok...
Naj bo pes, auto al pa motor NEMC MORE BIT!

Odgovori